B1 blogcsalád



Egy üres halmaz bármely részhalmaza üres!

Tóth Károly írása

2018. április 26. - B1blog

image_10.jpegHa a 2018-as, katasztrofális választási vereség okait keressük, nem elégedhetünk meg részigazságok felsorolásával. Ha ezt tesszük – továbbra is –, akkor a 2022-es választás eredményét már most garantáljuk.

Meggyőződésem, hogy a vereség végső oka az, hogy minden meghatározó ellenzéki vezető úgy "emlékezett": EGY EURÓPAI UNIÓS JOGÁLLAM soros DEMOKRATIKUS VÁLASZTÁSÁT tartják 2018-ban Magyarországon.

Az összes részigazság e fenti, megengedhetetlen tévedés következménye.

Csak néhány, kiragadott példa:

    1, Minden esetben – a jelöltállítás megkezdésétől a voksolás lezárultáig – panaszaikkal az NVI-hez, a NVB-hez vagy a Legfőbb Ügyészhez fordultak az ellenzéki pártok. Vajon ezektől a szervezetektől tényleg a törvényesség helyreállítására számítottak, vagy csak "alibiztek" Miért nem az állampolgárokhoz fordultak a pártok? Miért nem tőlük kértek segítséget?!

     2, Az ellenzéki vezetők az utolsó pillanatig úgy "emlékeztek": mindenek előtt egymást kell legyőzniük, így megszerezni a többséget, és csak ezt követően kell majd koalíciós tárgyalásokat kezdeni, megállapodni a kormány összetételéről, programjáról!

     3, A vereség magyarázataként legtöbbször felhozott indok a teljes összefogás hiánya. Ez valóban nagyon jelentős ok, de pusztán annak a naivitásnak a következménye, hogy Magyarországonszabad választásokat tartanak!

      4, Joggal hivatkoznak az ellenzéki politikusok az eltorzult médiaviszonyokra, a kormány gátlástalan hirdetéseire. Azon azonban érdemes lenne elgondolkozni, hogy mindez ténylegesen a meglepetés erejével hatott-e rájuk, avagy pontosan tudta mindenki, hogy ez fog történni?!

Bár hosszan lehetne, felesleges lenne folytatni a sort. A fentiekből azonban az következik, hogy kizárólag a Fideszt segíti mindenki, aki továbbra is a létező jogállam illúziójában él.

Tévedés azt hinni, hogy elegendő lesz még többet dolgoznia az ellenzéki pártoknak, megerősíteni a vidéki szervezeteket, miközben tovább hangoztatják: majd ügyek mentén, az országgyűlésben összefogunk, koordináljuk a munkánkat, kemény ellenzék leszünk. 

Ahhoz, hogy 2022-ben ez ne ismétlődhessen meg, ki kell találnunk - közösen – miként lehet legyőzni egy, a demokráciához alig hasonlító rendszert. Ebben pedig biztosan nem számíthatunk uniós partnereink tapasztalataira, mert ilyennel még nekik sem volt dolguk.

Magunkra vagyunk utalva. Ezért a következőket ajánlom:

– El kell ismernünk, hogy egyedül az állampolgárok tudták és tették dolgukat: leszavazták a Fideszt!

– El kell indítanunk a Szövetség a Néppel mozgalmat, felvállalva a közösség  követeléseit. Beleértve az új, jogállami, demokratikus és törvényes választások követelését!

– Világos jelzést kell adnunk: nem tartjuk jogállamnak ma Magyarországot. A parlament alakuló ülésén nem tehetünk esküt az alaptörvényre!

– El kell érnünk, hogy az önkormányzati választásokon, minden ezer fő feletti településen egyetlen, nem fideszes polgármester-jelöltünk legyen, egyeztetett, "csapatban" induló önkormányzati képviselő-jelöltekkel közösen. Csak így teremthető meg a helyi jelenlét feltétele.

– A következő uniós választásokon, egy közös listán indulva, új célt kell megjelölni: ha a Fidesz elveszti a választásokat követeljük azonnali lemondását, új választások kiírását.

Ha ez nem teljesül, állampolgári engedetlenségi mozgalmat kell indítani.

(A szerző 1994 és 2010 között MSZP-s országgyűlési képviselő volt)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4513871842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MACISAJT 2018.04.27. 08:22:17

"(A szerző 1994 és 2010 között MSZP-s országgyűlési képviselő volt)"

És a híres Kövér "kötelezési" kampányának elindítója...
Gyurcsány Ferenc vall Debreczeni Józsefnek: Az Új miniszterelnök című könyvben a volt kormányfő elismerte, részese volt a 23 millió román munkavállalóval való szocialista riogatás kitalálásának, s ők csinálták a „köteles akciót” is Kövér László ellen.

„A mi stábunk az, amely szembefordítja az MSZP-t és Medgyessyt az Orbán-Nastase-paktummal. Amikor kiderül, mi van a paktumban, hogy korlátozásmentesen próbál valamennyi román állampolgárnak munkavállalási lehetőséget biztosítani, akkor ott egy hosszú vitában meggyőzzük önmagunkat arról, hogy ezt meg kell támadni. Meg kell támadni, függetlenül attól, hogy Kovács az előző este rábólintott. (...) Odahívtuk Medgyessyt, hogy forduljon szembe az eddig képviselt állásponttal. Nagy nehezen meggyőztük erről, s a végén - még nehezebben - Kovács is beadja a derekát.

Így Medgyessy és maga Kovács is váratlanul szembefordul a megállapodással, majd beindul az MSZP propagadna gépezete. A gátlásosnak aligha nevezhető manőver legfőbb célja a "23 millió román munkavállaló" beözönlésétől való - valójában alaptalan - félelmek keltése.

Mi csináltuk meg a "köteles akciót is". Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés – mondja Gyurcsány Ferenc.

--------

Ami pedig a posztot illeti.Neki is jár egy tóta w. árpád teljes cikkel.
Itt a link is, nem csalás:
www.index.hu/velemeny/glossza/puccser/

Bűzszínű zászló
Tóta W. Árpád
2005.12.21. 10:05

Kerényi Imre műsora olyan, mintha egy fogyatékos kisgyereket lesnénk meg, aki tévéset játszik.
Figyelj ide, apafej. Vegyük át még egyszer ezt a rendszert, amiben élünk. Amiért a lufit eregetted, amikor még a Charta nevében játszottad az eszed.

Megkeresed a gazdit, beikszeled, és húzol haza.
Demokráciában nincs forradalom. Választás van. Ha valami nem tetszik, akkor nem az a módi, hogy felborítjuk a villamost, hanem elmegyünk szavazni. Aki itt felborítja a villamost, lezárja a hidat meg felborogatja a kukát, az nem forradalmár, hanem bűnöző, huligán, söpredék. Működő demokráciában az ilyennek baja eshet. Ha mégis sikerrel jár, akkor meg puccsista, akit illik lebombázni. Persze elképzelhető annyira hülye puccsista, akit nem kell bombázni, mert magától nekimegy a holnap üvegajtajának, és felkenődik rá, mint egy krumplibogár.

Fogsz kapni egy szép nagy szavazólapot. Megkeresed rajta a gazdit - Isten ajándékát -, beikszeled, és húzol haza. Szépen kivárod a végeredményt, aztán vagy csóválod a farkad boldogan, hogy mégis tiéd a gondnoki állás a székházban, vagy tudomásul veszed, hogy bukta. Utána még ki lehet menni az utcára örvendeni vagy búslakodni, újabb síkidomokat alakítani, egy kis dombra lecsücsülni.

De neki már úgyis mindegy. A Fidesznek kell felfognia, hogy forradalom nincs, választás viszont nagyon is van. A választást pedig legkönnyebben úgy lehet elveszíteni, hogy szabadon engedjük a félkegyelmű cerkófmajmokat, és nem tagadjuk teljes erővel, hogy efféle háborodottak akár forradalommal, akár legálisan a hatalom közelébe kerülhetnek. Úriember, polgár, vagy akár a jól nevelt proli válasza Kerényi Imrére: nem velem van.
-----
Ismételjék, kedves elvtársak:

"Demokráciában nincs forradalom. Választás van. Ha valami nem tetszik, akkor nem az a módi, hogy felborítjuk a villamost, hanem elmegyünk szavazni. Aki itt felborítja a villamost, lezárja a hidat meg felborogatja a kukát, az nem forradalmár, hanem bűnöző, huligán, söpredék. Működő demokráciában az ilyennek baja eshet. Ha mégis sikerrel jár, akkor meg puccsista, akit illik lebombázni."
illetve:
" forradalom nincs, választás viszont nagyon is van. A választást pedig legkönnyebben úgy lehet elveszíteni, hogy szabadon engedjük a félkegyelmű cerkófmajmokat, és nem tagadjuk teljes erővel, hogy efféle háborodottak akár forradalommal, akár legálisan a hatalom közelébe kerülhetnek."

