B1 blogcsalád



Lévai Katalin: lendülettel a Fideszért

2018. március 18. - nickgrabowszki

Nyomoznak a volt miniszter és a Fidesz ellen is.lk_1.jpg

Zuglóban lefoglalta a rendőrség Lévai Katalin és a Fidesz ajánlóívet, mert azok 27 esetben részleges egyezést mutattak, azaz ugyanazok a személyi adatok más aláírás mellett szerepeltek rajta.

Kézenfekvőnek látszik a feltevés, hogy - mivel a Fidesznek van kampányszervezet, míg Lévai a semmiből hirtelen előbukkant nyugdíjaspártjának, a Lendülettel Magyarországért elnevezésűnek nincs - az adatok a Fidesz-ajánlóíveiről kerültek át Lévai íveire.

Azaz egyszerűen átmásolták őket. Ami a választás rendje ellen való bűncselekmény.

Ide tudott süllyedni 

egy korábbi szocialista kormánytag és európai parlamenti képviselő: valakik bűncselekményt követnek el az érdekében. Illetve az indulása érdekében, ami pedig a Fidesznek érdeke.

A elején még voltak olyan feltételezések, hogy Lévai csak a baloldalon akar valamilyen jobb alkupozíciót kiharcolni magának. Tagja volt például a V18-nak, az egyértelműen ellenzéki, változást akaró közéleti személyiségek szövetségének. Onnan azonban rapid módon rúgták ki, miután kiderült, hogy kamupártjával tovább akarja osztani a baloldali ellenzéket.

A Lendülettel nevű kamupárt tavaly ősszel bontott zászlót, de a jelöltállításig nem adott magáról további életjeleket, akkor viszont aktivizálta magát. 47 helyen próbáltak egyéni jelöltet állítani, zömében olyan körzetekben, ahol a baloldalnak esélye van nyerni, vagy legalább megszorítani a Fideszt.

Megirigyelte Szili Katalin karrierjét:

jó pénzért beállt a Fidesz szekerét tolni. A 47 jelölttel + országos listával 150 milliós állami támogatáshoz juthattak volna, 54 fölött már 300 millió járna.

Több körzetben is komoly költségvetésű kampányújságot adtak adtak ki. A politikai milf, a Medgyessy-kormány egykori, sikeresnek csak jelentős eufemizmussal nevezhető, a kompetenciáját meghaladó kormánytagságból egy év után eltávolított és Brüsszelbe buktatott minisztere mellett a párt másik arca az Móricz Eszter volt, aki a fővárosi XV. kerültben 4 éve az ellenzéki összefogás jelöltje volt, de a migrációs politika miatt (vagy legalább annak ürügyén) már 2016-ban szembefordult egykori pártjával, az MSZP-vel.

me.jpgMóricz 2014-ben még Bajnai mögött

Móricz szerepvállalásának kiderülése után már gondolható volt, hogy több van itt szó, mintsem csak Lévai akarna magának egy jobb helyet az MSZP-listáján (hiszen a már korábban kiderült árulása miatt oda a volt XV. kerületi alpolgármester semmiképpen kerülhetett volna fel).

Lévai és Móricz vállalkozása azonban megbukott:

a 47 jelöltjükből csak 17-et vett nyilvántartásba a választási bizottság. Egy visszalépett, 29-et elutasítottak, mert túl nyilvánvalóak voltak az egyezések a Lendülettel-jelöltek és a Fidesz ajánlóívei között.

  • Maga Lévai sem tudott például jelöltté válni, mert 27 ajánlást a Fideszéről másoltak át, annak hiányában pedig már nem volt meg a szükséges 500.
  • Erzsébetvárosban, ahol a DK-s Oláh Lajosnak jó esélye van legyőzni a Fideszt, még nyilvánvalóbb volt a választási csalás kísérlete: 341(!) esetben egyeznek az ajánlások, csak éppen más volt az aláírás. (Továbbá még 9 halott is ajánlotta a Lendülettel emberét.)
  • De Rákospalotán is felmerültek az egyezések Móricz ívei és a Fideszé között, ennek ellenére a kiugrott szocialistát nyilvántartásba vették.

Ami minden esetben közös: a Lendülettel-jelöltek és a Fidesz ívei közötti átfedés. Minden jel arra mutat, hogy Lévaiék indulása nemcsak a Fidesz érdekeit szolgálta volna, hanem a Fidesz kívánta ehhez hozzásegíteni őket.

