B1 blogcsalád



Orbán csaknem összetörte magát, hogy Trump meghívja a beiktatására, de helyette a román miniszterelnököt hívta meg

2017. január 17. - nickgrabowszki

Sorin Grindeanu román miniszterelnök és Liviu Dragnea, a parlament elnöke, egyben szociáldemokrata pártelnök is részt vesz Donald Trump amerikai elnök beiktatásán.orban-viktor.jpg

Ezen pörög most a romániai sajtó, mert a bukaresti államelnöki hivatal azt közölte, hogy lehet, hogy meghívták őket, de nem Romániát képviselik.

Ez eddig csak egy jelentéktelen protokollhír lenne egy ceremoniális esemény körüli belpolitikai vitákról egy szomszédos országban, ha nem lenne éles kontrasztban vele, hogy 

a magyar miniszterelnök viszont nem vesz részt a ceremónián.

Pedig nagyon szeretett volna.

De Szijjártó miniszter egy elszólásából már tavaly, az év végén tudtunk arra következtetni, hogy Orbán nem kapott meghívót Trump beiktatására.

A ceremóniára 120 vendéget várnak. Orbán Viktor nem fért bele ebbe a keretbe, miközben a román kormányfő és a házelnök igen.

Pedig mennyire boldog volt Orbán, amikor Trump felhívta, és elbeszélgetett vele. Amerikai elnök és közte beszélgetés még még nem esett. Obama csak szelfizni volt hajlandó vele, Clinton, meg Bush még azt sem.

És most nem úgy néz ki, hogy igaza lesz kormánypropagandának, és a Trump-Orbán viszony egy gyönyörű barátság kezdete.

  • Vagy eszükbe se jutott meghívni Orbánt a beiktatásra, egyszerűen lefejtették.
  • Vagy eszükbe jutott, és tudatosan döntöttek úgy, hogy nem kell ő oda.

A kormánypropaganda eddig azzal tudott védekezni, hogy eltagadta, hogy egyáltalán szóba került volna a beiktatáson való részvétel, mert oda nem is hívnak külföldi delegátusokat. Most látjuk azonban, hogy ez nem így van.

Akit akarnak, azt meghívják.

És még csak azt sem lehet mondani, mint Obamánál vagy Clintonnál, hogy a politikai nézetkülönbségek miatt ignorálnák. Vagy hogy Soros intézte így.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4912132513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atomic power 1986DucaDuca 2017.01.19. 16:17:52

@pamut:

Az infotörvény alapján eljárást lehet indítani a paksi atomerőmű szerzödes egyes részleteinek nyilvánosságáért. A törvénymódosítast a Brüsszeli Bizottsag elfogadta, ugyhogy akinek nem tetszik ez a megoldas, az velük all vitaban, nem velem.

nu pagagyí 2017.01.19. 16:17:55

@Ballib cenzúrázók réme 22: Nyilván úgy véli, hogy Trump eddigi gyakorlatához hűen, kizárólag 18 éven felülieknek szóló dolgokat is elsüt.

pamut 2017.01.19. 16:18:03

@nu pagagyí:

el ne magyarázd már neki, ő is hajszálpontosan tudja hogy hazudik :D

hazudik hogy trollkodjon, hogy szétverje a blogot, ez az élete, ezért fizetik, ezt csinálja évek óta.

nu pagagyí 2017.01.19. 16:20:01

@atomic power 1986DucaDuca: Igazi garancia. A kérelmet majd egy fideszes csinovnyik fogja elbírálni.

pamut 2017.01.19. 16:20:43

@atomic power 1986DucaDuca:
:DD
és már megint van pofád a kommentem 90%-át levegőnek nézni, hihtetlen :D

Ezt írtad:
"A szerződésben foglalt garanciák értelmében a beruházás ütemtervének betartása mindkét fél közös érdeke. A szerződés tartalmazza a szükséges garanciális elemeket."

Akkor ISMÉT:
Sorold szépen propagandista, mik azok a garanciák!!
És ha már a szerződésre hivatkozol, linkeld azt is, ezek szerint neked már meg is van! :D

pamut 2017.01.19. 16:22:12

Hé, fideszesek!!!!

a "komcsi" 444-en egy szocit leleplező cikk van, most hörögjetek hogy a 444 komcsiiii!!!! :D

addig sem a szégyenetekről van szó, úgyis csak arra megy ki a játék hogy meneküljetek a szarotok elől, ti hazátlan féreg kollaboránsok.

Larry Silverstein 2017.01.19. 16:27:21

@Hegedűs_Imre: Miért lenne baj, hogy külföldre mentek az emberek dolgozni? Nem ezért léptünk az EUba?

atomic power 1986DucaDuca 2017.01.19. 16:29:41

@jolaca:

Kedves jolaca! Csak annyit füznék hozza, hogy 2002-2009 között nem csak az ellenzeken múlott a jó kormanyzas. Medgyessy Peter nyilatkozta, hogy miniszterelnöksege idejen a kormanypartokból akadalyoztak a kormanyzasat. Felreallitottak, majd jött GY. F. aki beismerte, hogy nem tettek 2006-ig semmit, csak hazudtak. Ezutan bekövetkezet egy olyan mértekü hitelvesztés, ami megintcsak akadalya volt a jo kormanyzasnak.

Hegedűs_Imre 2017.01.19. 16:43:40

@Ballib cenzúrázók réme 22:

1. Nőnek a reálbérek,
Elrendelték a növelését a magánszektornak - az állami cégek manipulációkkal (elbocsájtás, a cafeteria beépítése stb.) próbálkoznak - mert nem kaptak rá pénzt... Nyilván mert az ország erősödik.

