B1 blogcsalád



Kiretusálták Orbánt Soros mellől: a Fidesz mostantól soha nem állt Soros oldalán

2017. október 21. - nickgrabowszki

Érdekes figyelni, hogyan próbálják átírni a múltat visszamenőleg.orsor_1.jpg

Mert az mégiscsak kellemetlen, hogy éppen olyan embert minősítettek Sátánná kormányzatilag, akinek kapcsolatai a kormánypárttal korábban, hát, legalábbis élénkek és barátiak voltak. 

Akkor még a Fidesz is sátánista volt.

Illetve, lehet, hogy nem is. Mostantól minden másképp volt.

Völner Pál igazságügyi államtitkár, egyben a Fidesz Komárom-Esztergom megyei elnöke így emlékszik vissza a közelmúlt történelmére az egyik közpénzből kitartott harci és propagandablognak adott interjújában. A téma természetesen Soros és az ő színeváltozása.

A rendszerváltás előtt kialakult róla egy pozitív kép, hiszen segítette azokat az ellenzéki erőket, amelyek a kommunista rezsim megdöntéséért küzdöttek. Ügyesen elterjesztette magáról, hogy ő egy filantróp. Ám a fordulat után már élesen támadta a nemzeti elkötelezettségű Antall-kormányt, fölhasználva hozzá az SZDSZ-t, meg az addigra már kialakított hátországát, „civil homokozóját”. 

Nem hiányzik innen valami? A magát viccesen újságírónak nevező propagandistának biztosan nem tűnt fel, hogy Völner államtitkár valamit kihagyott. Ugyan explicite nem állított valótlant, a valóságot mégis megmásította azzal, hogy szemérmesen

elhallgatott egy lényeges körülményt.

Biztos csak véletlenül nem jutott eszébe, Ti. hogy Soros gonosz szándékaihoz nem kizárólag az SZDSZ-t használta fel, hanem a Fideszt is. Sőt, a Fideszt főleg:

A Fiatal Demokraták Szövetségének nyilatkozata - Soros Alapítvány 1992. szeptember 28.

Megdöbbenéssel figyeljük mind a Soros Alapítványt, mind pedig Soros György személyét az utóbbi időben ért nemtelen támadásokat. A fiatal nemzedék és a szakkollégiumi mozgalom támogatásával aktívan járult hozzá egy szabadabb és nyitottabb szellemi légkör kialakulásához Magyarországon. Látva a felsőoktatás szorult helyzetét, úgy gondoljuk, hogy az újabb nemzedékeknek is szükségük lesz arra az önzetlen támogatásra, amelyet a Soros Alapítvány remélhetőleg a jövőben is nyújtani fog. Tiltakozunk az Alapítvány politikai csatározásokba történő bevonása ellen.

Most vagy az történt. hogy a Fidesz már nem akar szabadabb és nyitottabb szellemi légkört Magyarországon, vagy az - mint Völner implicite állítja - soha nem is akart.

A múlt visszamenőleg is megváltoztatható, sőt, meg is kell változtatni. Schmidt Mária, meg a Veritas(!) Intézet majd létrehoz egy bizottságot, amelyik kutatja majd az Fidesz és Soros a 80-90-es évekbeli konfliktusait.

Annyi valóságtartalma annak is lesz, mint a Soros-tervnek. jezsov.jpg

A felső képen Orbán Viktor 2010-ben Soros Györggyel, amikor az még nem volt maga a Sátán.

Az alsó kép Sztálinnal, Molotovval, Jezsovval, illetve Jezsov hiányával nem tartozik ide, csak véletlenül került a posztba. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5713046852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ogli dzsí 2017.10.22. 15:52:06

Valóban, Soros akkor támogatta Orbánékat. Jobb is nekünk az EUban mint a SZUban.

De ettől még utálhatjuk Sorost mert 25 évvel később ide akarja lapátolni a 3. világbeli szemetet.
Egyébként idén is találkozott Orbán Sorossal, és valószínüleg mind2en vigyorogtak a kameráknak. Ettől még nem értenek egyet.

ezneménvagyok 2017.10.22. 16:05:37

@Fermentátor: Végül...? Dehát én azt hittem, abban is egyetértünk, hogy a fidelitaszosok szívtelenek... :-D

Fergio 2017.10.22. 16:13:10

@Fermentátor: Nagy kár, mehetnél Te is... Csak halkan szólok - mert erről senki sem írt még, és fontos -, hogy Orbán vezíred 20 évesen nem liberális volt, hanem kommunista. (Tudod, KISZ titkár volt...) Nagy különbség. És most úgy látszik a nagy illiberális majmolás miatt újra megtalálta a gyökereit... Szó szerint. Putyinkát. De ezt is biztosan ki lehet magyarázni valahogy. (Pedig ő nyilatkozta anno, hogy részese volt annak a "győzelemnek", amikor az oroszok kitakarodtak az országból.) Egy kicsit sokszor fordul a szentem ebben a nagy magyar politikai elitben nem gondolod?

ogli dzsí 2017.10.22. 16:25:55

@Fergio: a 80as évek végén senki nem volt kommunista a fiatalok között, más ifjúsági szövetség meg nem volt