Ami persze bűncselekmény. 

És most várhatjuk az Orbán által a választás utánra beígért pénzügyi, jogi, politikai elégtételt Lévaiék, illetve a kezük alá játszó Fidesz ellen. Mert ami Szilinek bejött, az Zuschlagnak például nagyon nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6413749588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dare 2018.03.18. 23:05:43

Móricz nagyon kiverte a biztosítékot a pártnál, amikor a népszavazás előtt állást foglalt a kérdésben úgy, hogy az szembement a pártja véleményével.
Pislogtam is nagyokat, ezt lehet?
Dehogy. :D
Az a baj, hogy az Mszp és a Dk egy olyan irányt kezdett el képviselni akkor, ami nem igazán tükrözte a lakosság túlnyomó többségének a véleményét.
Persze sikerült elérniük, hogy érvénytelen legyen a népszavazás, de tegyék fel majd maguknak a kérdést április 8 után.
Megérte?
Jó, tudom, tényleg elképesztő populista volt az a népszavazás, de meg tudták volna oldani a helyzetet úgy, mint pl az Lmp, aki a szavazóira bízta a döntést.
Ehelyett olyan ügyben akartak harcolni a Fideszzel szemben szinte rendíthetetlenül, amelyet én elengedtem volna a helyükben.
Elmondták volna ez az egész populista retorika nekik megfekszi a gyomrukat, de a szavazók azt csinálnak amit akarnak, nincs nagy jelentősége, legyen boldog kicsit a populista "népvezérünk".
Sikerült egy olyan helyzetet teremteniük, amelyben sajnos ilyen esetek is előfordulnak, mint pl a Lévai lendülettel a Fideszért történet.
Ez nekem még mindig nehezen felfogható, mármint az árulás miértje.
Tényleg miért?

dr. mesterséges színezék 2018.03.18. 23:08:02

@invalid user name: Rendszerszinten direkt elcseszve - aztán olykor jönnek a mellékhatások, amivel a direkt elcseszéskor nem is számoltak.

A jogi gengszterizmussal irányított maffiaállam választási gengszterizmussal megbolondítva.

Sokunk úgyse jut ki soha Latin-Amerikába, ezért a fijjuk házhoz hozták.

dare 2018.03.18. 23:08:42

@dare: megtudták egybe természetesen :D

Billy Hill 2018.03.18. 23:25:24

@sóskatáska: Vagy inkább GILNF, ahol N=not.

Billy Hill 2018.03.18. 23:26:52

@Billy Hill: Vagy (nyelvileg helyesen, de a szokásos struktúrából kilépve) GIWNL2F...

Fidesz bérszámfejtés 2018.03.19. 00:46:34

@nyezega: Akkor volt egy regisztráció és 9 hozzászólás. Tessék a pénztárhoz fáradni!

ADATOK
nyezega
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2018.03.18. óta tag.

BiG74 Bodri 2018.03.19. 04:45:44

Hagyjátok már nyezega elvtársat. Ő egy alvó fityiszdroid nick, akit most aktiváltak. Valaki olyan nyomja az ipart mögötte, akibe már más neveken százszor belefutottunk.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.19. 06:27:32

Annak idején, 1990-ben az MSZP hasonló módon végezte ki az MSZDP-t.

Soros tombol, ha valaki megpróbál a ballib térfélen eretnekeskedni, ez van az egész ügy mögött. Lám, Botkát is kidobták, pedig ő csak nagyon óvatosan próbálta ugyanazt, amit Lévay.

Venesz 2018.03.19. 07:07:34

@Jakab.gipsz: Gondolj bele, Angliában csak egyéni körzetre lehet szavazni, pártlistára nem. Ezzel a módszerrel csak a fidesz ülne a parlamentben......

nu pagagyí 2018.03.19. 07:12:50

Nekem az a furcsa, hogy az átmásolt íveken olyanok is voltak, akik nem szerepeltek a választókerületi névjegyzékben, vagy már halottak. Mivel a Fideszről másoltak, megállapítható, hogy a Fideszes ívekkel is gond van. Elavult adatbázisból másolgat a Fidesz ajánlásokat? El tudom képzelni, mert én speciel nem találkoztam fideszes ajánláskérővel.