2. csökken az államadósság, a GDP arányában, abszolút mértékben nő. Nézze az Államadósság Központ adatait: akk.hu/hu/oldal/statisztika#allamadossag-finanszirozas

nincs infláció, persze a reklám szerint...

munkanélküliség alig van, mert 3 hónap után kilökik az embert a rendszerből, a közmunkások sem számítanak munkanélkülinek - és az unokahúgom sem, akinek itthon nem jutott munkahely és most az NSZK-ban dolgozik. A testvérem a munkahelyén itthon teljesítménybérben a minimálbér alatt keresett - most Londonban sokkal jobban... persze ők nem számítanak.

kiveztették a devizaadósságot, banki alapkamat minimális, egyszóval minden halad, minden javul, minden jobb. Az is hogy még az egészségre hivatkozva is csökkentik a pénz után járó kamatot. Jobb otthon tartani a pénzt?

Szögesen ellentétes folyamatok zajlanak, mint a Gyurcsány féle elkúró banda esetén, ahol megduplázták a munkanélküliségi rátát, mások voltak a körülmények - és 3-szor annyi ideig volt munkanélküli ellátás...

kétszámjegyű infláció és banki kamat volt, eladósították az országot és embereket devizában, legmagasabb rezsi költségek voltak, ... most is nő az adósság abszolút mértékben.

A karaván halad, a kutya ugat.

pamut 2017.01.19. 16:44:37

@csentecsa:
na mi van kollaboráns, megint csak a dedós címkézésre futja, de a maffiád bűneire továbbra is gyáva vagy reagálni? :D
na szocizzál még egy kört, újra bizonyítva hogy a terelés a melód és hogy érdemi válaszod nincs ;)

Larry Silverstein 2017.01.19. 16:47:38

@Hegedűs_Imre: Már bocs de van olyan ország a világon, ahol az adósság abszolút értéke csökken? Miért téma az adósság abszolút értéke egyáltalán?

Mit változtat ez azon, hogy mo-n sikerült a leglátványosabban csökkenteni az adósságot az EUban?

pamut 2017.01.19. 16:51:43

@Larry Silverstein:
"mo-n sikerült a leglátványosabban csökkenteni az adósságot az EUban?"

:DDDDD
fele annyit nem "csökkent" mint amennyit elloptatok a manyuppal, és még van pofád csökkenésről hazudozni? :DDD
ROMLOTT az összesített pénzügyi helyzet, pedig annyi pénzt öntött ránk az EU, amennyit SOHA a magyar történelemben az ország kívülről nem kapott.

te ugye ilyen tipikus fideszes vagy, hogy kurvaanyádEUadjmégtöbbpénztteszemét, ugye? :D

atomic power 1986DucaDuca 2017.01.19. 16:53:05

@nu pagagyí:

Igen! Megmondta Bokros Lajos, volt pénzügyminiszter, hogy a 2009 elötti gazdasagpolitika legalabb 10 évre visszavetette Magyarorszagot!

pamut 2017.01.19. 16:55:13

@atomic power 1986DucaDuca:
a mostani pedig még annál is rosszabb, csakhogy a te kedvenceidről se feledkezz meg. mondotta Mellár Tamás.

pamut 2017.01.19. 17:05:54

Orbán-spiclik, munka van!

Gyorsan szocizással tereljetek erről:

index.hu/gazdasag/2017/01/19/magyar_narancs_matolcsy_neje_szazmillios_uzletben_lehetett_matolcsy_stromanja/

"Matolcsy neje százmilliós üzletben lehetett Matolcsy strómanja"

"Becsülhető áránál jóval olcsóbban, 40 millió forintért privatizált Matolcsy György egy céget 2000-ben a felesége nevére, 2004-es házassági szerződésükben viszont Matolcsy Gyöngyi elismerte, hogy a cégben megszerzett részesedés valójában a férjéé volt"

"A vállalkozásnak hihetetlenül hatékonynak kellett lennie egyébként, hiszen egyik tulajnak sem volt társadalomtudományos kutatói tapasztalata, ráadásul a cégnél összesen négy beosztott dolgozott. A lap szerint azt sem lehet tudni, hogy honnan voltak a megrendeléseik, az viszont árulkodó, hogy az Orbán-kormány 2002-es bukása után 2003-ban már 15 milliós vesztesége volt a cégnek."

atomic power 1986DucaDuca 2017.01.19. 17:08:21

@pamut:

":DD
és már megint van pofád a kommentem 90%-át levegőnek nézni, hihtetlen :D"

Teged nezlek levegőnek ezutan. Egyszerüen nem vagyok fogadókepes az ilyen stílusra.

Tudományos Iibsizmus 2017.01.19. 17:08:46

@Larry Silverstein: Hazudsz.
Már többen leírták, hogy a manyup eltüntetését is számolva, az adósság nőtt.

Általános iskola második.
Tegnap volt húsz forint adósságod és 3 forint zsebpénzed.
Ma van 19 forint adósságod és 0 forint zsebpénzed.
Akkor kerestél pénzt, vagy költöttél? És mennyit?
Meg tudod oldani ezt a 7 éveseknek való matek példát?

Tudományos Iibsizmus 2017.01.19. 17:10:20

@Larry Silverstein: Te agyatlan! Az az ember aki kiment, az kint termel. Tényleg ennyire hülye vagy?

Tudományos Iibsizmus 2017.01.19. 17:11:42

@VaradiJanos: Úgy tűnik itt te vagy nagyon frusztrált. :-))

pamut 2017.01.19. 17:12:50

@atomic power 1986DucaDuca:
szóval végképp elmenkülsz a tények és a saját hazugságaid elől de igazi kétszínűként még a futásodért is mást hibáztatsz :)

mi van, még sincs meg neked a szerződés, amire hivatkoztál? :)

ja, az megvan hogy még korábban megmondtam előre hogy el fogsz futni a végén, ahogy mindig teszed?