Orbán sok minden volt kommunista az nem. De nekem azzal sincs bajom aki kommunista volt, de a tehetsége miatt használható. Csak ezek már öregek.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.10.22. 16:26:06

@Fergio:
1. Egy szót nem ejtettem arról, mi volt Orbán húszévesen.
2. Te most tényleg azt hiszed, aki a nyolcvanas években kisz-tag volt vagy bármilyen pozíciót betöltött a kisz-ben az kommunista volt? Éltél te akkor? Az úttörők is kommunisták voltak? A kisdobosok is? Még az mszmp-tagságból sem következett semmilyen ideológiai meggyőződés.
Ugyan már, egy kisz-tagság vagy pozíció megléte pláne nem jelentett semmi ilyesmit.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.22. 16:36:13

@Jakab.gipsz: Tanulj már meg helyesen írni! Az írásjeleket nem véletlenül találták ki.

2017.10.22. 17:08:49

@Fermentátor: "Véleményem szerint sokkal előbbre mutató W.Ch. idézet mondatának lényege: idővel változik az ember világképe és többnyire liberálisból konzervatívba. Ennyi."

Mondhatjuk úgy, hogy az emberek egy részének világképe, értékrendje fejlődik, letisztul?

illaim 2017.10.22. 17:21:40

@Jakab.gipsz: Nos te piciny bogárka! Bartus cikkéből semmit, de semmit nem cáfoltál, csak a szokásos jezsuita goebbelsi propagandát sikerült ide hánynod! " Ha a témával nem tudsz mit kezdeni, akkor a téma előadóját támadd"
Miután egyértelmű, hogy az un. Soros terv nem létezik, de létezik a Wikström terv, amit az EP tárgyalt, te, és az aljas bandád, egyszerűen összemossa a kettőt, és ezt próbálja sulykolni minden hullámhosszon, hogy az a fidess által kreált Soros terv! Ebben igaza van Bartus Lászlónak! Egy svéd ellen nem lehet eredményes kampányt folytatni Magyarországon, főleg ha az a svéd nem zsidó, mert az nem illik a kormány antiszemita
rágalom hadjáratába! Ritka egy aljas fazon vagy, a bandáddal együtt!

commando 2017.10.22. 17:26:33

@Fermentátor: Igaz! Betűről betűre, de sajnos igaz!

2017.10.22. 17:32:49

@illaim: Azé' ha ráérsz és letörlöd az antiszemitázás közben a szád szélére kült habot, ha elül a vörös köd, majd nézz utána, mi is Izrael állam álláspontja ebben a kérdésben.
Bár még ez sem fontos. Elég, ha az állításod megindoklod. Miért antiszemitizmus egy történetesen zsidó machinátor tevékenységének bírálata? (Az mindegy, hogy okkal,avagy anélkül..)
Lemaradtam volna? Már eltemették és halottról vagy jót, vagy semmit?

commando 2017.10.22. 17:35:42

@Fermentátor: Igaz! Betűről betűre, de sajnos igaz!

taga20 2017.10.22. 17:47:34

@Fermentátor: azé borzalmas, hogy itt néhány fityeszes droid körömszakadtáig védi a gecimaffiát.

kifordul a bele a jóérzésű kommentelöknek ezektől a sáskáktól! ráadásul ezek az aljadékok
még önérzeteskednek, és a jó erkölcsről pofáznak!

hallatlan ugye fermentátortrollevtárs!

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.10.22. 17:59:40

@Womb Raider: Nem lenne szerencsés ezt így megítélnünk.

atomic power 1986DucaDuca 2017.10.22. 18:02:24

Idézet Bartus László Amerikai Népszavában iródott cikkéből:

"Náci kormánya van Magyarországnak."

Annyira hiteles a cikk, mint amennyire nem igaz ez az állítás.

taga20 2017.10.22. 18:10:37

@Womb Raider: a csúti gecinek annyi köze van a konzervativizmushoz, mint kimzsondzsuvának a demokráciához. vagy fordítva!

eßemfaßom meg áll 2017.10.22. 18:34:54

Ennyi egy poszt?

Ekkora erőlködésnek menetrendszerű beszarás lesz a vége.

2017.10.22. 18:36:56

@taga20: Komolyan hányingere támad az embernek, ha már csak az avatarodat meglátja. Annyira erőltetett már ez a konstans gecizés. Érdemben nem tesz hozzá az amúgy is eléggé semmitmondó replyjeidhez és lényegében nem több, mint öncélú verbálmaszturbáció.
Egy söralátéten össze lehetne írni az általad használt retorikai elemeket és eszközkészletet. Ugyanazt rotálod random, naprólnapra, csak az ejakulátum az ami örök. Érdemes lenne szakembert megkérdezned erről, mielőtt súlyosbodik a baj.