A kurva anyját, minden szava aranyat ér, így 13 év után is..
Igaz, 2005-ben(is) még az ellenfelet oktatta a demokráciáról...Most pedig már "forradalmat" szeretne...

Muhaha

Sütemény1975 2018.04.27. 08:24:50

Jahogy mszp-s... akkor már értem miért ir ennyi hulyeséget. ahelyett hogy épitettek volna egy eros partot. es mondjuk lett volna programjuk. de egyszerubb a rendszert szidni ugye libsikém? nem szavaztak rátok az emberek. ennyi. mert szart se csináltatok anno 8 évig. csak loptatok. ja persze a fidesz is lop. csak mellette vannak eredmények is.
ugyhogy komcsikám, hs van Isten, ti màr ebben az országban nem rúgtok labdába.

kommentes nikk 2018.04.27. 08:25:26

@Netuddki.: hát mondjuk ez jellemző, hogy rögtön ilyesminek titulálsz, közöm nincs azokhoz, amiket felsoroltál :) De ha neked így leegyszerűsítve barátságosabb a világ, hát lelked rajta, viszont nagyot tévedsz, ha azt hiszed, kicsit is megérint egy ismeretlen fröcsögése a neten. Különben meg mivel a blogketrec politikai blogjainak 90%-a ugyanez a nyüszögés, nem igazán kell kutatnom az irritáló kontent után, belemászik az arcomba. Plusz - vigyázz, meglepő lesz - nem mindenki narancskomcsi, aki nem tapsikol az ellenzéknek.

Emmett Brown 2018.04.27. 08:25:32

@alfacharlybravo: jelenleg nagyjából ugyanaz a társadalmi szerződés van gyakorlatilag érvényben, mint a Kádár rendszerben.

alfacharlybravo 2018.04.27. 08:35:34

@Emmett Brown: A Fidesz mondhatja büszkén, hogy Nemzeti Szocialista párt. Megúsztuk a Macron féle multikultit meg a munkavállalók intenzívebb kizsákmányolását, Viktor igyekezett egy kedvezőbb DEAL -t kiharcolni a tőketulajdonosokkal. Mint Roosevelt New Deal je.

retkeslaci 2018.04.27. 08:41:54

@midnightcoder2: Fletó és Vitya nagyon is jól megértették egymást a rendszerváltás környékén. Viktor akkor Gyurcsányt tartotta az egyetlen tehetséges és figyelemreméltó tárgyalópartnernek a fiatal balosok közt. Akkor Viktor még szélsőliberális volt!

Ha Kádár átörökítheti a hatalmát, akkor valószínűleg az akkoriak közül Gyurcsányra hagyta volna, akit Orbán megpuccsolt volna és ő lett volna az új pártfőtitkár. Orbán jobb politikus, mint Gyurcsány. Jobb politikus alatt azt értem, hogy jobb a hatalom megragadásában, megtartásában. Államférfiként mindkettő csapnivaló.
Annyiból jobb Orbán, hogy felhúzta a kerítést, de ez lesz az egyetlen érdeme, amire a történelem emlékezni fog.

@alfacharlybravo: Orbán is ugyanúgy annak a kommunista elitnek a leszármazottja, mint Gyurcsány. A Fideszt a kádári pártállam legfelsőbb köreiből származók gyerekei hozták létre és Stumpf apósa, a kommunista belügyér védte be őket.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.27. 08:43:15

@Emmett Brown: "a jogállamnak a demokratikus választás szükséges de nem elégséges feltétele."

És én nem is állítottam ennek az ellenkezőjét. Te viszont remélhetőleg ezzel a megjegyzéssel nem próbálod meg kifordítani, átfordítani, terelni, sikosítani és megmagyarázni azt az ostobaságot, amit a szerző a blogposztban idelökött, orbitális önellentmondás keretében.

Demokratikus választásokat, csak demokratikus jogállamban lehet tartani. Pont. Ha valaki megkérdőjelezi Magyarország demokratikus jogállamiságát, az nem gondolhatja komolyan, nem remélheti, és nem készülhet arra, hogy majd egy választáson (demokratikusan) győzi le a fideszt, hiszen ennek feltételei, az ő állítása szerint, nem állnak fenn, ergo, a választás kimenetele eleve antidemokratikus, nem jogállami keretek között állna elő. Kivéve persze, ha az ellenzék győz. Akkor hirtelen kibebaszottul kurvára demokratikus és jogállami lenne a végeredmény.

retkeslaci 2018.04.27. 08:43:53

@alfacharlybravo: Orbán is hitelből uralkodik. A holland, német adófizetők által befizetett pénzeket adja neki oda Brüsszel, aztán azt ellopja.
A magyar emberek megtakarótásait lopta el (manyup). Ez is hitelfelvétel, csak sose fogja visszafizetni.
Egyszerűen Magyarországon nem folyik be annyi pénz, amennyit a kormány elkölt.

Emmett Brown 2018.04.27. 08:44:34

@alfacharlybravo: a magyar munkavállaló szeretne úgy kizsákmányolva lenni, mint a francia. A francia multikulti meg nem Macron alatt alakult ki, Marseille és Párizs 20 éve ugyanúgy tele volt exgyarmati emberekkel.

Lehetnék én is 2018.04.27. 08:46:15

Az EU-s választás hagyományosan sikersztori a ballib oldalnak.

2004, 2009 és 2014 is súlyos zakó volt, még sem csomagoltak össze a parlamentben és írtak ki új választást. Akkor 2019-ben egy nemfidesz nyerés esetén miért kellene? És ugye arra most viszonylag kicsi oddsokat adnak, hogy ballib többséget választana az ország EU-képviseletre.

élveteg 2018.04.27. 08:47:33

"A következő uniós választásokon, egy közös listán indulva, új célt kell megjelölni: ha a Fidesz elveszti a választásokat követeljük azonnali lemondását, új választások kiírását."

Miért ti lemondtatok 2009-ben ? Mikor a fidesz 56,36 százalékot kapot ti meg 17,37 -et ?

alfacharlybravo 2018.04.27. 08:49:24

@retkeslaci: Elakadt a tű a Soros lemezjátszón, lépj már tovább ezen a rágalmakon!!!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.27. 08:51:25

Az MSZP csinovnyikjainak végjátékát láthattuk tisztelt hölgyeim és uraim. Annak az elkúró bandának (MSZP) a tagja írta ezt a förmedvényt, amelyiknek a pártja 1994-ben 33%-al kapott 52%-nyi mandátumot, és 2002-ben és 2006-ban is csak néhány ezer szavazattal győzött, mindig 50% alatt.
Jelenleg a Fidesz 1,2 millió szavazattal kapott többet, mint a ballib elkúrók.

Emmett Brown 2018.04.27. 08:56:25

@Rettegek mert ballib vagyok: hány százaléka lett volna Hornnak a jelenlegi rendszerrel 94-ben és 98-ban?

Emmett Brown 2018.04.27. 09:12:03

@zord íjász: a jelen rendszer olyan, mintha két ember megpróbálná lebrunyálni egymást, hogy eldöntsék kicsoda Mr. Prosztata, de az egyiknek hátszéle van, a másik meg szembeszélben próbálkozik.

Ha a szembeszélben küzdő jár sikerrel, akkor vitán felül ő Mr. Prosztata, ha a hátszeles, akkor azért van ok némi fanyalgásra.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.27. 09:19:27

@Emmett Brown: Hott mind1 a szektasokon kivul mar mindenkinek vilagos h a regi ballibero elQrok soha nem fognak kormanyt valtani a budos eletben, s ez a valasztas elott is vilagos volt.

Sot mar egy tavoli jovobeli ellenzeki qrmanyban is max. a csicskaminiszteriumot kapnak meg a Jobbiktol, LMPtol.

Van viszont rengeteg feleslegesse valt ballibero megmondoember akinek most nem jut allamtitkarsag, vagy szponzoralt ujsagiroi hely meg ilyen-olyan kepviseloseg, a versenyszferaban meg max. a
Mcdonaldsra van kvalifikaciojuk, hat ok mind kapnak vigaszdijkent egy Index fosblogot, hadd erezzek magukat fontosnak.

hehe

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.27. 09:25:32

@Emmett Brown:

Csakhogy ez hazugság. Nem a Fidesznek kedveznek a törvények, hanem a győztesnek.
Ahogy az EU összes tagországában kivéve a Hollandot, ahol egyébként ennek ellenére is, a Fidesz kormányozna 53%-al. Angliába pl 85%-a lenne a Fidesznek.

midnightcoder2 2018.04.27. 09:33:11

@Netuddki.: Te még buzgón építetted a cuculizmust 86-ban, miközben az elvtársak már lelkesen lopták szét az országot. Ezt hívták spontán privatizációnak. Aztán 89-ben után a mafla Antallék alatt tovább tudták csinálni a jó kis elvtársi kapcsolatok segítségével, majd amikor az istenadta nép visszaszavazta a hatalomba a volt állampártot, még kényelmesebbé vált a dolog. Csak akkor ennek nemigen volt sajtója.

midnightcoder2 2018.04.27. 09:37:59

@retkeslaci: "A magyar emberek megtakarótásait lopta el (manyup). "
A manyup soha nem volt megtakarítás. Minden fillérje mögött legalább annyi államadósság volt. A te befizetésed 8%-át átterelték a FK-ból a manyupba, aztán a hiányt állam bácsi fedezte a költségvetés segítségével, az ott keletkezett lyukat pedig állampapírok kiadásával fedezte. Aminek egy részét a végére aztán már fel kellett vásárolni a manyupnak. A játék havi 22 milliárdjába fájt a költségvetésnek.