Etniez 2018.03.19. 08:17:34

@nyezega: Neked ilyen egyszerű, nem is várjuk el, hogy megérts olyan szavakat, mint pl. erkölcs, tisztesség, stb. Fideszeseknek ezeket nem kell tudni.

Etniez 2018.03.19. 08:19:46

@taga20: Ez egy relativizáló idióta.

Vagy full hülye vagy fizetik.

Etniez 2018.03.19. 08:21:39

@Fidesz bérszámfejtés: Köszi, hogy megnézted, biztos voltam benne, hogy troll.

_most_ 2018.03.19. 08:27:24

Az a felháborító, hogy az aláírásokkal ennyire nyíltan lehet csalni, és semmi következménye nincs, persze mert a kamu pártok a fidesznek kedveznek.

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 08:30:26

@nu pagagyí: Sajnos a közvetlen adatfrissítés még nem valósult meg a nepessegnyilvantarto.lst.hu felől a kubatov.lst.hu irányába. A vétkesek felelősségre vonása folyamatban.

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 08:35:37

@Etniez: "erkölcs, tisztesség, stb. Fideszeseknek ezeket nem kell tudni."

Azért a műszaki pályáról indult Lőrinc-féle társaságnak elmagyarázták, hogy az erkölcs, a tisztesség olyan, mint a csőben az áramlási veszteség.
Ebből megértették, hogy milyen káros és kerülendő dologról van szó.

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 08:38:25

@_most_: Erre van kitalálva.

A kopogtatócédulákkval voltak problémák - ezzel csak problémák vannak: works as designed.

2018.03.19. 09:11:03

"Zuglóban lefoglalta a rendőrség Lévai Katalin és a Fidesz ajánlóívet, mert azok 27 esetben részleges egyezést mutattak, azaz ugyanazok a személyi adatok más aláírás mellett szerepeltek rajta."

Há' ezt én nem értem. Itt aszonták, hogy a rendőrség, az ügyészség, a bíróságok, mind-mind be vannak drótozva Orbánhoz és ő kézivezérli az összeset, hogy a fidesz elcsalja a választásokat..meg miegyéb.

Audianer 2018.03.19. 09:21:32

@nu pagagyí: a házikómat egy tíz éve Ausztráliában élő csajtól vettem, négy éve van a tulajdonomban de a csaj a napokban kapott levelet OV-től az én címemre.

pkfjb 2018.03.19. 09:33:18

MILF? No, I would rather not.

$pi$ 2018.03.19. 09:34:37

@Audianer: "a házikómat egy tíz éve Ausztráliában élő csajtól vettem, négy éve van a tulajdonomban de a csaj a napokban kapott levelet OV-től az én címemre."

Be van jelentve a címedre, nem jelentkezett ki. Ilyen egyszerű a válasz, most már ezt is tudod.

2018.03.19. 10:06:43

@$pi$: :) Ehh... működik a bürokrácia, ha van input... de nem volt.

Amúgy apám már 11 év elhunyt, de azért kampányleveleket ezt-azt azért szokott kapni. Ezek szerint a Kubatov listáról is töröltetni kellett volna? Valamint 15 évvel ezelőttig nálunk alkalmazásban álló emberkének is jön hozzánk letiltási határozat..merthogy utoljára nálunk állt bejelentve alkalmazásban... aztán meg puffog a végrehajtó, hogy azonnal adjam meg az új elérhetőséget! Ugyanez lefut egy rendőrségi körözés (gyerektartás) esetén is... és fél órán át bizonygathatom, hogy igen, 12 éve kilépett, átvette a papírjait, járandóságát és azóta tippem sincs, merre lehet.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.19. 10:25:43

@Womb Raider:

A Fidesz által kézivezérelt rendőrség és választási bizottság megállapítja, hogy érvénytelen jelölések vannak, és nyomozást indít a Fidesz alibi jelöltje ellen.

Logikus nem ?

Vagy ezt csak egy teljesen hülye ballib blogger írja így le átgondolatlanul ?

inreallife 2018.03.19. 10:26:57

vissza kene hozni a lincselest, mert bar annak is vannak mellekhatasai, de kevesebb a jarulekos veszteseg, mint ami haszonnal jarna. jopar irritalo politikust helyere tudna tenni egy egy kiados elegtetel a neptol, es artatlannak egyiket sem tartanam. talan hamarabb eltunnenek az ilyenek magyarorszagrol...