morpho 2017.10.22. 18:40:16

@ogli dzsí: Senki nem volt kommunista! Orbán sem. Csak poénból belépett egy szervezetbe, amit Kommunista Ifjúsági Szövetségnek hívtak. Aztán mindjárt titkár is lett! De nem volt komcsi, nem is szimpatizált velük, csak egyetemi plusz pontokért csinálta az egészet! A kisdobosokat idekeverni meg enyhén szólva pofátlanság! Csak Horn volt komcsi, mert a karhatalmisták közé sorozták, meg Medgyessy a D-209-es. Pozsgai sem volt az, meg Zűrös Matyi sem. Ezt onnan tudom, hogy ők beálltak Orbán mögé! Ez úgy néz ki, hogy aki komcsi volt és fideszes lett, az nem volt komcsi! Hagy röhögjelek már ki! Köszi! Muhahahhahahahaha! :))))))))))))))))))))))))))

morpho 2017.10.22. 18:42:06

@ogli dzsí: Érdekes, de én is fiatal voltam a 80-as években, de mégsem léptem be egy kommunista szövetségbe, pedig más ifjúsági szervezet nem volt.... Egyszerűen nem is értem magam...

taga20 2017.10.22. 18:48:13

@Womb Raider: te dumálsz, és a geci gazdád?

te teli pofával zabálod, és itt örömködsz a sorosozáson!

és te küldesz engem orvoshoz, te szerencsétlen nyomorult fityeszdroid!

eßemfaßom meg áll 2017.10.22. 19:06:23

@morpho: Pedig a kiszesek pont annyira voltak komcsik mint a kisdobosok. A kiszes mehetet kiszbulikba meg kisztáborba bebaszni meg baszni és kb itt ért véget a dolog. Meg persze akinek voltak valami politikai ambiciói annak trénerpálya volt.

Szerintem pl se Botka se Gyurcsány nem volt komcsi csak pedig mindketten toltál a kiszt, GYF egészen a Központi Bizottság titkár szintig.

PS.: Nem voltam kiszes, még mielőtt...

morpho 2017.10.22. 19:37:32

@eßemfaßom meg áll: Úgy hívták, hogy kommunista ifjúsági szövetség és igenis volt ideológiája! Engem leginkább ez tartott vissza! Szóval nem kell itt előadni Orbán mosdatását! Orbán bármit metehet(ett) a hívei bármit elnéznek/kimagyaráznak! Ha valaki ennyire szervilis és nem pénzért csinálja, súrgősen nézzen magába és gondolja át az életét!
Ui: Aki kisztáborban akart csajozni azt már akkor is kiröhögtük! :)

atomic power 1986DucaDuca 2017.10.22. 19:43:00

Kommunisták azok, akik az MSZMP felbomlása, a rendszerváltozás után is azok maradtak. Jelenleg a két magyarországi Munkáspártban vannak ilyen személyek. A többi tag (párt-, KISZ) nem volt kommunista, ezért értelmetlen rájuk ilyen minőségben hivatkozni.

1ghost 2017.10.22. 19:47:51

@atomic power 1986DucaDuca: @eßemfaßom meg áll: @Fermentátor: @ogli dzsí: @Jakab.gipsz:

Ez a tetves bérhazudozó orbántroll ma is egész nap itt rohadt a neten. Már olyan hosszú nyelvet növesztett ez a gerinctelen narancsparazita, hogy jövőre akkor is eléri a gazdája seggét, ha nem egy cellában lesz vele.

taga20 2017.10.22. 19:51:29

@1ghost: ha ez perdöntően kiderül, hogy ezek egyek, akkor elhúzok az internetről.

1ghost 2017.10.22. 19:56:49

Október 23-án beszédet mond Orbán Viktor volt kisztitkár elvtárs, Orbán Győző MSZMP párttitkár elvtárs fia!

Fasza, mi? Ezek a mocskos komcsik most polgárnak hazudják magukat.

morpho 2017.10.22. 20:10:41

@atomic power 1986DucaDuca: "Kommunisták azok, akik az MSZMP felbomlása, a rendszerváltozás után is azok maradtak"
Muhaha!!! :))
Azt, hogy ki a komcsi és ki nem, azt te mondod meg, Orbán barátod útmutatásai alapján, aki nem volt kommunista, csak kisztitkár, de az nem számít :)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.22. 20:23:29

@atomic power 1986DucaDuca: "Kommunisták azok, akik az MSZMP felbomlása, a rendszerváltozás után is azok maradtak."

Aha. Szóval akkó ha Biszku Béla aszont vóna h ő má nem komcsi, akkó + v minden bocsátva. Aha... értem.

morpho 2017.10.22. 20:28:30

Berecz Jani se vót komcsi 90-től!

taga20 2017.10.22. 20:32:05

@morpho: szűrös matyi se volt soha!:)))

atomic power 1986DucaDuca 2017.10.22. 20:32:53

Kommunista az, aki hisz egy kizsákmányolás mentes társadalom megvalósításában. Ennél fogva 10.000 emberből max. 1 fő lehet az.

morpho 2017.10.22. 20:38:30

@taga20: Zűrös Matyi cssk moszkvai nagxkövet volt a Kádár rendszerben, de köztudott, hogy oda nem küldtek komcsikat soha! Ezt Orbán is tudta, amikor Matyi nyelve áthatolt az ánuszgyűrűjén!
@atomic power 1986DucaDuca: Ezt a kizsákmányolás mentes izét hagy röhögjem ki! Muhahahahahaha!! :))

ogli dzsí 2017.10.22. 20:41:07

@morpho: Persze hogy nem volt, én is ezt mondom. Orbánt többször letartóztatták akkoriban mert ellenállóskodott.

ogli dzsí 2017.10.22. 20:43:54

@morpho: Mert nem voltak politikai ambícióid, mint Orbánnak.