Armatúra 2018.04.27. 09:54:12

Kedves Karcsi! Először is , ha méltóztatna elmagyarázni, hogy ez a kétosztatú -azaz listás és körzetes- választási rendszer mennyiben antidemokratikus, vagy jogállamiságnak ellentmondó, nagyon hálás lennék. Az igaz, hogy vannak benne Fideszes lejtésűek. De mit tesz a seregek ura: pont a lejtőssé tett 5. kerületi körzetben tudott frankón nyerni Csárdi Antall. Amúgy, szinte matematikailag lehetetlen lejtős körzetek nélküli rendszert csinálni, még a legjobb szándékkal is. Ráadásul, amelyik most erre lejt, az pár év múlva -részint lakosság változás, részint kormányzási hibák, vagy erények folytán - bőven változhat. Ez a rendszer semmivel nem rosszabb, potens ellenzék esetén, mint más vegyes szisztéma. A régiben is voltak, természetesen lejtősek, ipeg arrafelé. Persze, az O.K. mert ott a" jók" voltak. A körzetes rendszer, ha nem tudná esetleg

Emmett Brown 2018.04.27. 09:55:18

@Rettegek mert ballib vagyok: ha a HTM-ek nem Fideszesek, hanem Jobbikosok lennének, akkor is lett volna választójog-kiterjesztés? Ha a német nemzetiségi listát egy nemfideszes vezeti, akkor járna nekik mandátum?

A szél az nem a választópolgárok, hanem a közmédia, az ügyészség, meg az NVI.

Szerinted a GVH hagyta volna Simicskának, miután összevesztek, hogy megszerezze a megyei lapok többségét? Miért nem vizsgálta az ÁSZ a kormánypártot?

Netuddki. 2018.04.27. 09:58:19

@midnightcoder2: Feleslegesen erőlködsz, hogy a tolvaj narancs maffiádat mosdasd. Az, hogy mások loptak, még senkit se hatalmaz fel arra, hogy ő is lopjon. Az meg ,hogy ki mennyit lopott, a narancskomcsik, családtagjaik és haverjaik messze a legtöbbet, és legszemtelenebbül loptak össze ebben az országban. Ami természetesen nem menti fel az elődeiket se.

Tehát, hiába próbálod elterelni a balfasz vajdádról a témát, qrvára nem fog sikerülni. Mivel a fidesz van hatalmon, immár 8 éve, a vezetőik felelőssége, hogynem vetettek véget az intézményesített lopásnak. Sőt! Még fokozták is, és visznek mindent ami még mozdítható.

Tényleg, a LED-es vejjel mi a helyzet mostanában? Nyomoz már az ügyészség?

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.27. 10:02:40

@Emmett Brown: A HTMek nem Fideszesek, hanem a Fidesztol kaptak a valasztojogot, meg elotte a magyarigazolvanyt is.

A Jobbiktol semmit. Ettol fuggetlenul a Jobbik nincs feketelistan a hataron tul, csak minek kockaztassanak, a Fidesz mar bizonyitotta huseget.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2018.04.27. 10:07:40

tóth károly az mszp-ből... te drága kenyér! ez a tag alulmúlhatatlan volt még aktív képviselő korában is.

Emmett Brown 2018.04.27. 10:09:41

@midnightcoder2: tehát a manyup pénz szembeállítható az államadóssággal, hiszen amikor beszántották, akkor az állam effektíve magának tartozott. Magyarul a 2010es államadósság 3ezer milliárddal kevesebb volt ténylegesen. Így nézd meg az államadósság alakulását 2010ig és utána.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.27. 10:11:42

Hivhatjuk a zellenzeket nyugodtan ezoterikus baloldalnak.

Kb.osan hisznek Zorban irracionalis megbukasaban, de semmilyen viziojuk nincs az orszagrol csak annyi h Orban megbukik.

S ezt az fogja kivaltani, hogy kirugjuk az IMFet, elmennekabankok, Simicska egy geci, vagy eppen kifutunk az EU penzbol.

Nem sokkal komolyabb ez mint a kutyapart.

szepipiktor 2018.04.27. 10:11:51

Engem elkeserítenek ezek az írások, mert azt látom, visszatértünk a eddigi mederbe, pár nap "pánik" és ismét a fekáliahabosítás.
Ehhez kapcsolnám, hogy mostanra nem csak a pártok veszítik el az állampolgárok - a nem bigott hívők - bizalmát, hanem a civil szervezetek is ráléptek a csúszdára!
Tessék megnézni a kirakott Helsinki-s posztot!
Egy magát demokratikus, függetlennek nevező szervezet nyílt politikai hazugságokkal hergeli az olvasókat, teszi ezt igazi demokrataként, hiszen nem csak kommentelés nem lehetséges (azaz KINYILATKOZTATÓ!!!), hanem a blogjukon semmiféle kapcsolati lehetőség sincs, semmi információ, hiszen az olvasó ha a akr valamit, hát szopjon, szenvedjen, hátha megunja!
Nem hiszem, hogy ez az út a változáshoz, hogy a pártok semmit nem lépnek, nincs felelősségvállalás esetükben - a kollaborán médiájuk meg csak ontják a szart az emberek nyakába - és mostan már a magukat megváltóként feltüntetű civilek is besoroltak a habonyi, bolsevik jellegű stílusba.
Ezzel azt fogja elérni a mai ellenzék és az ál-civil mozgalmi halmaz, hogy a állampolgárok végleg elfordulnak tőlük, beteljesítve a fidesz terveit.
.
Tehát ma az ellenéz nem egy üres halmaz, hanem sajnos tele van rothadó, büdös, káros és fertőző tartalommal, azaz a részhalmaza is ugyanez.
Ma nem látok valódi, az emberek érdekeit képviselő politikai pártot, médiát, bloggert, civil szervezetet, pontosan ugyanaz a büdös romlott "árút" látjuk, mint a másik oldalon, csak a címkék, jelzők és a tartalom más.
Van a fideszes csodra - vele szemben a kamuellenzéki halmaz.
És tőlük ma már egyre távolabb álló magyar társadalom többsége!
.
Ideje lenne végre a becsület útjára lépni, nem érdekes, hogy egy politikus, egy képviselő, egy szakértő, egy civil vagy egy blogger mit állít MAGÁRÓL! A minősítést az emberek hozzák meg!!! Nekik kell(ene) megfelelni, nem egymásnak egy zárt körben.
Ha meg ez a cél, akkor meg tessék ELTAKARODNI az emberek oldaláról, tessék elvonulni zárt blogokba, zárt médiába.
Mert ez így zaklatása az állampolgároknak, ők, mi nem ezt kérjük! És nem vagyunk kötelesek elfogadni a romlott és büdös terméket.

BiG74 Bodri 2018.04.27. 10:12:55

@midnightcoder2:
Pont most mondtad el, hogy miért volt a manyup megtakarítás, de menj keresd meg a selmeczit és lopjatok inkább kiflicsücsköt.

BiG74 Bodri 2018.04.27. 10:15:48

A kedves poszter tényleg maszopos képviselő volt 2002-2010 között? Igen? Nem kellene már csendben elvonulni?

_most_ 2018.04.27. 10:16:00

Hát igen, megnézném melyik európai országban lehetne megcsinálni, hogy a kormánypárt teljesen magára szabja a választási rendszert és a birka nép simán eltűri.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.27. 10:16:14

@BiG74 Bodri: Huuu a lipsi megtakaritasoktol mentsd meg ura m Magyarorszagot!