$pi$ 2018.03.19. 10:37:23

@Womb Raider: "Amúgy apám már 11 év elhunyt, de azért kampányleveleket ezt-azt azért szokott kapni."

Ez azért van, mert az állampolgárok személyes adatainak védelme érdekében szét vannak választva a különféle adatbázisok. Be kell menni egy kormányablakhoz a halotti anyakönyvi kivonattal (vagy hogy is hívják) és kijelenteni.

Én egy házat vettem, amikor a telekkönyv került sorra kiderült, hogy egy elhalt nevén van az ingatlan. Ez sokszor előfordul, az emberek elfelejtik bejelenteni a telekkönyvbe, hogy elhunyt a tulaj.

bgp 2018.03.19. 10:47:45

@invalid user name: 8 évet már kapott a fidesz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2018.03.19. 10:50:53

és ő egy egyébként sikeres nő.
miért csinál ilyet?

n3spr3ss0 2018.03.19. 11:23:43

@Jakab.gipsz: a fidesz demokrácia ilyen. Csak az övé.

Zacskóstej 2018.03.19. 11:53:13

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Annyira rühellem mikor azzal próbáltok védeni valami csalást,lopást,rablást, bűntényt hogy "annó is..." "meg a szocik is.."

Jaja..meg eretnekeket is égettek annó. Meg aki azt gondolta hogy a föld kerek. Mi lenne ha mondjuk megpróbálnának jó irányba menni és nem elkövetni a múlt bűneit?

apro_marosan_petergabor 2018.03.19. 11:56:17

Demokrácia csak akkor van, ha a maszop-ávós vonal nyerni tud, pl. Hódmezővásárhelyen most, vagy 2002, 2006-ban D-209, Apró klán vagy régebben 1947-ben a kék-cédulás választások idején(a kék szín különben is a béke színe). Egyébként fasiszta terror van, rettegés van(pl. a felvonulók a mély humanizmusuk miatt gumilövedékkel békésen gyakorlatozó, diszkrét(jelvény nélküli) rendőrök elé vetették magukat, őket megfélemlítve) és korrupció. Ez utóbbi Tocsik, Simongábor, Tátrai, Czeglédy, Welsz, M4 stb. ügyében (ballib érintettek) csak koncepciós eljárás lehet, hatalommal való visszaélés.
Csak az a párt nem töltelék, Fidesz bérenc párt(mint pl. a Lévai féle), melyre Heller Ágnes legalább azt mondja, orr befogva lehet vele kooperálni. Tehát a Kétfarkú kutya párt pl. egy komoly, elismerésre méltó párt, igaz erről HA nem nyilatkozott.

invalid user name 2018.03.19. 12:04:03

@bgp:

:D

ez árnyékosabb nyolc év

invalid user name 2018.03.19. 12:05:16

@apro_marosan_petergabor:

sok a rizsa. két technikai kérdés:

1. hamisított aláírást a lévai kamupártja vagy nem hamisított?

2. honnan a sok egyezést a fideszes és a lévai ajánlóívek között?

Zacskóstej 2018.03.19. 12:07:45

@Rettegek mert ballib vagyok: "A Fidesz által kézivezérelt rendőrség és választási bizottság megállapítja, hogy érvénytelen jelölések vannak, és nyomozást indít a Fidesz alibi jelöltje ellen.

Logikus nem ?

Vagy ezt csak egy teljesen hülye ballib blogger írja így le átgondolatlanul ? "

Tiborcz és az Elios ügyben is nyomoznak. De várj segítek..bár vágod te ezt,csak játszod a hülyét. Bizonyítékokat begyűjtik...bejelentik, hogy nagy erőkkel megindult a nyomozás, mert a gazságot nem engedik....majd nem történik semmi. Hacsaknem eltűnik néha a bizonyíték, mert hát ilyenre is volt már példa.

inreallife 2018.03.19. 12:28:42

@Zacskóstej:
fontos, hogy a nyomozast idoben lezarjak, mert kulonben baj lesz. es minden valoszinuseg szerint buntetessel kell vegzodjon, hogy kesobb ne lehessen elovenni. ha teszem azt 3 evre hazi orizetbe kerul a medences villajaba, akkor kesobb ugyazert a buncselekmenyert mar nem lehet elitelni meg1*. tehat a valasztasok eredmenyetol fugg, hogy mi lesz az itelet... :)