Tudományos Iibsizmus 2017.01.19. 17:13:07

@Ballib cenzúrázók réme 22: "- A komcsi elkúrók alatt 54%-ról 82%-ra nőtt az államadósság, most 75%-ra csökkent."

És ha levonod a 11 százalék manyupot ami eltűnt, akkor csak 71 volt. TE direkt hazudozol folyamatosan.

Larry Silverstein 2017.01.19. 17:14:04

@Tudományos Iibsizmus: Igy van. Sokan azt is megírták, hogy a gazdasági növekedésből ki kell vonni az EU támogatást....:)

Ha ugyanis nő a GDP és csökken a GDP arányos adósság, akkor elő kell venni a trükkök százait....de ez kevés a győzelemhez.

pamut 2017.01.19. 17:15:01

@csentecsa:
köszi hogy bizonyítottad amit mondtam rád, hogy szocizással terelsz a maffiád bűneiről :)
arra miért nem reagáltál maikor belinkeltem a szocibűnözőt leleplező cikket? :D vagy az kínos lenne neked?

fogadunk hogy SOHA nem mersz reagálni a fideszbűnözésre, hisz a bűnözők pártján vagy? :)

Hegedűs_Imre 2017.01.19. 17:18:25

@csentecsa: Miért van 'szoci gazdája' annak aki mást akar mint amit a mostani vezér tesz?

Hegedűs_Imre 2017.01.19. 17:19:30

@csentecsa: Miért van 'szoci gazdája' annak aki mást akar mint amit a mostani vezér tesz?

Larry Silverstein 2017.01.19. 17:19:43

@Tudományos Iibsizmus: Ne kiabálj, attól sem tünsz butábbnak.

Ha 500ezer ember kiment, amikor 10 millió volt a lakosságszám, akkor most hogy lehet 9,9 millió?

+belföldön több mint 400 ezerrel nőtt a munkahelyek száma, és a GDP folyamatosan nő. Az 500millió nyugatra távozása előtt meg csökkent a GDP - mármint az agyhalottaknak szánt liberó propaganda szerint.

Akkor hogy is van ez?

pamut 2017.01.19. 17:22:41

@Larry Silverstein:

nyomorult hazug, nincs 9,9 millió, 9 és fél van, de inkább még annál is kevesebb.

hogy hazudhatsz ennyire ostobán, kollaboráns?

semmilyen 400 ezerrel nem nőtt a szám, csak belehazudjátok a közmunkásokat meg a külföldön dolgozókat.

honnan szeded a hazugságokat, a hazug fideszes szennymédiából ugye?

Hegedűs_Imre 2017.01.19. 17:23:43

' Mi a bajod a stadionokkal?'

Az, hogy sokkal fontosabbakra nincs pénz. 3500 nézőre tervezett stadion miért kel 1850 lakosú településen? Felcsút csapata több pénzből gazdálkodik mint az összes NB I-es csapat, kiestek. Biztos, hogy ennyit költeni rájuk megérte?

Hegedűs_Imre 2017.01.19. 17:25:59

@Larry Silverstein: ' van olyan ország a világon, ahol az adósság abszolút értéke csökken?'

Én arra az állításra válaszoltam hogy nálunk csökken.

Larry Silverstein 2017.01.19. 17:27:12

@Hegedűs_Imre: A stadionprojekt nincs az első 100 problémája között az országnak.

A felcsúti stadion 4 mrd-ba kerül, Gyurcsány túlköltötte magát 2-2500 mrd-dal évente, azt még stadion sincs, csak kamat az adósságra.

arányosság

jolaca 2017.01.19. 17:28:21

@atomic power 1986DucaDuca:
Amit leírsz, tiszta sor. Medgyessy vádjával egyetértve fentebb leírtam, hogy pocsék koalíciónak tartottam már akkoriban - végeredményét még nem is ismerve - a szoclib kormányzást. Lemondatása öngól volt az ellene ügyködőknek (már csak azért is, mert ő volt az új magyar demokrácia egyetlen miniszterelnöke, aki választási győzelme után be akarta tartani kortesígéreteit; mondjuk bukását is ez ágyazta meg). Az őszödi beszéd triviális/ellenzéki summázásával azonban nem értek egyet. Vettem a fáradtságot már akkoron, mert az - elég aljas - kiszivárogtatásban megmaradt értelmezésről nem hittem el, hogy épeszű szónoktól ÚGY hangzott volna el. Ferit lehet utálni, de normális ellenzője sem hiheti komolyan, hogy egy vezérszerepet elérő politikus hibbant legyen. Tehát a beszéd hangsúlya nem egy töredelmes vallomás volt, hanem felhívás a hazudozás befejezésére. Rajta kívül egyetlen kollégájától sem lehetett ezt hallani - sajnos. Hogy rosszul sült el, felelőtlen volt a megfogalmazás? - persze. Hogy Orbán kihasználta? - hát persze. Hogy lapított vele fél évet? - persze, ő ezért Orbán. Egyik húzása a sokkal súlyosabbak mellett, amiért nem tartom Nagy Államférfinak. Parasztgyerekből az a rövid Soros-ösztöndíj nem nevelhetett nemesembert. Ahhoz kell a gyerekszobával szomszédos könyvtárszoba - meg egyebek.
De Ferit sem szeretem.

Larry Silverstein 2017.01.19. 17:28:53

@pamut: A statisztika szerint 9,9 millió lakos van. De ha van olyan, ami szerint 9,5 millió van, légyszi mutasd.

Hegedűs_Imre 2017.01.19. 17:28:58

@csentecsa: 'én inkább a te egészségedért aggódnék'
Aggódhat másokért is. A betegségek nem válogatnak - lassan nem marad orvos itthon.

pamut 2017.01.19. 17:29:00

Ezt nézzétek, nem csak az orbánmaffia csúcsán van csupa bűnöző, de az alja is bűnözőkkel van tele, a kopasz Orbán-gárda MINDEGYIK tagja bűnöző!