Armatúra 2018.04.27. 10:16:16

@Armatúra: Bocs: folytatom. .... arról szól, hogy a parlamenti képviselet nem csak ideológia, nagy volumenű eszmék, elképzelések artikulációját szolgálja, hanem az egyes eltérő körzetek -. környezet, szociális helyzet, egyéb adottságok folytán jelentkező - különbségeit artikulálja, képviselőinek "lobbizálása" révén. A másik dolog a média helyzet. Már többször leírtam itt, hogy valóban túlzó a kormányzati befolyás a közmédián. Bár, önök alatt is virágzott az egyoldalúság, de kétségtelenül taktikusabban, "ravaszabban". Ugyanakkor ha a kérdés úgy vetődik fel, hogy az ország lakossága megtudhatta -e a kormányzat sérelmezhető, etikátlan, vagy súlyosabbnak tekinthető ügyeit, akkor az RTL, ATV, Hír Tv, Lánchíd rádió, Index, Hvg - és online-ja, -, Népszava, stb. médiumok révén minden kicsit is érdeklődő értesülhetett napi rendszerességgel, ismételve mindenről, az egész ország bármely részén.. Az külön említésre méltó, hogy minden múlt évi -nem kormány közeli -felmérés azt mutatta, hogy a súlyos milliárdokért fenntartott "lakáj média" nézettsége, látogatottsága az ellenzéki , bocs, független média alatti. Most egyszer csak kiderül, hogy ez nem igaz. Ekkor, vagy most, vagy anno tudatosan , szemérmetlenül hamisít(ottak/nak). Ami a jogállamiságot illeti. érdekes módon bűbájos hazai szokás, hogy kormányt elfektető bírósági ítélet jobboldalon a "komcsi bírók" reagálást hozza ki, míg a más fajta ítélet a "fidesznyalonc bíróság" megítélést. Mivel a bírósági rendszer függetlenségének elve nem tartalmazza sem az ügyész, sem az ügyvéd függetlenségét, elfogulatlanságát, gyanítom, hogy a két utóbbiak esetlegesen trehány munkája, nem kellően megalapozott, adatokkal alátámasztott taktikája is belejátszik az ítéletek sokszor nehezebben értelmezhető voltába. Mindenesetre, mind a szocialista kormányzás alatt jobbról hangoztatott "félelem", mind a mostani, másik oldali is, nettó baromság, ill. néhány esetből, ami itt-ott előfordulhatott, extrapolált ideológia. Üdv.

midnightcoder2 2018.04.27. 10:23:17

@Emmett Brown: Igen, ez pontosan így van, ennyivel kevesebb volt a szocik valós államadóssága. Persze valamivel kevesebbel is vették át, mert a manyupot nem 2002-ben kezdték.

Armatúra 2018.04.27. 10:25:42

Hja, és egy matek megjegyzés. Az üres halmaznak vagy nincsen eleme, vagy csak a nulla elem az eleme, -ez kicsit furán hangzik -, azaz, nincs valódi részhalmaza. Így a címbeli állítás matematikailag értelmezhetetlen. Ez meglehetősen rossz Ansatz egy implikáció sor bevezetőjeként. Mintegy. Üdv.

midnightcoder2 2018.04.27. 10:25:59

@BiG74 Bodri: A szövegértés nem annyira megy neked. De hogy te is megértsd: menj be a bankba, vegyél fel személyi kölcsönt, majd tedd be mint betétet, és örülj hogy milyen ügyes vagy mert mennyit megtakarítottál.

Emmett Brown 2018.04.27. 10:33:25

@midnightcoder2: tehát a 2002 és 2010 közötti növekmény kb 2000 milliárddal kevesebb, míg a 2010 utáni 3000 milliárddal több.

Cycmen 2018.04.27. 10:34:23

@Molnárgörény: Tóth Károly egyszerűen hülye.

Egyszerűen? Rémlik egy vitája a tévében és agyrém hogy mennyire gyökér volt!

Cycmen 2018.04.27. 10:37:39

Karcsikám,, vedd már észre, fogd már fel hogy el lettetek küldve a jó büdös p.csába!
A demokráciához meg annyi közötök van mint lónak a hátúszáshoz!

easy mango 2018.04.27. 10:46:42

@Armatúra: a kormány kifejezetten ügyel arra, hogy jogilag minden intézkedése fedhető, legális, így demokratikus. Jogilag.
Viszont a választási rendszer jelen módja nem tudja leképezni a választói akaratot pontosan és egyenlően, így nem alkalmas a démosz képviselésére, tehát nem demokratikus. Szemléletében.
Az egyfordulós választás a nagypártoknak kedvez. Viszont a választói akarat kifejezheti azt is, hogy az adott körzet (város/megye/ország) nem akarja a kormánypártot. Az ellenzéki szavazatok többen vannak. Csak az szétszóródik egy-kettő-öt különböző párt között. Az adott körzetnek elege volt a jelen rendszer emberéből, mást akar. Ilyet sok körzetben láttunk. A kétfordulós jobban leképezi ezt az akaratot. Ha első körben senki nem szerez több, mint 50 százalékot (azaz az egyértelmű többség őt akarja) akkor a következő körben őrá és a második legtöbb szavazatot szerző vetélytársára lehet szavazni. Itt már az egyszerű többség is elég. Van ideje a pártoknak reagálni, visszalépni, stb.
A kevés ajánlószelvény (500 vs. 2500) egy csomó kamupártot tol a rendszerbe. Ez idén 6 százaléknyi szavazatot “hatástalanított).
A határontúli szavazás egy vicc. Minden tiszteletem a kisebbségé, félreértés ne essék, de mindenki tudja -látva az eredményeket- hogy hogy is megy ez. Nem lenne bonyolult ugyanezt lehoznia akármely pártnak, ha bármely ellenzéki szervezet férne hozzá annyi korlátlan forráshoz, amiből határon túli alapítványokat lehetne támogatni (külfölről pénzelt ngo-k? Hogy van ez Erdélyben? Ott nem geci dolog belekotyogni civilként a politikába?)
A kormány propagandája és a fidesz propagandája nem válik szét. Betiltanám, hogy bármely kormány egy fillért is költsön propagandára. Minek? Mi lehet a pozitív haszna? Őszintén! Nem tud elfogulatlan, objektív lenni, még mérsékelt, önuralomra képes kormány esetében sem.
Valaki felvetette nekem a napokban, hogy miért nem választja pl a nép közvetlenül a főügyészt, vagy a rendőrfőkapitányt. Most a kormány bízza meg, neki dolgozik, őt szolgálja ki. Ha az emberek választanák közvetlenül, akkor az embereknek akarna megfelelni és nem a kormányhoz dörgölőzne szervilisen. Mindenesetre érdekes elgondolás.
Páran felhozták itt, hogy angliában ennyire nyert volna a fidesz, itt, meg ott annyira. Azért ilyen párhuzamot vonni nem feltétlenül szabad. Nagyon más a struktúra ott, ahol kétkamarás parlament van (UK), vagy prezidenciális rendszer (F), elektori (USA), stb.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.27. 10:53:06

@easy mango: Eleg tuti modon le van kepezve a valasztoi akarat.

A 7vegen pl. mar a muhiszti tunti is elmarad, karavan meg halad tovabb.

FCUK21 2018.04.27. 10:55:44

@Emmett Brown: azért nem, mert hála a szoci kormánynak 1994-ben, a fidesz ellenőrzése egy évvel el lett tzolva a többi párttól. ez van.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.27. 10:59:09

@easy mango:

Igazad van. Úgy kéne mint a franciáknál.
Az első kettő közül lehet a második fordulóban választani.

Semmi szükség a DK-s MSZP-s jelöltekre. Döntsön a nép a Fidesz és a Jobbik között.

easy mango 2018.04.27. 11:00:45

@Rettegek mert ballib vagyok: Hát kitekeredett egy társadalomban élünk az biztos…

BiG74 Bodri 2018.04.27. 11:12:01

@midnightcoder2:
Hagyjuk a hülye szöveget, szövegértés mi? A hozzád hasonló "szövegértőknek" találták ki a nem magántulajdon, meg eltőzsdézés dolgokat, és bíztak meg egy selmeczi féle kvalitást a kommunikációval. Maradjunk annyiban a többi neked kurvára magas. A szöveget érted amit a szádba adtak, legalábbis ezt hiszed, minden mástól pl. önálló gondolkodás, messze állsz. Szövegértő fityiszdroid, basszus még lyukkártyáról üzemeltek?

Cycmen 2018.04.27. 11:34:44

Örüljön a görény hogy nem vagyunk jogállam, mert nem büntetjük az államrend megdöntésére irányuló szervezkedést és a hazaárulást!

Alick 2018.04.27. 11:43:48

@midnightcoder2: Igen, a nyolcvanas évek vége felé a gyári párttitkárból egyik napról a másikra gyártulajdonos lett.
Ugyanakkor a nemzeti vagyon jelentős részét kótyavetyélték el, eladható termékeket gyártó üzemeket zártak be vagy adtak el fillérekért.

2 HAR MAD 2018.04.27. 11:44:36

A kommunista utódpárt és a lippsik a rendszerváltás után a szovjet helyett az amerikai- nyugati segget kezdték el nyalni, ugyanolyan vehemenciával.

A "demokrácia" és "jogállam" blabla már nem olyan vonzó, különösen nem
Irak, Afganisztán, Líbia, Tunézia, Arab Tavasz és Ukrajna- i CIA- puccs óta.