80as években már mindenki tudta /pláne 87ben amikor Orbán iskolai KISZ titkár lett/ hogy csak napjai vannak a rendszernek, már régen le voltak osztva a lapok hogy melyik nyugati cég mit fog megvenni, Soros és az IMF egymásnak adták itt a kilincset.

taga20 2017.10.22. 20:47:22

@ogli dzsí: remélem ott prágában, nem valami fontos poszton posztolsz, me akkor reszeltek a cseheknek!:)

kisz titkár volt a szerelmed, a faterja meg párttitkár. aki eszt a gecit ütötte verte.

szerinted?

ogli dzsí 2017.10.22. 20:54:45

@taga20: Nem, az apja sem volt párttitkár, ez is kamu.

taga20 2017.10.22. 21:01:42

@ogli dzsí: meséjj akkor, mi volt az öreg komcsi!
me látom nagyon ott vagy a segg körül, te bennfentesnek tűnsz.

atomic power 1986DucaDuca 2017.10.22. 21:06:54

@taga20:

"te egyébként százas vagy?"

Nem, 120-as a mellbőségem.

Bolshevik 2017.10.22. 21:19:23

atyám mi megy itt, látom az ellenzéki értelmiség megint kitett magáért, komolyan ha ez egy kocsma lenne, végig lenne hányva az összes asztal

morpho 2017.10.22. 21:24:30

@ogli dzsí: Ha ezt akarod hinni, akkor hidd ezt! Nem igazán érdekel. Viszont ami érdekel. Ha te nem vagy Orbán fan, akkor miért próbálod akkor is kimosni, amikor erre semmi szükség? Mire jó ez? A politikusok csúszómászó giliszták! Az összes! Abból élnek, hogy hazudnak! A kukacos dobozban nincs finom trágyagiliszta, csak büdös, meg még büdösebb! De te úgy csinálsz, mintha az egyik finom lenne. Miért? És most ne gyere azzal, hogy ő a legkevésbé büdös, mert ez sem igaz!

indeksz ISIS Al Qaeda mind CIA projekt 2017.10.22. 21:28:38

Úgy látom a CIA- csicskablog lemaradt a Weinstein Casting Couch- ról. Ezért frusztráltak.

morpho- t meg Marton fajtárs utasította vissza.

Majd a rabbi elrendezi ezeket a problémákat. Vagy Soros papa.

paragrafus 2017.10.22. 21:30:47

Völner Pál igazságügyi államtitkár, egyben a Fidesz Komárom-Esztergom megyei elnöke így emlékszik vissza a közelmúlt történelmére az egyik közpénzből kitartott harci és propagandablognak adott interjújában. A téma természetesen Soros és az ő színeváltozása.
Ebben a propagandablognak mondta (a nyilatkozata végén):
...."Választások előtti egy évben választási törvényt módosítani? Ezt tényleg nehéz lenne Brüsszelnek megmagyarázni, hogy nem magunk miatt tesszük, hanem a honi civilek kérésére. Nem lesz módosítás"...

Engem viszont akkor nagyon érdekelne, hogy 2014-ben miért kellett a választások előtt három hónappal törvényt módosítani annak érdekében, hogy a Fővárosi Közgyűlésbe a kerületi polgármesterek kerüljenek be.

ogli dzsí 2017.10.22. 21:32:42

@morpho: 'És most ne gyere azzal, hogy ő a legkevésbé büdös, mert ez sem igaz!'

ki büdös kevésbé?

taga20 2017.10.22. 21:32:58

@atomic power 1986DucaDuca: cica meséjj, hogy tudok segíteni!:))

morpho 2017.10.22. 21:34:02

@ogli dzsí: Orbán Viktorról cserélem az eszmét. Te kire gondoltál, az apjára? Vagy Darth Vaderre? Ne má!

taga20 2017.10.22. 21:40:21

@indeksz ISIS Al Qaeda mind CIA projekt: ibrahim, mé nem szopod le anyádat?

me itt égeted magadat napok óta a fityeszeskecskéddel!:)))

ogli dzsí 2017.10.22. 21:45:50

@morpho: Nincs 5leted? Gondoltam.

morpho 2017.10.22. 21:48:25

@indeksz ISIS Al Qaeda mind CIA projekt: Egy jó kis zsidózástól jobban alszol pubi? Kár, hogy nálam rossz ajtón kopogtatsz!

@paragrafus: Egyszerű a magyarázat: Völner hazudik. Ennyi.

@ogli dzsí: Ok, akkor jó étvágyat a kukacokhoz! Azt a kis narancssárga csontit javaslom ott a doboz közepén! Két millióan imádják! Biztos finom!

taga20 2017.10.22. 21:51:34

@ogli dzsí: haver, azon gondolkodom, hogy te egy normális európai fővárosból tolod eszt a bomlott agyú hülyeségedet. imádod a csúti gecit. te mé nem azerbajdzsán alsón melózol.
a mentalitásod okán oda való lennél!

ez hogy?

ogli dzsí 2017.10.22. 21:55:12

@taga20: Nem, az imádat túlzás.