24.hu/kozelet/2017/01/19/az-osszes-kopasz-buntetett-eloeletu-aki-megakadalyozta-az-mszp-nepszavazasat/

"Az összes kopasz büntetett előéletű, aki megakadályozta az MSZP népszavazását"

pamut 2017.01.19. 17:31:09

@Larry Silverstein:
Milyen statisztika szerint te idióta? :D

A szerint a KSH szerint, amire maga KSH volt (fideszes) elnöke mondta hogy "a függetlenségét helyre kell állítani"?? :DDD

Különben is mióta kel kijelentkezni a KSH-nál ha valaki elmegy, honnan tudhatná egyáltalán az Orbán-csicska KSH hogy hányan mentek ki?

morph on deer 2017.01.19. 17:31:53

@atomic power 1986DucaDuca:
"És a Downing street 10-be?"

És nem akármilyen teljesítménnyel Theresa May megőrizte a komolyságát!
Még a helyi média is célzott rá:

"The Prime Minister is more used to politicians greeting her by shaking her hand but reacted well in front of the world’s media..."

Gyönyörködni itt lehet benne:

cdn.ampproject.org/v/s/www.thesun.co.uk/news/2152198/theresa-may-welcomes-hungarian-pm-viktor-orban-to-no10-to-discuss-post-brexit-deal/amp/?amp_js_v=6#

pamut 2017.01.19. 17:32:05

@Larry Silverstein:

Meg egyáltalán bazdmeg, te alapfokon sem tudsz számolni? Nem tudod hogy 10 millióból félmillió az mennyi?

ja, hogy fideszes vagy....

Larry Silverstein 2017.01.19. 17:32:26

@pamut: A +400.000 munkahely tisztán értendő, mindennel együtt a mélyponthoz képest (2009) 700.000nél nagyobb a szám.

www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/eddig_csak_tobben_ezentul_tobb_penzert_is_dolgozunk_magyarorszagon.4.242482.html

alfacharlybravo 2017.01.19. 17:34:06

@Hegedűs_Imre: Szociális segélyért, meg hogy tömegnyomor albérletben szenvedjenek. Nem értem hol lehet elhelyezkedni Németországban a végzettségnek megfelelően? 350 EUR nettó bérből csak konténerben 20 magával tud megélni. A Spektrum tévé undecover boss ban panaszkodik az 50 körüli a főnöknek, hogy nem vették fel sehova csak egy munkaerő kölcsönző cég közvetíti ki igény szerint naponta hetente szólnak neki, hogy mehet dolgozni, de mint alkalmi munkás. Se biztosítás se minimál bér semmi. Ez megy mindenhol. A szociális háló az jó különösen az északi országokban. A volt kollégák fele bérért mentek Münchenbe a meló után, nem értettem miért csinálják. Elhozták a melót a nyugati területekre, hogy olcsóbb ott a munkaerő, de még az is drága volt elhozták Magyarországra, de innen is elvitték Indiába vagy Ukrajnába.

Larry Silverstein 2017.01.19. 17:34:20

@pamut: bármilyen statisztika jó lesz, amiben 9,5 millió lakót látsz. Világbank, ENSZ, CIA, amit akarsz, mutasd.

Hegedűs_Imre 2017.01.19. 17:38:06

@atomic power 1986DucaDuca: 'A 2017-es beremeleseket is figyelembe veve 7 ev alatt 33-35%-al nö a netto real atlagber, penzügyileg fentartható módon.'
Közben az ország munkaképes lakosságának ötvenvalahány százalékának jut munkahely...
Az emelésből jórészt a kormány profitál az adón keresztül.

Larry Silverstein 2017.01.19. 17:40:45

@Hegedűs_Imre: 'Az emelésből jórészt a kormány profitál az adón keresztül.'

Akkor legyen csökkentés, hadd szívjanak.

'Közben az ország munkaképes lakosságának ötvenvalahány százalékának jut munkahely...'

Téves. www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/eddig_csak_tobben_ezentul_tobb_penzert_is_dolgozunk_magyarorszagon.4.242482.html

Hegedűs_Imre 2017.01.19. 17:43:22

@Ballib cenzúrázók réme 22: '444-et csak a ballib Soros bérencek olvasnak...'

Miért nem a cikk tartalmával foglalkozik? Címkézni egyszerűbb mint érvelni? Mellár Tamás és László Csaba érvei attól függően fogadható el - hogy hol írtak róluk?

konrada 2017.01.19. 17:48:42

@Tudományos Iibsizmus:
... Viszont 2002-10 között a hiány csökkentésére elprivatizáltak 2 ezer mrd közvagyont, ami meg 7%=78%...

pamut 2017.01.19. 17:49:44

@Larry Silverstein: a cikk maga is beismeri hogy a KSH számain alapul.
szóval tényleg nincs semmid, csak a propaganda?

pamut 2017.01.19. 17:51:05

@Larry Silverstein:
ember, neked statisztika kell ahhoz, hogy megtudd hogy 10-ből 0,5 az 9,5?
alapfokon nem tudsz számolni?

vagy azt nem tudod mennyi volt pár évvel ezelőttig Mo. lakossága?

jolaca 2017.01.19. 17:52:10

@konrada:
Még szerencse, hogy a Magánnyugdíjpénztár 3 ezer mrd-dal önkéntes pótlásra sietett.

atomic power 1986DucaDuca 2017.01.19. 17:52:56

@pamut:

Nem allítottam, hogy ismerem a szerződeseket. A kormany szerződessel kapcsolatos allaspontjat, hivatkozasat közöltem. Senkinek sem kötelező ezt elfogadni, de allítani sem kell olyan dolgokat, amiket bizonyossaggal csak az allíthat, aki a szerzödések ismerete alapjan erről meggyöződött.