Aki annyira nagy demokrata, hogy szenved az itteni "diktatúrában" (mindenki emelje magasba az okostelefonját!)- költözzön ezekbe a modern, nyugati, jóléti demokráciák egyikébe. 28.000 Ft- os álomfizetésért.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.27. 11:49:11

@2 HAR MAD:

A ballibeknek tökmindegy hogy ki, csak valaki üljön a magyarok nyakára. Oroszok, Usa, meg EU.
Külföldi segítség nélkül a ballibek soha nem kerültek volna kormányra ebben az országban.

Armatúra 2018.04.27. 11:58:32

@easy mango: Azt múltkor olvastam, egy kimutatásban, hogy talán a dán -vagy hoilland - rendszert kivéve, ha egyszerű többséggel is , de nyert volna a borzalmas párt. Az, pedig nem véletlen, hogy a körzetes rendszer ilyen makacsul fenntartatik(tetik) szerte a világon, mert bizony, igenis van értelme az eltérő adottságú körzetek megjelenítésére, ami a listás rendszerben nem olyan könnyű. A körzeti képviselő általában ott lakó, arcra számon kérhető. Ugyanakkor a győztes mindent visz elv miatt torzítás is van benne. A vegyes rendszer ezt küszöböli ki. A kormánypropaganda/párt propaganda egybefolyás régebben is volt, bár ez nem mentség, viszont csak jobber szörnyek alatt veri ki a biztit és a hisztit. A két forduló valóban jól hangzik, de olyan helyzetben, amikor állítólag a nép váltást akar, talán kellett volna szakmai , közös munkát végezni. Arra alapozni, hogy majd a két forduló között eldöntjük, hogy ki kivel kel egybe és milyen házaséletet akar, kicsit politikai felelőtlenségnek tűnő. Nem állítom, hogy nem lehetne jobban, vagy akár sokkal jobban kormányozni, mint ahogy a fiúk teszik. Az ellenzéki ideológiai katyvasz, stratégia hiány oka nem a nemlétező kormányzati média túlsúly, sőt még a "migráncsozás" sem, hanem a valós alternatíva hiánya. A választási rendszer matematikailag sem lehet tökéletes, de mindig ad lehetőséget váltásra. Ehhez két dolog elégséges -és néha mindkettő nem szükséges egyszerre- Az ország többségének definit megkárosítása, perspektíva nélküli gazdaság politika. Az ideológia máz, szólamok szépen hangzanak, de ez nem elég az üdvösséghez. Az, hogy minden hiátusával együtt a kormány tudott javulást elérni , nem csak a nemzetgazdaság egészének állapotában, hanem nagy társadalmi csoportok -és nem csak a fidesznyaloncok - életszínvonalában, tagadható, de tény. Persze, lehet hivatkozni a környező országok esetleges jobb eredményére, de itt, a sok paraméteres összehasonlítások picit laza kontrollt jelentenek a valóság hűség szempontjából. Ezért csak feltételesen fogadom el. Végül is csak azt mondhatom, hogy mindenképpen elkélne egy potens, erős, valós alternatívát, perspektívát és bármilyen furcsán hangzik, kemény, határozott, de szakszerű, nem érzelem befolyásolt (dűh) kritikákat megfogalmazó parlamenti, média munkát nyújtó ellenzék. Ez a választás, minden hiba, "torzulás" ellenére -talán a szinte váratlan kétharmadtól eltekintve - valós tükröt tartott az ellenzék elé. Most, bármilyen furcsán, vagy szerinted hamisan hangzik, náluk a labda. Üdv.

easy mango 2018.04.27. 12:03:49

@2 HAR MAD: bullshit. Ezt csak te hallod így ki a plakátkampányból, meg a tv-ből. Az a fránya hanyatló nyugat.
Tény: a fejlett liberális demokráciákban a legmagasabb az életszínvonal, az átlagkereset, a megtakarítások, szélskörű a kínálat, magas az előállított termékek minősége, jobbak a munkakörülmények, erősebb az érdekvédelem. Jobb és gyorsabb az eü ellátás, hosszabb a várható élettartam, magasabbak a nyugdíjak, aktívabbak a nyugdíjasok, szenzibilisebb a szociális ellátórendszer. Magasabb az oktatás színvonala, több magaskultúrát fogyasztanak, könnyebben valósítja meg a jövőjét egy fiatal. Átláthatóbb az adózás, kisebb a bürokrácia, szolgáltat az állam. Függetlenek az ellenőrző szervek, így élesebb a verseny a magán- és az állami szektor között, hatékonnyá téve mindkettőt. Több világszínvonalú teljesítmény születik ipar, művészet, tudomány, építészet, vagy sport terén.

De hát mik ezek egy erzsébetutalványhoz képest...

VadMacs 2018.04.27. 12:13:23

@easy mango:
...és szerinted felfogja mindezt a kivezényelt fidelitaSS trollsereg? Nem ezért fizetik őket, hanem azért, amiért nyolcadikán a buszoztatott nyuggereket/ukránokat/románokat - gondolkodás helyett csak nyaljanak a vajdának, jó pénzért.

easy mango 2018.04.27. 12:15:56

@Armatúra: nem vita tárgya az ellenzéki pártok inkompetenciája. Nem vitatható a jobbik szerepe, gyurcsányé, stb. De ez szerintem többrétegű dolog. Van ám a társadalomnak az a része is, aki nem tud beállni egyik tömörülés mögé sem, mégis képviselni kell őket valakinek. Attól mert nem áll mögötte egy csilli-villi, snájdig, fiatal, újarc csapat, attól az akarat akarat.
A fidesz stratégiájába sohase fért bele, hogy bármilyen kritikus hang, ellenérv, ellenzék felmerüljön a ténykedésével kapcsolatban. Erősen erodálta az ellenzéki pártokat mindvégig, karaktergyilkosságokkal, lehetetleníti el az ellenzék aktív szerepvállalását a házszabályok, ülésrendek, bizottságok variálásával. Így a napi politikai terepen sem tud senki kiemelkedni.
A sajtó felvásárlása nem enged teret ilyen publikációknak.
A nagytőkét magához láncolta, a tenyeréből eteti. Ki áll ma be pénzzel bárki ellenzéki mögé? Ungár? Nane. Simicska? A volt pártpénztárnok? Spéder? Honnan lenne pénz politikát csinálni? Melyik üzletember kockáztatna meg egy ilyen befektetést?
Szóval sok minden kéne ahhoz, hogy ellenzékről beszéljünk.
De azért ott a népakarat.

easy mango 2018.04.27. 12:20:27

@VadMacs: ja, igen kontraproduktív szokott lenni bármilyen vita ebben a témában, de hiszek benne, hogy egy tendencia ez, hogy az emberek észreveszik, kilóg a lóláb. Ezt jól láttuk nyolcadikán. Ezek száma nem fog csökkenni.

Armatúra 2018.04.27. 12:26:12

@easy mango: Kedves kommtárs! Szórul szóra igaz amit írsz a fejlett demokrácia versus postkom zóna összehasonlításakor. De, azért picit hiányzik nekem egy paraméter/változó, ami a kezdeti állapot értékét adja meg. Ez nem csak a diffegyenletek terén ad különböző eredményeket, de a társadalmak állapot fejlődésénél is. Nagyon félrevezetőek a politikai indíttatású lózungszerű érvelések mindkét oldal részéről. Gyanítom, hogy 1990-ben az életszínvonal, egészségügy összehasonlítása sem lett volna szívderítő. A részletes adatokat fel kéne deríteni, de van olyan spúrom, hogy nem álltunk jobban, sőt, esetleg sőt. Hogy még jobb kormányzás esetén mi lenne, ezen lehetne agyalni, de már annak is örülnék, ha potensebb ellenzéket látnék működni a patkóban és a médiában. Mondom ezt echte droidbirkaként. Üdv.

easy mango 2018.04.27. 12:36:25

@Armatúra: inkább a szomorú, hogy sok kelet-európai országnak volt hasonló problémája egészségüggyel nyugdíjjal oktatással. Sok korábbi kormányban nagy reformokat pontosan azért nem lehetett létrehozni, mert nem volt meg a kellő erő, többség, támogatottság. Nyolc év kormányzás, kétharmados többség, minden civilszervezet kiherélve, a teljes sajtó a kormány kezében, főügyésznek, bírák megvéve. Dől a pénz az EU ból, nagyon jó a környező gazdaságok helyzete, szalad a német szekér, mint beszállítók Toljuk bele a termékeinket. A teljes gazdasági, politikai, egyéb dimenziókban elképesztően kedvezőek a körülmények. Erre megelőz minket Románia. Komoly strukturális váltás okon van túl Csehország, Szlovákia. Nálunk hová tűnt az elmúlt nyolc év? 2010-ben türelmesen elfogadtam, hogy az első pár év úgyis arról fog szólni hogy átalakul a teljes struktúra. Alkotmány, bíróságok, ellenőrző szervezetek, számvevőszék, stb. Elfogadtam hogy háborúban vagyunk, örüljünk hogy van gyufa, majd lesz nyugdíjemelés, amikor elment a front. De nyolc éve ugyanazt csináljuk. Hol vannak a középtávú, vagy hosszú távú tervek? Hol vannak a strukturális változások? Mi lesz a nyugdíja? Mi lesz a gyerekeinkkel az iskolákban? Miért tanítják ugyanúgy ugyanazt, Mint 1972-ben? Miért nem nyer a magyar foci válogatott még mindig semmit?