Az tény, hogy Orbán Magyarország legtehetségesebb politikusa 90 óta. Sőt jelenleg egész Európában az egyik legokosabb játékos. De mégiscsak politikus, és minden politikus korrupt.

taga20 2017.10.22. 22:01:15

@ogli dzsí: "Az tény, hogy Orbán Magyarország legtehetségesebb politikusa 90 óta. Sőt jelenleg egész Európában az egyik legokosabb játékos."

segícs má, me össze vagyok zavarodva.

te eszt tényleg így gondolod? vagy fizetnek ezé neked?

ogli dzsí 2017.10.22. 22:05:08

@taga20: Persze hogy fizetnek. Orbán mondta, hogy ha nyer, kapok egy megyét.

taga20 2017.10.22. 22:11:31

@ogli dzsí: ako mi a kurvaanyádért tolod a fityeszmaffiát?

nem értem, me vannak világos másodperceid!

ogli dzsí 2017.10.22. 22:12:37

@taga20: Hogyhogy miért? Most mondtam.

morpho 2017.10.22. 22:17:39

@ogli dzsí: Az a baj, hogy te is narancskullancs vagy bassza meg! Pedig majdnem elhittem ezt a prágai hantát az arab kollégákkal... Na mindegy.

taga20 2017.10.22. 22:18:02

@ogli dzsí: neked ez egy vicc, nekünk a hazánk.

mit mondtál?

taga20 2017.10.22. 22:20:29

@morpho: haver, a remény hal meg utoljára!:)

szerintem zenéljünk!:)))

www.youtube.com/watch?v=uzCleIHK2lU&list=RDuzCleIHK2lU

morpho 2017.10.22. 22:51:49

@taga20: Vörös hadsereg? Hülye vagy ám baszod! :))

taga20 2017.10.22. 22:56:42

@morpho: ami szép az csecse!:)

na neked külön küldöm eszt, me látom, hogy te ideológiailag képzett vagy!:))

www.youtube.com/watch?v=cAnOt74e9_Q&index=11&list=PLcpBBg8UA1Oxz7973OVcCzyBR-caH7hCQ

ogli dzsí 2017.10.22. 23:06:47

@morpho: miért ha narancskullancs vagyok akkor már nem lehetek Prágában?

morpho 2017.10.22. 23:08:30

@taga20: Vigyázz, ez a film nem Orbánról szól! :)

@ogli dzsí: Nem. A narancskullancsok Budapesten kapnak fizut. Az a munkájuk, hogy narancskullancsok.

morpho 2017.10.22. 23:14:52

@taga20: Na látod, ez nekem is Ujj volt :) Lassan összejön az aljas nyolcas. Én viszont lassan belevetem magam a Camdeni éjszakába!

taga20 2017.10.22. 23:23:59

@morpho: a hetedik te magad légy!

na még egyet, talán a negyediket:)

www.youtube.com/watch?v=9bkO1rbIm1g&list=RD9bkO1rbIm1g

taga20 2017.10.22. 23:27:48

@morpho: ja és a piával csak módjával, me szerintem a hülye angoloknál nem nemzeti ünnep 56!

asztán holnap reggel beteg leszel!:)))

morpho 2017.10.22. 23:31:48

@taga20: Nem, tényleg nem az :)) Majd vigyázok (vagy nem :) Köszi Francescót! :)

taga20 2017.10.22. 23:40:41

@morpho: nem tesz semmit!

ja és mégegy, aztán elengedlek, és halál a májadra!:)))

www.youtube.com/watch?v=B3a5aLsBxfg&list=RDB3a5aLsBxfg

MIx 2017.10.23. 00:37:02

A diktatúrák mindig is így csinálták!
Úgy tűnik George Orwell "1984" című könyvét betéve tudják, és kézikönyvül használják.

eßemfaßom meg áll 2017.10.23. 08:50:02

@morpho:" Úgy hívták, hogy kommunista ifjúsági szövetség"

Értem.

És te amikor kisdobos voltál akkor egy kis dobon doboltál, úttörő korodban pedig törted az utat, hiszen ez volt a nevük az ifjusági szervezetnek aminek a tagja voltál. Valamint kiskommunista is voltál úttöröként, hiszen felesküdtél erre a ponra: "12. Az úttörő úgy él, hogy méltó legyen a Magyar Kommunista Ifjúsági Szövetség tagságára."