Nem szokasom elmenekülni a vitak elől, de nem ebből elek, hogy folyamatosan a nap 24 órajaban kommenteljek. Egyebkent is csak elbeszeltünk egymas mellett. Kulturalt vitara vagyok csak hajlandó, ahol megvan a minimalis tisztelet a vitatkozó fel irant. Ez a fajta attitűd a te esetedben hianyzik, így minden vita a sertegetesbe torkollik a reszedről, ha a vitapartner mas velemenyen van. Es nem mondhatod, hogy nem viszonyultam hozzad türelemmel es nem elólegeztem meg a minimalis tiszteletet.

pamut 2017.01.19. 17:59:54

@atomic power 1986DucaDuca:
"A kormany szerződessel kapcsolatos allaspontjat, hivatkozasat közöltem."

Jaaaaaa.... hogy neked nincs is álláspontod, csak épp amikor jól jön akkor átalakítod magad a kormánypropaganda szócsövévé, és simán tolod azt? :D

A nagypofájú fellengzős hazudozásaidat fel is dughatod, ugyanis még azt a minimális tiszteletet sem adtad meg már az első perctől kezdve sem, hogy válaszolj arra amit írok. pedig direkt be is számoztam már egy idő után az állításaimat hogy kénytelen legyél kövezni a számozást, de akkor is magasról basztál rá, és eszedben sem volt számozás alapján reagálni csak toltad a süket ismétlést. szóval előbb te csak söprögess a saját portád előtt, meg a saját szemedben keresd a gerendát, ne a máséban a szálkát.

Az pedig triviális, vitathatatlan tény, hogy az építkezés ideje alatt durván, de utána is nagyon jelentősen ki leszünk szolgáltatva a ruszkiknak, ehhez még szerződése sem kell csak józan ész, ugyanis ők úgy csúsztatják az építkezést ahogy akarják, nekünk fog ez fájni, a mi pénzünk bánja, ők mindenképp megkapják, de egyébként is amíg működik az erőmű, közel 100 évig, addig rá leszünk utalva az ő fűtőelemikre és az ő szaktudásukra, magyarul Mo. áramellátása durván befolyásolva lesz a ruszkik által, akik egyébként is hibrid hidegháborút folytatnak a nyugat ellen (így ellenünk is), szóval mi ez ha nem nettó hazaárulás???
mindegy, úgysem mersz válaszolni, majd írsz valami felsőbbséges kamu dumát, amiben persze hárítod a menekülésed másra, és lelépsz.

Larry Silverstein 2017.01.19. 18:04:58

@pamut: Miért, min kéne alapulnia? A KSH adatai jók az EUnak, akkor nekem is.

pamut 2017.01.19. 18:09:53

@Larry Silverstein: Az EU kénytelen elfogadni a KSH-t, ahogy a maffiakormányt is kénytelen elfogadni, az kibaszottul nem hitelesíti sem a KSH-t, sem a maffiakormányt, bár kurva vicces hogy már az EU mögé bújsz :D Maga KSH volt (fideszes!) elnöke közölte hogy nem hiteles a KSH, na nem mintha bárki is képzelné, hogy a fideszes kézivezérlésű propagandába fullasztott országban pont a KSH-t nem kényszerítenék hazudozásra.

pamut 2017.01.19. 18:11:32

@csentecsa: 8 évig arra reagáltam, és az előbb linkeltem egy újabb szocibűnözős cikket, de olyan gyáva vagy hogy ezt meg sem mered látni :D olyan szép hogy pontosan tudod hogy hazudsz amikor szocizol, és mégis hazudsz :)

hogy is írtam?:
"fogadunk hogy SOHA nem mersz reagálni a fideszbűnözésre, hisz a bűnözők pártján vagy? :)"

NAHÁT, igazam lett!!! :DDDD
Köszi hogy igazoltad hogy a maffiával vagy, te szar hazaáruló...

Larry Silverstein 2017.01.19. 18:14:00

@pamut: Ha nem fogadod el a KSH-t, az is jó, csak nem veszlek komolyan.

pamut 2017.01.19. 18:16:30

@Larry Silverstein:

Hű, egy fideszes propagandista troll azzal fenyeget hogy nem vesz engem komolyan, jaj istenem mi lesz velem, annyira rossz nekem !! :DDD

ja hogy egyúttal Mellár Tamást sem veszed komolyan, szegény Mellár, a híres fideszes géniusz, a nemzetközi statisztikus sztár Larry nem veszi komolyan, szegény Mellár, most oda minden hitelessége!!! :DDDDDDD

pamut 2017.01.19. 18:18:23

@csentecsa: LOOL, bazdmeg te tényleg nem tudsz semmit!!! :DDDD LILA gőzöd sincs semmiről!! :DD A totál dilettáns bepofázik, kurva jó!! :DD

Ember, mielőtt szétszedném az ostobaságaidat, mutass már nekem CSAK EGY DARAB ruszki atomerőmű-projektet amelyik nincs csúszásban!! :DDD Köszi!! :DD

Larry Silverstein 2017.01.19. 18:18:48

@pamut: Ne magadból indulj ki. Te soha semmilyen statisztikát sem mutatsz, csak dumálsz.

Ha neked mutatnak, akkor az nem jó mert KSH. Hát, akkor szórakoztasd magad.

pamut 2017.01.19. 18:19:48

@csentecsa: hahahaha, a szocik is szemét tolvajok voltak,. de kezdő amatőrök az orbánamffiához képest! nektek csak arra jók a szocik hogy velük takarózzatok! mindig a szocik mögé bújtok amikor loptok, rohadt hazaárulók!

pamut 2017.01.19. 18:22:01

@Larry Silverstein:
én nem magamból indultam ki hanem Mellár Tamásból, a KSH volt, jobbos elnökéből mekkora GÁZ már hogy nem is MERSZ reagálni a lényegre!! :DDD

milyen érzés hogy ennyire gyáva vagy? :D hogy már nem is mersz reagálni rendesen csak félrebeszélve? :D

ja, mennyi is 10-ből 0,5? :D
magyarázd már hogy nem 9,5, de a szokásos nagy pofáddal, köcce! :D

VaradiJanos 2017.01.19. 19:02:13

@pamut: takony, neked fidesz-fóbiád van?