Zacskóstej 2018.03.19. 12:40:24

@inreallife: Ez egyértelmű. Bár Elios ügyben nyilvánvaló hogy nem a Tiborcz lesz megvesszőzve ha nyer a fidesz. Ha viszont valami csoda folytán nem nyerne......

arty1977 2018.03.19. 12:49:08

@nyezega: te vagy ilyen egyszerű és korlátolt és miattad a rendszer is ilyen, igen. szégyelld magad.

konrada 2018.03.19. 13:00:44

@invalid user name:
...egyébként teljesen igazad van.
...ha nem azt mutatják majd a felmérések, hogy az emlegetettek választási szövetsége a legerősebb ellenzéki erő - és így ellenzéki győzelem esetén majd a fő kormányzó pártok - úgy pillanatok alatt elfogy a fidesz körül majd a levegő.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.19. 13:22:37

@Zacskóstej:

Nem, én sose ezt mondom. A ballib korrupció se volt soha jelentős, ahogy a fideszes se az. Nem a korrupció az ország fő problémája.

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 13:33:38

@Zacskóstej: Addig se valami beszédes nemnertárs kotorászik a dokumentumok között.

Mindenesetre ez a szemforgató 'hülye vagyok, nem értem vagy félreértem az összefüggéseket' szerep, amivel Vásárhely óta találanak terepet maguknak a fijjuk a netseregnek testhezállónak bizonyul a riadóláncos leosztás után.

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 13:35:18

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Nem a korrupció az ország fő problémája."

Elhiszem, hogy se Bulgáriából, se Moszkvából nem tűnik annak.

KicsiKrisz 2018.03.19. 13:38:22

@nyezega: legalizálod a lopást.... okos gondolat

Zacskóstej 2018.03.19. 13:39:16

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Szerintem mindkettő jelentős volt. De csak egy példa....farkas flórián (direkt kisbetű) keze alatt nyilvánvalóan eltűnik másfél milliárd forint. De nincs felelősségre vonás hanem kifizetik helyette és vígan mosolyog tovább a parlamentben. Normális országban már sitten kéne ülnie. És ez csak egy a sok közül.

$pi$ 2018.03.19. 13:49:41

@Zacskóstej: "Normális országban már sitten kéne ülnie."

Mindenütt van korrupció, mindenütt gond, mindenütt jelentős. Nézd meg például mit csináltak amerikában a gazdasági válság elején! Iszonyatos pénzeket adtak oda a bankoknak ajándékba, azok meg szépen eltették. Ez is korrupció, csak ott nyilván azt mondják, hogy nem az.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.03.19. 14:02:28

@pi$i$: "Mindenütt van korrupció"

Igen, ez van kiadva a fideszes trolloknak. Mivel még ti se meritek tagadni a tolvajlásokat, relativizálni próbáljátok. Mint mikor azt mondod, "Minden családban is van néha veszekedés", miközben ásod el a hátsó kertben házastársad hulláját.

2018.03.19. 14:06:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem, kis barátom, de akii egyszer már eljátszotta a becsületet, az fogadja el, hogy az emberek előítéletekkel lesznek irányába..
Márpedig itt vannak aspiránsok múlttal/szellemi örökséggel a "ti tolvajaitok" közül és ugye az sem érv, hogy ti már loptatok, mi meg újra szeretnénk.

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 14:07:10

@$pi$: Attól a momentumtól direkt tekintsünk el - mert zavarja, az "amerikában pedig verik a négereket"-alapú relativizálás lehetőségét -, hogy Madoff 150 évet kapott, és a faszt nem érdekelte, hogy ki kutyájának a kölyke.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.19. 14:08:24

@Zacskóstej:

Másfél milliárd forint nevetséges összeg országos szempontból.

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 14:09:32

@Womb Raider: És mi köze van az egyszeri belgának ahhoz, hogy vallonok és flamandok hogyan lopnak szét mindent? Már azon felül, hogy mindkettőt visszakívánja a kurva anyjába a polarizált csápolóikkal együtt?

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 14:10:40

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Az EU-ban nem az - hogy neked Kamcsatka az irányadó az a te szégyenletes problémád.