Fergio 2017.10.23. 12:55:38

@Fermentátor: Csak hogy tisztázzuk: a KISZ a Kommunista párt Ifjúsági Szervezete volt. Már nem voltak abban az időben nyílt sisakos kommunisták, inkább csak szocialisták. KISZ-titkárnak lenni, nem annyi volt, ahogy Te gondolod. Kisdobosnak, úttörőnek lenni kötelező volt, KISZ tag már nem, de csúnyán néztek rád, ha középiskolásként, vagy egyetemistaként nem voltál az. A KISZ titkárok általában pártfunkcionáriusok gyerekei voltak, mert különleges pozíció volt! Nem simán KISZ tag volt Orbán, hanem KISZ titkár!! Annak a pártnak az elkötelezett híve - és ez nagyon fontos -, amit aztán többekkel 10 évvel később sikerült megbuktatni. Hoppá! Apám is abban a korban élt, és dolgozott, de nem értett egyet a szocialista eszmékkel, a népbutítással, az uram-bátyám kinevezésekkel, emiatt abban az időben 37 munkahelye volt 10 éven belül... tehát, csak hogy tiszta legyen, nem kellett mindenkinek egyet értenie az akkor hatalommal, Orbán barátod már akkor is többre vágyott, mint sima KISZ tag, ő a párt egyik kiemelt embere volt!!! Majd megbukik a párt, jön a "rendszerváltás" és Orbán haverod a Liberális Internacionálé alelnöke lesz. Upsz! A vaskalapos szocialisták után - akiket sikerül leváltani - liberális lesz. Aztán konzervatív, aztán illiberális. Mi jön még? De nem válaszoltál a kérdésre, amit felvetettem: kicsit sok a politikai nézetváltás, az értékrend csere-bere, nem? Vagy skizofrén a fickó, vagy köpönyegforgató... döntsd el Te magad!

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.10.23. 13:07:19

@Fergio: A tisztánlátáshoz tartozik az is, hogy a kisz-tagság, de meg a parttagsag sem jelentett kommunista elkotelezodottseget akkoriban. Olyannyira nem, hogy Orban mar a Orban a nyolcvanas evek vegen ellenzéki szervezetet hozott létre többedmagával. Nyilvan kommunista elkotelezodottsegbol...
Lehet utalni ot. De olyat allitani, h kommunista ideológiát vallott volna, hat, felnott korában kizart. Gyerekkorában meg lehet, h elhitte a rizsát, ahogyan a mikulást is, de annak meg nincs jelentősége. Szoval, ha valaki abbol akar messzemenő következtetéseket levonni, h ki volt kisz-titkar vagy eppen tisztasagicsomag-felelős az úttörő orsben, az kicsit tultolja a biciklit.

Fergio 2017.10.23. 13:36:06

@Fermentátor: Az a probléma, hogy mosdatod ezt faszt, mintha mi sem történt volna. Aki azt állítja, hogy a 80-as években egy KISZ titkárság smafu, az nem csak túltolja a biciklit, hanem hülye és szándékosan hazudik. De ettől még a tények makacs dolgok, akárhogy erőlködsz: ez már történelem. Én nem a vidéki nénike vagyok, akit fizetett gyökerek rögtönzött propaganda anyaggal butíthatnak, kicsit elnézted a céltáblát.

"Közéleti hozzáállása saját elmondása alapján a honvédségnél eltöltött idő alatt változott meg gyökeresen, ahonnan teljesen más emberként távozott. Korábban a szocialista rendszer naiv és elkötelezett híve volt." Forrás: Orbán Vitya wiki

Vityánk úgy 10 évente gyökeresen megváltozik, de nincs ezzel semmi gond, minden ember így van ezzel: egyszer szocialista pártkatona, aztán liberális párt alapító, aztán konzervatív párt elnök, aztán illibsi miniszterelnök, az orosz elnök pincsije. Ezek a gyökeres változások ellentétei egymásnak, csak súgok, nehogy megint azzal gyere, hogy ez smafu.

Lehet tovább okoskodni, csak már felesleges.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.10.23. 13:48:59

@Fergio: Bocs, de Te hittel a Mikulasban? Vagy a Fogtunderben? Esetleg, hogy a Jézuska hozza az ajándékot? Es mar nem hiszel? Akkor köpönyegforgató vagy?
Nem hiszem, hogy mosdatas lenne, ha normálisan anak es vallalhatonak tartom, h valaki gyerekkorában kisdobos es kisz-titkar volt. Szerinted koponyegforgatas a reszerol, ha 20 évesen rajon, meg volt vezetve es liberális demokrata a válik. Kb 30 évesen pedig konzervativ demokrata lesz. Szerintem ez egy teljesen normalis fejlodesmenet. A hiba ott van inkabb, ha valaki 50 évesen is ugyanugy ertekeli a korulotte levo vilagot, mint mondjuk 15 esztendősen.

morpho 2017.10.23. 14:23:52

@Fermentátor: A tisztatasági felelős és a kötelező kisdobos összemosása a kisz titkárral több mint csúsztatás! A mikulás meg a fogtündér már arcpiritó! A szerecsenmosdatás magasiskoláját adod elő! Orbán arra fordul amerre akar, te kimosod a szarból mindig!

Fergio 2017.10.23. 14:54:41

@Fermentátor: Írtam, hogy felesleges az erőlködés. A KISZ titkár és a fogtündér kicsit messze vannak egymástól... nézz utána a törikönyvedben. Mégegyszer, hogy Te is megértsd: szocialista pártkatonából liberális ellenzékinek lenni 180 fokos fordulat. Liberálisból konzervatívba 180 fokos fordulat. (Itt már nem volt fogtündér ugye? Vagy 30 évesen is hitt benne?) És olyan is van, hogy illiberális demokrata, ugye? Vagy zsebdiktátor? Teljesen normális... Ha ez neked normális fejlődésmenet, akkor baj van az agyaddal. Ja, már nincs, mert kimosták.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.10.23. 15:07:07