VaradiJanos 2017.01.19. 19:02:59

@pamut: Szoci? Ez egy ilyen szerelmes becézgetés?

atomic power 1986DucaDuca 2017.01.19. 19:19:50

@jolaca:

"Tehát a beszéd hangsúlya nem egy töredelmes vallomás volt, hanem felhívás a hazudozás befejezésére."

Én is olvastam a teljes beszedet, többször is. Szerintem is így volt. Csak akkor mar késő volt a hazudozas befejezesere. Neki fontosabb volt, hogy a partjat gyözelemre vigye, mint az orszag sorsa. Törtenelmi hibat követett el. De a part meg nagyobbat, mert a parttagsagban megvolt az elvaras es asszisztaltak az egeszhez. Ki tudatosan, ki kevesbe tudatosan.

Tudományos Iibsizmus 2017.01.19. 19:50:28

@Larry Silverstein: Khhhmm... khhh... Gyurcsány adatai is jók voltak az EU-nak.

Tudományos Iibsizmus 2017.01.19. 19:51:42

@VaradiJanos: Neked pamut fóbiád van?

@konrada: Ezt alátámasztanád valamivel?

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.19. 20:23:29

@atomic power 1986DucaDuca: @jolaca:

Elég volt a közönséges hazudozásból! - kiáltotta Fletó. - Most már kezdjünk végre fröcsögve mocskolódni!

Erőlködjetek csak tovább, smirglizzétek amíg nem sikerül hófehérre sikálni a Fletó becsületét

jolaca 2017.01.19. 20:48:58

@atomic power 1986DucaDuca:
"(Gyurcsány)Törtenelmi hibat követett el."
Vitathatatlan. Vagy azonnal kiáll a teljes mondanivalójával az "ország" elé, vagy lemond. Ehelyett zavarodott tagadás-hebegés-féligazságok. Amatőr volt a maiakhoz képest. Az más kérdés, hogy a forrófejűség-meggondolatlanság nekem még mindig szimpatikusabb, mint a képembe vigyorgó arrogancia.
(Más. Milyen géppel dolgozol, mert szédülök a szövegminőségedtől. Nem vitás, hogy nem a nyelvismereted a ludas, de a megszületett karakterek erősen megviccelnek... Ha csak az lenne a hiány, küldök neked egy jó minőségű magyarító matricát.)

Janossz 2017.01.19. 20:52:58

@csentecsa: Bulgáriában jól meghatározható a megvalósulás ideje:
Sohanapján, kiskedden.

jolaca 2017.01.19. 20:54:14

@erőtlen emberi erőforrás:
Téged a nickneved pontosan leír. Ennyi.

atomic power 1986DucaDuca 2017.01.19. 21:27:18

@jolaca:

Samsung Galaxy táblagépen írtam, írok. Lehet, hogy csak a sietség az oka a borzalmas karaktereimnek? Nem baj, a lényeg, hogy emberi stilusban tudunk értekezni.

jolaca 2017.01.19. 23:16:59

@atomic power 1986DucaDuca:

Időközben megnéztem az Érkezést (Amy Adams & Co.), és az ottani jelfelismerő kínokhoz képest a Te írásod felüdülés...
Meg amúgy is.

2017.01.19. 23:32:59

@Tudományos Iibsizmus: nagyon rossz példa. jobban csökkent és fenntarthatóbbá vált az államadóság/éves deficit, mint amit elszedtek a magánnyugdíjpénztárakból... (a manyup-ok által ellopott milliárdokról meg érdekes módon hallgatok)
haverodék alatt nőtt a gdp-hez viszonyított államadósság, fidesz alatt pedig folyamatosan csökken, a tények ezt mutatják, hiába kapálózol. és ez nem is szeretem vagy nem szeretem kérdése, hanem bizonyított tény.

2017.01.19. 23:34:54

@aleksz róz: nem hallgatok, hanem hallgattok :-) nem mindegy

VaradiJanos 2017.01.19. 23:35:55

@Tudományos Iibsizmus: nem fóbia, csak kinéztem magamnak a vén buzi komcsit. Bocsánat: szépkorú meleg szocialistát.

2017.01.19. 23:36:28

@pamut: te csak rosszindulatú feltevéseket fogalmazol itt meg, amiket tényként kívánsz beállítani

pamut 2017.01.19. 23:40:21

@csentecsa:
nocsak, kezded beismerni hogy igazam van? és azt felfogod hogy amit írtál az engem támaszt alá? vagy már minden mindegy neked? :D

2017.01.19. 23:40:59

@Tudományos Iibsizmus: milyen 11% manyupot? ezt fejtsd ki

pamut 2017.01.19. 23:44:59

@csentecsa:
hogy mire alapazom? :DDDD
megmondom neked, a MET-re, az évi 500 milliárdos forgalmú dohánykereskedelem lenyúlására, a média, a földek, a szerencsejátékipar lenyúlására, a történelmileg pártalan mértékű külső támogatások rendszer szintű lenyúlására, az egész kibaszott stat capture-re, amiben mint a gombák a földből úgy nőnek ki orbán haveri és családi köréből az egyébként síkhülye sokszoros milliárdosok az előre lekent és sokszorosan túlárazott közbeszerzéseknek hála, a lenyúlt és ki tudja hová elkúrt manyupra, a végeláthatatlan ingtalanmutyikra, az intézményesített korrupcióra, az egész rettenetes aljas maffiaállamra amit sikerült itt összebaszni, arra kérlek, és mindez még csak a töredék volt a maffiád gyalázatainak! bazdmeg találd már ki hogy az elmúlt 7 évet a Holdon töltötted és nem tudsz semmi bazdmeg, nem sül ki a szemed?

pamut 2017.01.19. 23:46:16

@aleksz róz:
te azt sem tudod hogy a lenyúlt manyup a GDP 11%-át tette ki?
kicsit készülj fel az alapokból és aztán majd gyere vissza....