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 14:11:30

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Bétéká szempontból meg nem az.

Sunyi szarházi vagy, mondtam már?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.19. 14:13:43

@dr. mesterséges színezék:

BTK szempontból nincs gond. Különben lett volna belőle bírósági ügy.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.19. 14:15:20

@dr. mesterséges színezék:

Nagyobb a magyar szint a nyugatinál, ez tény, de nem vagyunk nyugat. Eleve más helyzet.

A ballibek egytellen baja a korrupcióval mpst, hogy nem ők osztják éppen a pénzeket, ezt te is jól tudod.

citrix 2018.03.19. 14:16:27

Szili Katika, a puhatestűek két lábon járó mintapéldánya. Ilyen emberekkel zsezseg a fidesz. Jól összejött párton belül a többi kommunistából és besúgóból népnemzetivé vált elvtárssal. Átlát a Szitán :-)

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.19. 14:16:35

@dr. mesterséges színezék:

Amikor a fajtád becsmérel engem, az nekem dicséret, hidd el. Nagyon rémült lennék, ha Soros-vitézek, brüsszeliták, liberális majmok, s más hulladék megdicsérne...

Zacskóstej 2018.03.19. 14:20:13

@Womb Raider: De miért egyértelmű,hogy akinek baja van a kormánnyal és a lopásaival az feltétlenül ballib és az mszp-t, vagy dk-t akarja viszontlátni? Van azért még ott 1-2 pár aki nem volt hatalmon és legalább a remény megvan rá hogy nem fog lopni. Vagy legalább nem ennyit.

2018.03.19. 14:20:51

@dr. mesterséges színezék: Ja... de Madoff nem átlagpolgárokkal játszott piramisost.
..és voltak az ő lopásain kívül is bődületes pénzek, amik semmivé lettek és nem 150 de 15 évet sem kaptak összsen azok, akik elvitték a balhét.
Persze valóban semmi jelentősége nincs számunkra, max annyi, hogy a folyton "magyarozók" orra elé lehet tenni...
Mégegyszer, ha elsőre nem értetted: vannak priuszosok is a kormányra kerülésről fantáziálók között... pl. a leghangosabban handabandázó Gyurcsány.

Zacskóstej 2018.03.19. 14:21:55

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "BTK szempontból nincs gond. Különben lett volna belőle bírósági ügy. "

Komolyan mondom, hogy iszonyat nagy féreg vagy.

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 14:23:41

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Akkor érezd magad nagyon megdicsérve, te sunyi szarházi.
Egyetlen mentséged, hogy beteg vagy - bár ha már egyszer tudod ezt magadról, akár tudatosan kompenzálhatnád is, amire az erkölcsöd nem képes.

2018.03.19. 14:25:05

@Zacskóstej: Mégis kire gondolsz???? A Jobbikra??? Pár hónapja még fujbüdös nácik voltak, az EU szemében kb most is... ott nem Heller Ányez véleménye (pragmatikus hozzáállása) a mérvadó..
Vagy a törpepártok? Jó, de azé' hadd ne erőszakoljuk már meg a demokratikus szabályokat, hogy most kivételesen a minimális társadalmi támogatottsággal rendelkezők ülhessenek a trónra... Mondjuk induljanak polgármester választásokon.. egy közepes BP.-i kerületben komoly esélyeik vannak, ha összetrombitálják az összes támogatójukat, Szombathelytől Kisvárdáig.

$pi$ 2018.03.19. 14:55:00

@dr. mesterséges színezék: ""amerikában pedig verik a négereket"-alapú relativizálás lehetőségét"

Nem relativizáltam. Az volt a mondás, hogy egy normális országban ilyen nincs, erre írtam, hogy van. Nem én hoztam fel a más országokat, én csak reagáltam. Értjük, ugye?

$pi$ 2018.03.19. 15:01:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Igen, ez van kiadva a fideszes trolloknak. Mivel még ti se meritek tagadni a tolvajlásokat, relativizálni próbáljátok. "

Ha elfogadod a tényt, hogy más országban is van korrupció, akkor egyetértesz velem. Akkor nem az előttem szólóval értesz egyet, aki azt állítja, hogy "egy normális országban" már régen a börtönben ülnének.