@Fergio: Nem gondolnám, hogy erőlködtem volna. Legfeljebb annyiban, hogy erőltettem egy beszélgetést. Az ilyen küzdelem valoban kilátástalan, ha a vitapartner inkabb a szemelyeskedesre megy ra. Es meg nnen valoban erőlködés lenne minden. Hiszen Te a 14-18 eves Orbant partkatonanak latod, minden érv ellenére is. Szerinted szoc.partkatonabol liberális politikussa válni 180 fokos fordulat. Onnet konzervativva válni ismet 180 fok. Namost, ha valaki ketszer is 180 fokot gordul, akkor ugyanoda kerül, ahol volt. Ebből az következik, hogy Szerinted egy tizenéves kisz-titkar ugyanaz, mint egy konzervativ jobboldali politikus.
Hat erdemes ezek utan barmit megvitatnunk? Tulajdonkeppen igazad van, fölösleges lenne bárminemű erőlködés.

Fergio 2017.10.23. 15:20:01

@Fermentátor: Sajnálom, hogy nem akarod megérteni a nyilvánvalót. És nem válaszolsz a kérdéseimre, szajkózod ugyanazt a hülyeséget, mely szerint egy vezető politikus világszemléletében történő ellentétes változások teljesen nomrálisak. Na látod ezért tartunk ott, ahol tartunk. Mert Magyarországon mindent elfogadnak az emberek a politikusoknak, ha azt mondják... bukott politikusok (lásd. Orbán), akiket leszavaztak 4 év kormányzás után újrapróbálkoznak, más világszemlélettel... Gratulálok! Nézz utána légy szíves, hogy pl. Amerikában hány vezető demokrata politikus lett pályája során republikánus, vagy fordítva? Utána beszélgethetünk...

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.10.23. 15:24:50

@Fergio: Szerintem elmondtad már, amit akartál.

morpho 2017.10.23. 15:30:29

@Fergio: Ez a @Fermentátor néven kommentelő seggfej a narancskullancsok tipikus példája. Az a feladata, hogy minden szart visszanyomjon Orbán seggébe, akármi is jött/jön ki onnan. Orbán tévedhetetlen és zseni. Ha bármelyik baloldali, vagy liberális politikus csinálná ugyanezt, akkor már őrjöngve szidalmazná és hazaárulást kiabálna! Ha erre felhívod a figyelmét, akkor meg kamuindokokra hivatkozva elmenekül! Szerinte teljesen normális az, ha valaki kisztag, aztán liberális, aztán konzervatív, aztán putyinista és Őcsény kapcsán már fasiszta húrokat is penget. (az egész soros kampány nagyon göbbelszi) Mert a gyerekeke sem ugyanazt gondolják, mint a felnőttek és ezzel el van intézve. Ha én most átmennék holnaptól konzervatívba, vagy komcsiba a barátaim kiröhögnének és igazuk lenne!

Fergio 2017.10.23. 16:22:22

@morpho: Teljesen igazad van, nekem is az épp aktuál-politikai hülyeségek mellett ez az "úgy forgok ahogy szükséges" hozzáállás verte ki a biztosítékot, Soros ösztöndíjról már nem is beszélve. ("Szembe köpöm magam tucatszor és úgy csinálok, mintha semmi sem történt volna"-szindróma) Tudom, hogy valahol feleslegesek ezek a viták, mert egyik oldal sem meggyőzhető, csak azt néztem, meddig tudja tartani a saját hülyeségét, eljön-e az a pont, amikor egy hangyányit meginog. (Elmenekült érvek hiányában) Persze egy fizetett bloggernél ez még neccesebb, és simán leírják a legnagyobb baromságokat is, tudom... de őszintén szólva csodálkozva állok a helyzet előtt, hogy felnőtt ember egy tényt huszadszor is letagad... nekem nem tudnának annyit fizetni, hogy valakiről az ellenkezőjét állítsam megrögzötten napokon-hónapokon keresztül... hallgassam emiatt a degradáló és sértő kommenteket... tényleg ez kell? Büszke a szakmájára? És az a gond, hogy nem csak a bérbloggerek csinálják ezt egy ideje, akiknek fizetnek érte, hanem a falusi nénike is nyomja a hülyeséget teljes hittel...

Zsoltbacsi 2017.10.23. 16:28:48

@Fergio: Lehet, hogy komcsi volt Orbán, ebbe nem akarok belemenni. De ő legalább 30 éve hány a komcsiktól, nem úgy, mint a tieid. Tudod azokra gondolok, akik délelőtt a szent piacról papolnak, meg "az állam rossz gazda", aztán délután felmennek a színpadra és büszkén éneklik a kommunista internacionalet.... Mindezt 2X évvel a rendszerváltás után

Fergio 2017.10.23. 16:41:04

@Zsoltbacsi: Hány a komcsiktól? Épp most parolázik Putyinnal. (Ok, ő már nem komcsi, csak orosz, és diktátor, végül is van különbség) Nekem nincsenek "enyéim". Én egyik pártot vagy ideológiát sem tartom követendőnek. Csak amikor letagadják a tényeket, és hülyének nézik az embereket, próbálják pénzért egy politikus seggét védeni, akkor felemelem a szavam... rendszerváltás??? Olyan nem volt, csak elhitették a hülyékkel. Ugyanazok ültek aztán az új pártokban, akik előtte az MSZMP-ben... vicc. Felosztották egymást közt a dolgokat, a színpadon egymást köpködték, aztán mentek sörözni együtt... Ez ment az Orbán 2/3-ig.

morpho 2017.10.23. 16:45:54

@Fergio: Ott kezdődik a történet, hogy ha nem imádod Orbánt és nem tetováltatsz kokárdát az ánuszgyűrüdre, nem is vagy magyar. Ha felhívod a figyelmet egy kormányzati paradoxonra, akkor meg sorosbérenc vagy. Ezzel nagyjából el is van intézve. Aztán nemzeti egységről papolnak.