2017.01.20. 00:01:33

@pamut: nem... hülyén kérdeztem.
az a kérdés, hogy azt miért vonja le az mszp-s államadósságból?
és miért nem számol azzal, hogy az államadósságot folyamatosan növeli, hogy nem az államkasszába érkezik az a pénz

pamut 2017.01.20. 00:11:31

@aleksz róz: talán azért vonja le, mert közben ezt a vagyont felhalmozták?
az államadósság sok tényező függvénye, amikből csak egy a manyup, ki lehetne azt bőven gazdálkodni, pláne oyankor mint manapság, hogy több mint egy fél manyup-nyi összeg jön ÉVENTE az EU-ból....

2017.01.20. 00:30:31

@pamut: de nem az állam halmozta fel, az államadóssághoz számszerűleg nem volt köze.
illetve annyi köze volt, hogy nőtt miatta az államadósság és már rövid távon belekevert volna minket egy fasza kis adósságspirálba a kevéske gazdasági növekedés mellett emelkedő nyugdíjak miatt évről évre folyamatosan hiányzó befizetések következményeként... pláne, hogy most megy nyugdíjba a ratkó-nemzedék, már rövid távon se fenntartható, ha nem akarjuk az ország maradék kis vagyonát is "elprivatizálni"... nem gondolom azt a lépést hülyeségnek, hogy ebből a körből igyekezett kilépni a fidesz, az más kérdés, hogy a manyup-ba kényszerített emberek így szarabbul jártak
csak egy tényező a manyup, ez igaz, de a gdp kb 10%-át költjük most nyugdíjra! (pontosan nem tudom)

és eu-s pénzt lehet nyugdíjra is költeni?

pamut 2017.01.20. 00:42:43

@aleksz róz: tökmindegy volt-e számszerűleg köze az államadóssághoz, az ország összvagyonához volt köze, benne van az elszámolnivalókban, csak a teljesen behülyült fideszesek képzelik azt hogy az adósság fontosabb mint az egész ország. ráadásul stabilizálta az országot, életet lehelt a tőzsdébe, és elkezdte kihúzni az időzített bomba nyugdíjrendszer méregfogát, hogy ne a gyerekeinkre robbanjon rá (vagy akár már rénk is).
semmilyen adósságspirál közelében sem voltuk, ez is csak szar propaganda. mint írtam előbb (ki kéne bújni a gyűszűből...) ez csak egy eleme a teljes nemzetgazdaságnak, totál dilettáns dolog ezt beállítani egy tényezőnek, amikor csak egy a sokból.
a fideszmaffiának csak a pénz kellett (mint mindig) és pont, minden más ostoba hazugság, ürügy volt.

az eu-s pénzeket nem lehet nyugdíjra költeni, de amire lehet költeni, az arra szánt magyar pénz felszabadul, és azt már lehet bármire, akár nyugdíjra is költeni... komolyan nem megy a rendszerszemlélet? amúgy nem is úgy értettem hogy közvetve a nyugdíjra költség, de ha ennyire nem tudsz elvonatkoztatni, akkor hagyjuk...

2017.01.20. 01:46:19

@pamut: az egész ország a fontos, egyértelmű, ezért nem kell nyakra-főre felvenni a hiteleket olyasmire, ami semmi hasznot nem termel, majd amikor már a kamatokat se bírjuk fizetni, akkor eladni a fejünk felől az országot... ez itt a lényege az egésznek, papám. na mi van, nem megy a rendszerszemlélet?

és mivel stabilizálta az országot a manyup?

szerintem meg a rövid távú méregfogát éppen ezzel húzta ki, hogy még legalább 10 évig mi fizetjük a nyugdíjakat (ill. nagy részüket). a hosszú távút meg kell oldani, nyilván ebben segít(ene) a támogatás a nyugdíjcélú megtakarításokra. adójóváírás: nagy találmány, dolgoznod kell, hogy megkaphasd, mennyivel jobb ez, mint hitelekből segélyt fizetni... (hát sajnos ez a jelenlegi 1-2 generáció meg be lett áldozva, majdhogynem duplán fizethet, lehet sírni)

milyen adósságspirál? hát mondjuk az mszp idején 30 százalékkal nőtt az államadósság... 30%. és ezt gyakorlatilag semmilyen "hasznos" dologra nem költötték, csak fizették a segélyeket meg a nyugdíjakat.

a gdp 10%-át költjük nyugdíjra évente, ez szerinted nem jelentős? mert szerintem kurvára jelentős akkor, ha nincs semmilyen fedezete

"a fideszmaffiának csak a pénz kellett (mint mindig) és pont, minden más ostoba hazugság, ürügy volt" - hát ez igazán nagy érv volt...

"az eu-s pénzeket nem lehet nyugdíjra költeni, de amire lehet költeni, az arra szánt magyar pénz felszabadul, és azt már lehet bármire, akár nyugdíjra is költeni..." - elméletileg ha pont annyi pénzt kapnánk az eu-tól, mint amennyit nyugdíjra költünk, akkor elvileg nullában lennénk, igaz? (persze kevesebbet kapunk, de az most a példa szempontjából lényegtelen). na de mi volt a helyzet az mszp idejében, kaptuk az eu-s pénzt és fizettük a manyupot és megnöveltük mellette 30%-kal az adósságot. és most hol a plusz? a plusz ott van, hogy most mi fizetjük a járulékot (és ezzel a jelenlegi nyugdíjak nagy részét) meg gyűjtünk magunknak a nyugdíjas éveinkre

na és mire lehet költeni az eu-s pénzeket?