2 HAR MAD 2018.04.27. 12:42:46

@easy mango:

Akkor költözz Irakba, Afganisztánba, Líbiába, Tunéziába vagy Ukrajnába.

Azok most a legújabb, legmodernebb amerikai- nyugati liberális jóléti demokráciák.

easy mango 2018.04.27. 12:50:00

@2 HAR MAD: esküszöm nem értem kérlek fejtsd ki. Ha vicc volt, akkor nem volt túl strapás. Ha érv, akkor szerintem nem értetted meg amit írtam. Köszi

BiG74 Bodri 2018.04.27. 12:54:30

@easy mango:
Trollra futottál, csak ennyi.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.27. 13:00:14

@easy mango: Majd en segitek

A lippsi partok 3 gigfabukta utan sem ertettek meg h mindenki leszarja az ideologiai politizalast mega demokraciazast, kulonosen ha a ballib szemkiloveto elQrok visitoznak.

Attol senkinek nem lesz semmije h itt a lippsik visszaallitjak a demokraciat, ahogy ukrajnaba se lett semmi csak nyomor meg elvandorlas a demokraciasditol.

Szoval: a nep arra fog szavazni aki stabilitast, joletet teremt, tehat barkire a ballipsiken kivul.

2 HAR MAD 2018.04.27. 13:03:47

ISIS= CIA- Pentagon- NATO projekt
linkbun.ch/06a2s

a nagy, liberális demokrácia jegyében

easy mango 2018.04.27. 13:07:18

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: hm, szerintem ez most erősen átalakulóban van, és aki ezt nem tudja kiolvasni a legutóbbi választásból, az szemellenzős kicsit.

easy mango 2018.04.27. 13:09:18

@BiG74 Bodri: ja ismerem, már jött is a babelsbergek = szabadkőművesek = ewing-ok = tudjuk kik okosság

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.27. 13:22:27

@easy mango: atalakult a 2/3 2/3-da, vagy mi alakult at?

2 HAR MAD 2018.04.27. 13:27:51

Trollozik az 1/3 huszonnyolc részre szakadt, magát többségnek képzelő, lippsi agyhalott, amerikai nyalonc, muszlimbetelepítő, iszlám- nyalonc, megmítúzott, CEU- s gender PhD tudós, romkocsmatöltelék csürhe :DDD

easy mango 2018.04.27. 13:29:32

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: ha nem akarod nem érted, nem ügy. Nem célom, hogy meggyőzzelek, ne érts félre. Talán pont erről szól a diskurzus, hogy oké-e a választási rendszer, vagy sem. Lehet-e ma kisebbségi népakarattal elementáris többséget szerezni, de ha neked a következmény az ok, vagy az okozó, akkor szerintem valami hiányzik a vitakultúrádból. Szerintem. Egyáltalán nem biztos, hogy igazam van, csak a körülmények többnyire ezt mutatják. Nekem ez jött le. Bocs, ha tévedek, van felület eloszlatni a kételyeimet.

easy mango 2018.04.27. 13:31:42

@2 HAR MAD: most jön a személyeskedős rész? Mert akkor tudjuk le a zsidózást, buzizást, drogosozást, románozást, cigányozást és sok felesleges körtől megkíméljük a becse olvasóközönséget.

pragmatika2 2018.04.27. 13:32:05

@midnightcoder2:

"A két történelmi bűnökkel terhelt kommunista utódpárt pedig mehetne végre ahová való: a történelem szemétdombjára, Sztálin, Lenin, Hitler, Mao, Rákosi, Szálasi és a többi hulladék közé."

Fog is menni, csak lassan. Míg ki nem kopik a sok balf.sz "ideológusuk". Pénzük, (mivel nem ők kormányoznak, így hogy úgy mondjam nem olyan szerencsések pénzügyekben) erősen fogyogat, nem fussa már annyi majálisra, igaz, egyre kevesebben mennének már ki a bulijaikra. Meg kell várni, míg szépen magától kimúlik.

Kunhallmi Agnes 2018.04.27. 13:33:48

"ha a Fidesz elveszti a választásokat követeljük azonnali lemondását, új választások kiírását."

Ha meg nyer, akkor egyertelmuen csalas tortent, es uj valasztast kell kiirni.

2018.04.27. 13:37:18

rákosi és kádár örököseként, az mdp és az mszmp jogutódjának a tagjaként, az ország kirablásának tevékeny részeseként 'aggódsz' itt a demokráciáért, jogállamért... hogy nem sül ki a szemed??

konrada 2018.04.27. 13:39:45

...ez a blogoló is van olyan hülye, mint Fodor Gábor: biztos együtt szívtak valamit annó a parlamentben...;))

...ekkora ökörséget, hogy közös lista egy EP választáson???!;)))

...speciel az az egyetlen olyan többpárti választás, amely tisztán listás!!!
Így azzal sokkal több esélye van az ellenzéki pártoknak, hogy többségben legyenek, mintha közös listával kergetnék el azon ellenzéki szavazókat, aki semmi pénzért nem szavazna DK-sra, vagy Jobbikosra...

...szvsz. őket már megvette a fityesz kilóra, hogy ilyen hülyeségekkel jönnek...

(Tán még Gabi érthető: ő az LP listavezetőjeként egy ilyen egyesületben új esélyt kaphatna arra, hogy parlamenti képviselő legyen, de most eu-s.
De hát ez a Tóth még saját pártjának se kell! ...???)

Armatúra 2018.04.27. 13:47:19

@easy mango: Drága aranyos, tanult kommtársam! Ne csinááád még te is! Milyen kormányzati média túlsúly, RTL, ATV, Hír Tv, Lánchíd, Index, HVG, MN (és onleány) Népszava,..... Minden Független felmérés azt hozta ki, hogy verik országos nézettségben, látogatásban a súlyos milliárdokért fenntartott lakáj médiát. Az egész országban mindenki hallotta, látta, olvashatta az összes kormánybűnt, panamázást, etc. ismételve, sokszoros prezentációban. Van-e hazában aki nem hallott Felcsútról, Helios-ról, és minden egyébről és mindezt tucatnyi csatornából/előadásban? Azt nem tagadva, hogy corruption van biza, de azért a gross gazdasági eredmények és az egyéni nem kis populációt érintő javulások alapján az ezer milliárdokat loptak című szősszenetek matematice a cuki abszurditások terrénumába valók. Az, hogy ki hogyan húz el mellettünk, mint fentebb kifejtettem enyhén analizálandó, de nem vagyok semmi jóérzésnek ellenére. Kicsit kétkedve nézem ezeket a statisztikákat, de kétségtelen, hogy válámi ván, ahogy anno a derék Rajkin mondotta. Mindenesetre, ha nem esik túlzásba az ellenzék, mint most te, kedves kommtársam -de neked inkább lehet - adatolt, ellenőrzött, ésszel felhozott tények, állítások dolgában, lesz keresni valója. További szép napot , ha unnád már a velem való diskurzust. Üdv.

easy mango 2018.04.27. 13:50:15

@Armatúra: Nagyon. Szép napot. Érveket követelsz. Miközben semmilyen érvet nem mondasz. Annyira pontosan üres vagy, mint a Fidesz, a kampánya, és az összes kedves szavazója.

pragmatika2 2018.04.27. 13:52:05

@Alick:

"Igen, a nyolcvanas évek vége felé a gyári párttitkárból egyik napról a másikra gyártulajdonos lett."

Csodálkozom, hogy ebből még senki nem írt szatírát. Frenetikus lenne.

"Mi járatban kedves Kovács elvt.... őőőő .... úr"

"A gyár mindenkié" de leginkább a volt párttagoké. stb.

easy mango 2018.04.27. 13:52:15

@Armatúra: Ellenzéki média túlsúly… Fantasztikus

easy mango 2018.04.27. 13:53:00

@easy mango: Kedves Droid társad a múltkor olyat írt itt a kommentben, hogy akár naponta is ellop hatnának 1000 300 milliárdot, ő akkor is a Fideszre szavaznak. Tegyétek!

Armatúra 2018.04.27. 13:54:36

Az a kitétel, hogy kisebbségi szavazat mennyiséggel van többség, a legtöbb országban így van. Anno az MSZP is így tudott kormányozni, pedig a 8 milliónyi választónak csak kisebb része szavazott rá. Igaz, hogy csak egy rész ment el választani, de ez akkor nem volt problem, csak most jött ez a grandiőz felfedezés. Attól az apróságtól eltekintve, hogy a Jobbik és a többi 5%-on felüli hogyan kormányzott volna, de ők is kisebbségben lettek volna. Persze, ez nem kérdés, mert akkor a glat tiszta jóoldal nyert volna. Üdv.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.27. 13:58:19

@easy mango: Ez pontosan igy van. Orban annyit lophat amennyit akar, amig mi is kapunk belole.