Ha nem értesz egyet velem és te is azt állítod, hogy egy normális országban a korrupt embereket már mind leültették, akkor mivel magyarázod azt, amit pl. az usa kormánya művelt bankmentés címén? Az usa nem normális ország? Merthogy nem ültettek le senkit, érted?

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 15:26:15

@$pi$: Szóval van ugyanilyen más országban, csak teljesen más a végeredménye...

dr. mesterséges színezék 2018.03.19. 15:28:13

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Akinek éppen az a betegségének az egyik tünete, hogy nem képes erkölcsileg mérlegelni, az persze pótolja azt valami mással, ha fontoskodni akar.
Mentális savanyú szőlő.

$pi$ 2018.03.19. 16:17:27

@dr. mesterséges színezék: "Szóval van ugyanilyen más országban, csak teljesen más a végeredménye..."

Szerintem nem más. Szerintem épp úgy megy a korrupció mindenütt, csak a politikai propagandában mindenki úgy dobálja a sarat, ahogyan tudja. Amerikában azt mondják, hogy lobbiztak meg azt, hogy bankot mentettek. Az állami vezetők az usában négy év után lecserélődtek és mentek a bankhoz zsíros állásba. Ahova billió dolláros mentőcsomagot köldtek mindenféle feltétel nélkül. A bankok úgy élénkítették a gazdaságot, hogy betették a jegybankba kamatra, a bedőlt hiteleseknek meg elkobozták a házát.

Az Obama kampányát egy csajszi sok pénzzel támogatta, Obama megtette magyar nagykövetnek. Ez nem korrupció, ez náluk "szokás". Ha az orbán csinálta volna, az egész magyar ellenzék megszaggatta volna a ruháját és zokogva könyörögtek volna, hogy az ensz szállja meg az országot.

$pi$ 2018.03.19. 16:19:35

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Nekem az igazi erkölcs az irányadó, nem a liberális álerkölcs."

Te keresztény vagy, azt hiszed a te erkölcseid jobbak mint a mások erkölcsei. Valójában rosszabbak.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.19. 16:37:16

@$pi$:

Nem az én erkölcseimre utaltam, hanem az általam követett mércére.

elvis56 2018.03.19. 16:48:49

Szili 2-tö.Az öreg csaj EGY NAGY ÁRUKÓ .

$pi$ 2018.03.19. 16:53:55

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Nem az én erkölcseimre utaltam, hanem az általam követett mércére."

És mi a különbség az "én erkölcseim" és az az "én általam követett mérce" közt?

MIx 2018.03.19. 17:07:28

Ha józan ésszel gondolkodik ez a nő (miniszter volt!), akkor mit gondolt, mit érhet el?
Szerzett 15 támogatót, alapított egy pártot, felvett x Ft támogatást.
Csináltattak egy szabvány honlapot.
Egyetlen programpontjuk: az idősek felsőfokon való képviselete.
Mit csináltak mint párt?
Semmit!
Hányan ismerték őket?
20-50 fő?
Csak a megosztás, a zavarkeltés lehetett a célja.
Szégyellheti magát ez a nő!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.19. 17:15:47

@$pi$:

Az, hogy én nyilván nem lehet mérce. A keresztény erkölcs egy soha el nem érhető utópia az ember számára.

$pi$ 2018.03.19. 17:25:47

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Az, hogy én nyilván nem lehet mérce."

A kérdés az volt, hogy mi a különbség aközött, hogy "én erkölcseim" és az az "én általam követett mérce". Az erkölcs, és a "követett mérce" közti különbség. Te használtad ezeket a kifejezéseket, neked kellene elmondani, hogy mi a csodát értesz ezek alatt. Nekem szinonímáknak tűnnek, de tudom, hogy neked a szavak mind mást jelentenek.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.19. 17:57:38

@$pi$:

Az én gyakorlati erkölcsösségem és a mérce közötti eltérésre utalok.

$pi$ 2018.03.19. 18:06:25

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Az én gyakorlati erkölcsösségem és a mérce közötti eltérésre utalok."

Aha, így már érteni vélem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.19. 18:29:34

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Miben áll az a liberális álerkölcs? Meg is tudod fogalmazni, vagy csak értelmetlen szó összetételeket eszkábálsz, te világítótorony?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.19. 18:43:34

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Az antilibsik baja a ballibekkel, hogy azok felhánytorgatják a mértéktelen lopást.

nu pagagyí 2018.03.19. 19:06:19

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"Nekem az igazi erkölcs az irányadó, nem a liberális álerkölcs."