BAZINGA2 2017.10.23. 19:06:07

Gondolom, hogy ezek után a pénzét is vissza adja Sorosnak kamatostól! Nem ismeri.

atomic power 1986DucaDuca 2017.10.23. 20:23:29

Winston Churchill mondta:

„aki egészen fiatalon nem baloldali, érett felnőttkorára nem liberális, és idősen nem konzervatív, az nézesse meg magát pszichiáterrel”

Másképp fogalmazva: „a fiatal konzervatívnál csak az idős liberális a szánalmasabb.”

A világban számtalan politikus és magánember végigjarta ezt az utat. Ezzel semmi probléma nincs, mivel a szemelyiség es a környezet is folyamatosan valtozik.
Az egesz téma a "köpönyegforgatasról" egy meddő, ertelmetlen, időpazarló ortály!

morpho 2017.10.23. 22:17:50

@atomic power 1986DucaDuca: Ugyan már pubi! Ne már! :) Mi van, ha Vhorchill tévedett? Vagy az kizárt? :)

2017.10.24. 05:47:17

@morpho: Mi van, ha te tévedsz? Vagy az kizárt?

morpho 2017.10.24. 09:16:19

@Womb Raider: Nem kizárt. Mindenki tévedhet. De miben is?

eßemfaßom meg áll 2017.10.24. 19:44:57

@morpho: "Ott kezdődik a történet, hogy ha nem imádod Orbánt és nem tetováltatsz kokárdát az ánuszgyűrüdre, nem is vagy magyar"

ezt a te fejedben suttogják a Hangok

eßemfaßom meg áll 2017.10.24. 19:50:09

@Fergio: "Én nem a vidéki nénike vagyok, akit fizetett gyökerek rögtönzött propaganda anyaggal butíthatnak, kicsit elnézted a céltáblát."

ehhez képest fizetett gyökerek propagandista szövegeit tolod magadból nagy ügybuzgalommal :)

Fergio 2017.10.24. 19:56:25

@eßemfaßom meg áll: ez aztán a komoly érv! Neked az eszed is megállt ugye?

Fergio 2017.10.24. 20:49:14

@atomic power 1986DucaDuca: Ahol egy idézettel kívánjuk Orbán Viktor politikai világszemlélet váltásait magyarázni, ott már régen nagy baj van... Winston Churchill sosem volt egy bábkormányban a párttitkár fiaként ifjúsági titkár... itt kezdődik. A másik: Orbán nem konzervatív demokrata. Ha konzervatív lenne, azzal nem lenne gond, meg sem szólalnék. De az a pártelnök és miniszterelnök aki a megszerzett 2/3-ot arra használja, hogy egy demokratikus állam politikai és jogi egyensúlyát nyíltan a saját pártja javára alakítja - lásd választási átalakítások, fideszes alkotmánybírák, új alkotmány, a köztársasági elnökök személye, az állami média túlburjánzása, közpénzek elherdálása, stb - az nem demokratikus vezető. Sem Erdogan, sem Putyin, sem Orbán nem demokrata. A "demokrácia" mint fogalom már nem jellemző rájuk, mint ahogyan erre az országra sem. És hogy ne érje szó a ház elejét, ebben az országban, lehet, hogy a II. világháború óta sincs demokrácia, mert ami itt ment pl. a "rendszerváltás" után, az sem nevezhető demokráciának, csak szisztematikus népbutításnak, és lopásnak. Annak idején (az első Orbán kormány előtt) voltam Fideszes tüntetéseken, mert reméltem, hogy a fiatal őszinte, egyetemista emberek majd megpróbálják az ország érdekeit szem előtt tartva, az 50 évig szétzilált, szétcseszett társadalmat megint jó kedvre deríteni. De lóf@szt. Mindegyik csak a húsosfazékról álmodozott, eleinte amatőr módon, aztán most már profi módon. Lassan nem tudok két szót váltani a barátaimmal, mert aki nem sorosozik fél óránként legalább egyszer, az hazaáruló. Ez lenne a konzervatív demokrata miniszterelnök politikai pályafutásának társadalmi eredménye. Köszönjük, inkább lóf@szt a seggébe. Egy buzi amerikai spekulánstól van beszarva egy éve az egész magyar állam... gratulálok. És ezt sokan be is veszik. Vicc az egész.

eßemfaßom meg áll 2017.10.25. 09:41:50

@Fergio: nem érvnek szántam. A hülyékkel nem érvelek, lehülyézem őket a magam úri modorában. Gyakrna persze ezt észre sem veszik, hiszen hülyék.
süti beállítások módosítása