A lipsiknek csak az adossagabol kaptunk, a munkanelkulisegbol meg a bercsokkenesbol mar eleg volt!

Heil, Orban!

Armatúra 2018.04.27. 14:10:18

@easy mango: Szöveg értelmezésre kérnélek, kedves. Azt írtam volt , hogy a felsorolt médiumok nézettségi, látogatottsági adatai a független felmérőknél felülmúlták a lakáj médiáét. Mivel ezt, talán anno olvastad is. gyakorta a jobboldal szemére vetették ellenzéki kommentelők, sőt média személyiségek is. Az, hogy a felmérők igazat mondtak-e, vagy nem, lehet kérdés. De az akkori szöveg itt az Indexen is erről szólt. Mindig azzal jöttek, hogy a sok tízmilliárdért fenntartott, eltartott kormány médiát kevesen nézik. Talán, ha lehiggadsz, teneked is felrémlik ez a szöveg. A magánvéleményem, amit már többször hangoztattam nem a számháborúról szól, mert túl sok matekot tanultam anno, hogy jobban tiszteljem a számokat, mintsem, hogy fantáziáljak róluk. A lényeg, hogy a fentebb felsorolt médiumok révén az ország minden érdeklődő polgára többszörösen értesülhetett az össze galádságról, Viktorka et al. részéről. Üdv.

Armatúra 2018.04.27. 14:17:55

@easy mango: Drága. szép kommtársam! Milyen adatokat kérsz és milyen adataiddal szemben? Amit leírtam, abból nem az jön, hogy nincsenek súlyos problémák, csak az a szöveg, hogy nincs semmi fejlődés, lózung,üres. Azt is írtam, hogy lehetne jobban kormányozni, de azt, hogy itt minden csőd, egy eposzi túlzás. Megértem nettó rühellésedet, mert vannak valóban súlyos tettek. de ez a vagdalkozás nem varázsol el. Most a számvetés ideje jött el az ellenzék számára. Lenne mit átgondolni, irányt meghatározni. Remélem, lesz változás, mindazokban a dolgokban, amikről fentebb írtam. Üdv.

Armatúra 2018.04.27. 14:41:39

@easy mango: A nép, az istenadta nép! Kitetszik elkeseredettséged, ami egyáltalán nem kinevetni való. De, a kormányzás és népakarat nem szinonim fogalmak. Csak egy távoli példát hozok fel. A vietnami háborúban hány halott kellett, mig rájöttek,hogy megnyerhetetlen? Egyáltalán valóban milyen infók alapján tudott helyeselni a nép. Nem a háború igazságos vagy igazságtalan voltáról, csak a népakaratról beszélek, Ki tudja a drága plebs-en belül felmérni, hogy a demográfiai problémák orvoslásának a migráció, vagy esetleg - a mienkénél jobb- család politika a megoldás a fejlett nyugaton. Vagy, hogy ennél maradjak, a súlyos helyzet megoldása a menekültek befogadása Afrikából és a Közel Keletről, vagy egy valódi szolidaritási -Marshall -terv, melyben minden európai ország, az USA, Kina, stb. képességei szerinti KVÓTA alapján segít ipari, oktatási, szakképzési, egészségügyi struktúrákat létrehozni, támogatni a problémás helyeken. Talán az ottaniakat kéne segíteni a társadalmi, éghajlati havaria helyzetek kivédésében megelőzésében és nem ide hozni, amikor az ottmaradtak tapicskolhatnak a sz@rban. Persze a fejlesztések révén esetleg nem lenne olyan olcsó, kihasználható az ottani nép, de nem meneküléssel próbálná orvosolni a bajt. Nem tudom a pontos megoldást, csak látnom kell mindkét oldalon, itt és ott a nettó mániás reakciókat. A józan ész szabin van. Üdv.

easy mango 2018.04.27. 15:07:38

@Armatúra: nem minden csőd, félreértesz. De a magyar lakosság kb. egy néhányszáz éve ugyanabban a helyzetben él. Kap egy bambit, és akkor befogja a pofáját. Hogy valójában mik a tényleges problémák, hogy azzal foglalkozik-e valaki, hogy ez tényleg mennyibe kerül, innentől fogva már nem is érdekel senkit. Kádár óta nem volt senkinek ekkora legitim felhatalmazása. Kellett volna valamit kezdeni ezzel a lehetőséggel. Ami történik az nettó hazaárulás. Aki ehhez nyitott szájjal tapsol, az hazaáruló. Lehet jönni azzal, hogy mit csináltak a szocialisták, meg mit nem. Elmúlt. Rég. Lerágott csont. El is küldték őket a búsba, ma sem tudnak talpraállni. Most egy nagyságrenddel feljebb járunk mindenben, lopásban, pofátlanságban. A világban úgy néznek ránk mint egy büdös sajtra, köszönhető az ilyen szíjártó féle kis taknyoknak, Balog Zoltán féle barmoknak, Trócsányi féle gerinctelen csigáknak. Meg a potrohos kétballábasnak. Mindig is féltem az olyan embereket, akik szentnek, sérthetetlennek és kurvára tévedhetetlennek gondolták magukat.
A 21. század negyedénél, Európa közepén, amikor ennyi szövetségesünk van, soha nem álltunk ilyen közel a Nyugathoz, Magyarország még mindig ott tart mint a 15. században. Vannak a nagyurak, meg a jobbágyok. Szántszándékkal alacsony, alulinformált közegben tartjuk a magyar lakosság nagy részét. Megosztjuk az országot, kokárdával, csak mi vagyunk és az ellenség lózungokkal. Ez agresszió. Teljesen felesleges, És az ország egyik felének elárulása. Tökre lehetett volna ezt úgyis csinálni, hogy elérjük ugyanazt a szintet ahol vagyunk, ami nem sok, vagy akár még ennél is többet, és nem torzul bele egy egész társadalom Jobbikkal, ellenzékkel, kormánypárti beszűkült bezárkózó társadalommal. Hatalmasak a károk rövidtávon is, de hosszútávon sokkal veszélyesebbek lesznek. Bezárkózott társadalmunk képtelen reagálni a kívülről jövő kihívásokra. Sokkal nagyobb veszélyek vannak a világban körülöttünk, mint Soros Gyuri bácsi, de költsünk rá 100 milliárdot hogy az ő pofájával legyen tele minden magyar utca. Logikus, lopjanak amennyit akarnak, biztonság legyen az a lényeg. Mint a Kádár korszakban. Csak ne lőjenek! Jó lenne már meghaladni magunkat. De ha ugyanúgy akarsz élni, mint nagyapád akkor tegyed, hát most olcsó pálinka, van Erzsébet utalvány, rezsi csökkentés. Magasztos célok.

easy mango 2018.04.27. 15:11:57

@Armatúra: nincs szabin. Minden ország közigazgatásában vannak a politikusok, meg a szakértők. fejlettebb helyeken ezt úgy oldják meg hogy a politikusok mondanak valamit amit lenyel a nép, szépen kulturáltan, a szakemberek meg addig megteszik a szükséges lépéseket és a helyére kerülnek a dolgok. Azaz, nem csak és kizárólag politikai jellegű döntések születnek, hogy markukban tartsuk a hatalmat, hanem szakmaiak is, amik a problémára megoldást javasolnak, amit konszenzussal elfogadnak, és mindenki él boldogan. Ez ennyire egyszerű. A jelenlegi rendszernek egyetlen célja van a hatalommal, hogy mindig is megtarthassa a hatalmat. Ha ez a kormány megbukik, nagyon sokan kerülnek börtönbe. Ezt mi is tudjuk, Ti is tudjátok, és ők is tudják.
A háború, mint termék, ebből a szempontból valóban egy kicsit kacifántos. Olyannyira speciális terület szerintem, és szerencsére manapság olyan keveset tapasztal meg egy átlagpolgára bőrén, legalábbis a fejlettebb országokban, hogy valószínűleg még vezető politikusok is jobban hallgatnak a saját tábornokaikra, katonai kabinet lyukra, mint a józan észre. Ott azért életekről kell dönteni közvetlenül, halálokról, veszteségekről, egyéb destrukcióról. És buktak bele bizony amerikai politikusok is pont abba háborúba.

easy mango 2018.04.27. 15:19:40

@Armatúra: “Ki tudja a drága plebs-en belül felmérni, hogy a demográfiai problémák orvoslásának a migráció, vagy esetleg - a mienkénél jobb- család politika a megoldás a fejlett nyugaton. ”
Hát mondjuk a statisztikák. Hangulat. Eredmények.
Meg ne számítsunk rá hogy bárki is objektíven tud látni bármit a plebszből, olyan politikusokkal, vezető kormánytagokkal, akik padlógázzal menekülnek az ellenzéki média erről. A nyugati újság felhívja őket telefonon akkor csak annyit mond hogy ájem ö míting. Amikor minden piszlicsáré iratot 25 évre titkosítónk, mondván hogy nemzetbiztonsági érdek, a Tiborcz István szerződése.
Amikor ki heréjük az Alkotmánybíróságot, a számvevőszéket, az ügyészségi &, a költségvetési Tanácsot, a nemzeti bankot, és még sorolhatnám, mind olyan szervezeteket, ami a fejlett kultúrákban teljesen függetlenül működik a kormánytól, és pont az a feladata hogy a kihágásokat, szélsőségeket észrevegye, és fellépjen ellene.