Már kezdtem megijedni, hogy Lázár, anyja telkén épített, más nevén levő kastélya, vagy Kósa reménybeli 800 milliós jutaléka, esetleg Rogán közpénz közvetítésben és risztelésben megyilvánuló feltaláló díja (Farkas Flórit, Waldemortot, Tiborczot, Mészárost hagyjuk is) már nem férne bele az erkölcsödbe. De szerencsére te az "igazi" erkölcs híve vagy. Belefér. Idéznél még néhány elvet? Mondjuk a kufárokról?

nu pagagyí 2018.03.19. 19:26:36

@Womb Raider: Nem kell nyugtalankodnod! Az egyező ívek miatt, amelyen nem létező polgárok is felbukkantak, csak Lévait fogják diszkvalifikálni. A fityesz nemhogy csalt volna, ők az áldozatok! A gonosz exszocialista sutyiban lemásolta az íveiket. Csakis így lehetett! Persze kérdés, hogy a nem létező választópolgárokkal most mi van, mert azok is lemásolódtak.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.19. 19:42:50

@nu pagagyí:

Amit mondasz az a politika gyakorlata. Én nem veszek részt benne.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.19. 22:00:58

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Aha. Szóval a fideszeseknek liberális álerkölcse van. Értem. De ebben mi a liberális? bircácska! Egyre gyengébb vagy, ez már csak elvtelen trollkodás amit csinálsz, komolyan sem vehető.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.19. 22:01:57

@nu pagagyí: "A gonosz exszocialista sutyiban lemásolta az íveiket. " És felteszi valaki azt a kérdést hogy hogyan került hozzá?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.03.19. 22:49:26

Akkor ő most kamupártot indított vagy fideszes báb?

simonpali 2018.03.20. 00:49:58

Bszki,hát akkor mégsincs itt teljes diktatúra? !Hiszen ha az lenne, akkor nyilván nem derül ki a fideszes ármány és Lévai simán elindul a maga 40 valahány jelöltjével. Jó,jó tudom, a demokrácia maradékai MÉG megvannak, bár épp széthúzás alatt.Na de ha mostan nyer a Fidesz,akkor aztán lesz haddelhad,még tán a Parlamentet is lebontják, helyére Mészáros Lórinc épít majd stadiont, amiben Orbán a Várból kinézve gyönyörködhet!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.20. 07:14:15

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Hazudsz.

Én ezt kérdeztem - "Miben áll az a liberális álerkölcs? "
Erre ezt válaszoltad - "Lopás, harácsolás, a jó relativizálása."

Vagyis a fideszesek liberálisak. Mondtam már, szánalmas paródiája vagy már magadnak világítótoronykám. Nézd már végig a röfiket, mindenki hány tőled!

2018.03.20. 07:23:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: B+... Kalányos Aladár sem lop, nem gyilkol.. ja.. mert rács mögött van.
A szocik és a poszt-szdsz spóra pártok sem lopnak. Addig, amíg lehetőségük sincs a fazékhoz kerülni. Így könnyű erkölcsönek mutatni magukat. Amikor a kezükben volt a kasszakulcs, akkor bizony loptak, ahogyan csak bírtak... M4??? Ha nekem nem hiszel, talán Medgyessy pajtás őszinte kifogása csak meggyőz. "Az SzDSz tele van korrupciós ügyekkel!" :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.03.20. 12:00:14

@$pi$: ""egy normális országban" már régen a börtönben ülnének."

Igen.

"Az usa nem normális ország?"

Nem. Ott az emberek lelövik egymást. Most volt hír, hogy az egyik gyerek fejbelőtte a nővérét egy konzol miatt. Meg van halálbüntetés. Meg 300 millió migráns. Az USA messze nem normális ország.

"Merthogy nem ültettek le senkit, érted?"

A Madoff kapott 150 évet. Tarsoly Csaba és Marcsika hány évet fog kapni? Másfelet felfüggesztve? És a csúti geci? Remélem rárohad a műanyag lakat is.

kublerek · www.vasalobolt.hu 2018.03.21. 13:09:44

@_most_: Igen úgy néz ki a helyzet, hogy directen lett igy megirva a választási törvény hogy lehessen csalni sokat
süti beállítások módosítása