Armatúra 2018.04.27. 15:46:41

@easy mango: Nagyon beindultál! Mint a macska, amelyik mindig talpára esik -állítólag -, csak egyféle reakciód van. Arról próbáltam írni, hogy a kormányzás itt és másutt is, valamint a népakarat, ha egyáltalan létezik homogén akarat, nem szinonim fogalmak. A népszaporulati kérdések, ill. azoknak megoldási lehetőségei nem Fidesz-nem Fidesz vonalon húzódnak, hanem egy általános kormányzati térben. Nem azt mondtam, hogy a Fidesz családpolitikája a megoldás, csak arra próbáltam rámutatni, hogy Európa, talán kereshetne, mind a népesedési problémára, mind a menekült kérdés megoldására alternatívát. De ezzel a -nem mondom, hogy megalapozatlan, de most nagyon elhatalmasodott - dühöddel nem tudok mit kezdeni. Minden kérdést a Fidesz rühellő alapállásból közelíted meg, talán még a TV esti meséjét is. Én az igazi problémák tekintetében leszarom a Fidesz álláspontját. Megpróbálom a magam kútfőjéből, az elérhető forrásokból merítve a vélemény alkotást. Hogy azután, esetleg generálisan más okból, mint amit a fiúk felhoznak pl. migráció ügyben, hasonló konklúzióra juthatok, más kérdés. Egy pillanatra ennél maradva, a felhozott okokat, nevezetesen a terrorizmust, nők megerőszakolását -noha súlyos ügyek - a kérdés történelmi távlatában, lényegét tekintve nettó baromságnak tartom. Egészen más okból vagyok kerítés párti és ilyen szolidaritási/kvóta ellenes, noha szolidaritási és kvóta párti vagyok egészen más iránnyal. Üdv.

dukeekud 2018.04.27. 15:50:50

@Armatúra: " Azt nem tagadva, hogy corruption van biza, de azért a gross gazdasági eredmények és az egyéni nem kis populációt érintő javulások alapján az ezer milliárdokat loptak című szősszenetek matematice a cuki abszurditások terrénumába valók."

A valasztasok elotti napokban, Kalman Olga musoraban, mar 5000 ezer milliardos lopasrol beszeltek. Valahogy osszekombinaltak Kosa 1300 milliardjat, meg az 1300 milliardos gyemant rablast, es meg valamit. De ez mar annyira eszelos volt hogy a szokasos vendegei sem ertettek a logikajat, csak hummogve igazat adtak.
Szerencsere nem vettek eszre, hogy musor onmaga parodiajava valt. Ha meg egy hetig kampany lett volna, mar biztos 50 ezer milliardnal jartak volna. Es ok kepviselik egyedulikent a szabad ujsagirast.

easy mango 2018.04.27. 16:27:28

@Armatúra: áh nem innen eredeztetem minden dühömet - szép is lenne. Van én nekem rendes életem is, akad ott is bosszankodnivaló, ha keresed.
Nem csak egyféle reakcióm van, de egy nyíltan ellenzéki lapra linkelt, ellenzéki blogpost kapcsán, ahol a téma adott (ellenzéki érzületű) ott ritka hülyeség és szokatlan is lenne más, nem?
Az, hogy ugyanarra a konklúzióra jutsz, kútfőből, mint egy egy egység kiterjedésű átlagválasztó az sem szokatlan. Legalább te végiggondolod. A mai társadalomból hiányzik a szkepszis. Mi viszi változásra a világot, ha nem a kétkedés? Hány megvetett tudós, művész jutott éhkoppra, ma meg csodáljuk micsoda mély bölcsesség volt ez akkor. Nem látom például, hogy a mai fiataloknak ezt bárki megtanítaná. És a türelmet, elfogadást, megértést sem. A kimért érvelést, az ellenvélemények nem is elfogadását, de legalább befogadását. Mert manapság kokival, meg móressel intézünk mindent (lásd szijjártó tegnapi műsora. Végül a román küldött osztotta ki, hogy őt ide egy kimért, felnőtt, konstruktív egyeztetés miatt hívták, európai módra, és most egy kicsit meg vannak szeppenve ettől a támadva védekezéstől). Ma simán megpofoznak egy elsőrangú történészt zöldségesek és nyugdíjasok. Ha meg a téma felmerül a miniszterelnöknél, akkor somolyog mint bujtoröcsi és egy duplafenekű kinyilatkoztatással helyesli az utcai erőszakot. Minek? Ez férfias? Ez kell a népnek?
A megerőszakolós, terrorista baromság persze, hogy baromság. A világ soha nem volt ennyire biztonságos hely, 120 évvel ezelőtt nyolcszor nagyobb esélyed volt meghalni londonban erőszak következtében, és a bünügyi felderítések száma is lényegesen kisebb volt.

easy mango 2018.04.27. 16:32:43

@dukeekud: azért, mert jól alakul a hiány, az nem jelenti azt, hogy nem lopnak. Bár ez hivatalos álláspont a kormány részéről, de ez matematice hülyeség. Kálmán olga önmagabparódiája (bár a lakájmédia újságíróinak tükreit sem irigylem reggelente, amikor belenéznek...) de talán ezt nem neki kéne elsősorban feszegetnie. Habár a független oknyomozó média a demokrácia egyik pillére, de mondjuk az állami számvevőszéknek, meg a nav-nak, meg a rendőrségnek/ügyészségnek kéne ezt firtatnia. Nem? Miért nem teszik?

Armatúra 2018.04.27. 16:49:37

@dukeekud: Attól tartok, hogy az ilyen nagyságrendekkel dobálódzók már egy millió leírásánál is rágják körmicéjüket. Mivel anno 10 exp23 nagyságrendű mennyiségekkel tömtek a skólában, tisztelem a számokat és nem tekintem labdának . Az fel sem rémlik Cuncuskáéknak, hogy a kőtségvetés valami 16.000 mrd. Ezért ezer mrd-ok ellopása esetén min. 4-5 milliónyi polgártárs kéregetne az utak mentén. Bár tejjesen hihető infók szerint más vagy 1-vagy 2(?) -milla menekült ki. Ehhez képest szomcsi, hogy csak pár tízezer akarta szavazatával elzavarni eszteta borzadályos renccert. Na, ez van.

Armatúra 2018.04.27. 16:57:38

@easy mango: Józan életű fityisz szavazó is -mint pölö én - tudja, hogy vannak nem kóser dolgok. De az, bárhogyan is forgatjuk, tény, hogy a valószínű túlszámlázások és egyebek nagyságrendje, bár nem icicpici, de nem ezermilliárdos tétel. Ebből nem következik, hogy nem kéne csökizni a dolgot, sőt. De azért aranyos volt, amikor Trumpli odaszólt Boingéknak, hogy drága a készülő elnöki röpcsi, rögtön lezúztak vagy 7-8%-ot az árból, csak úgy csuklóilag. Ez nem mentség, de az állam píze más mint az enyém, odaki is. Pedig, végig gondolva az is az enyém. No, mindegy.

easy mango 2018.04.27. 17:10:31

@Armatúra: nyílván a kérdés, hogy hol az a bizonyos határ. Hol sok, hol kevés. De gazdasági előnyökért feladni a szabadságunk? A 21. században? Európa közepén? Normális?

easy mango 2018.04.27. 17:15:51

@Armatúra: a költségvetés bevételi oldala 18.751 mrd. A kiadási 20.112 mrd forint. A tervezett hiány 1.360 mrd. Szóval van mozgástér a lopásra. Régen egy nokiásdoboz is előzetessel járt, ma néhány milliárdot meg sem ír egy netes portál se szinte. Normális?
A norvég igazságügy-miniszter meg nemrég mondott le egy -nálunk átlagos- fb bejegyzés miatt.

taga20 2018.04.27. 17:47:17

@Armatúra: "Józan életű fityisz szavazó "

ez bakker egy okszimoron!

a csökizni az mi?

taga20 2018.04.27. 18:30:09

@aleksz róz: a geci bözsiutalványa viszont remélem elért hozzád, és ma este is farhát rotyog a fazekadban jobbágy!

taga20 2018.04.27. 23:25:26

@aleksz róz: remélem nem valami migráncs hozta a giroszt!

hülye agyhalott fasz vagy a geci gazdáddal együtt!
süti beállítások módosítása