2017.01.20. 01:52:07

@pamut:
rendszerszemlélet
van egy gyártó üzemed, ami szarul megy, már olyan szarul, hogy nehezedre esik fizetni a rezsit és a béreket. de te egy megértő baloldali foglalkoztató vagy, ezért azt csinálod, hogy felveszel hitelt, hogy fizetni tudd az alkalmazottaidat, ne kelljen fizetést csökkenteni meg kirúgni senkit, ilyesmi. szóval rendes baloldali vállalkozó vagy. aztán idővel rájössz, hogy nem bírod fizetni a törlesztőt se meg már a rezsit se, ezért el kellene adnod a gépeidet, hogy ki tudd fizetni a rezsit meg a törlesztőt. na mi lesz a végeredmény? mit tennél?

2017.01.20. 01:52:56

@aleksz róz: és mit tett az mszp? eladta a gépeket.

2017.01.20. 02:17:14

@aleksz róz: na és ha jön a fidesz a cég élére, mit csinál?
kapásból lecsökkenti a béreket és kirúg pár embert, a megmaradt dolgozókat jól meghajtja a kevesebb pénzért is. szóval elkezd szigorúan gazdálkodni, hogy ne kelljen további hiteleket felvenni és életben tudjon maradni a cég. életben is marad a cég, kezdenek úgy-ahogy rendbe jönni a pénzügyei, új megrendelések is érkeznek. de mégis tök szar lesz a hangulat, a régi mszp-s vezető hergeli a népet, a segédmunkás irigykedik hogy csak az ő bérét csökkentették és a művezetőét meg nem, meg közbe kiderül, hogy a nagy spórolás közben a kedves vezető fejlesztés helyett épített magának egy kisvasutat a céges pénzből.

2017.01.20. 02:46:15

@aleksz róz: ja és senki nem mer szólni semmiért, mert rögtön kirúgnák, és teleplakátolják a vezetők az arcképeikkel a falakat, és céges pénzből helikoptereznek a vezetők.
na de mégse akarja senki vissza a régi vezetést, mert tudják, hogy az rakta szar helyzetbe a céget és ha még egyszer visszaengednék, be is záratná az egész gyárat... vagy ingyen odaadná valakinek, az éhes dolgozók meg néha visszajárhatnának takarítani egy száraz kiflivégért...

2017.01.20. 02:49:40

@aleksz róz: és a gyárba pedig beköltöztetnék a migránsokat :D

Novák Aircraft Ferencné 2017.01.20. 10:28:07

Hogy kell érteni, hogy összetörte magát?

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.20. 10:39:34

@jolaca:
Gyurcsány 2006-ban már rég nem volt ministránsfiú, ilyesmivel mentegetni gyenge dolog

Különben is az egész karaktere ilyen, a hebrencskedés és a rögeszmés konokság együtt van jelen. Egy személyben ő a mai baloldal karikatúrája

Tudományos Iibsizmus 2017.01.20. 15:15:50

@aleksz róz: A 3000 milliárd manyup az akkori 26 ezer milliárd GDP-hez képest.

Tudományos Iibsizmus 2017.01.20. 15:16:47

@VaradiJanos: Ja hogy te ilyesmire rejszolj? Az asszony nem szop le? Mosakodj és beszélj vele szépen!

Tudományos Iibsizmus 2017.01.20. 15:17:39

@aleksz róz: Nem, a GDP-hez képest nőtt, ha beszámítjuk hogy elfolyt a kezükből a manyup.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.20. 15:19:45

@csentecsa: "Állami koncesszióba került a dohány és a szerencsejáték"

:))

Kb. annyira zavar téged a valóság, mint orbánt.

Ez két nagy rablás volt, a dohánnyal a talpasokat gazdagították, a kaszinókkal a bárókat.

2017.01.21. 00:21:43

@Tudományos Iibsizmus: ez is lehet egy álláspont. az enyém más, fentebb leírzam. szerintem a manyup "államosítása" szükséges intézkedés volt ahhoz, hogy változtatni tudjanak a fedezetlen kifizetések miatt folyamatosan növekvő államadósságon. olvastam Matolcsynak könyvét (?) és néhány tanulmányát (jóval azelőtt írta őket, hogy újra kormányra kerültek volna), előtte nem tartottam semmire... de szerintem elég jól látja a pénzügyi helyzetünket. és azon meg pláne meglepődtem, hogy nagyjából azon elvek szerint dolgozik. és úgy-ahogy működik is a dolog, bármit is mond a sok ellendrukker. mindenestre jobban dolgozik a pénzügyi stabilitás és relatív függetlenség szemszögéből, mint eddig bármelyik elődje. de hát én ősbalos vagyok (ha az internacionalista antifasiszta faszságot nem számítjuk, tehát mondjuk legyen nemzeti baloldal XD), nyilván ti modern liberálisok máshogy értékelitek a helyzetet. csak hát az a szomorú helyzet, hogy eddig az összes elveiteket megcáfolta a valóság

VaradiJanos 2017.01.21. 18:10:07

@Tudományos Iibsizmus: ja, nincs szerencsém vele. Klassz lehet, hogy a tied viszont bárkit.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.21. 18:32:00

@VaradiJanos: Újabb frappáns választ hallottunk. Röhög a vakbelem.

pamut 2017.01.22. 01:34:45

@csentecsa:
"Milyen lenyúlásról beszélsz?Állami koncesszióba került a dohány és a szerencsejáték,akárcsak Ausztriában."

És van pofád úgy tenni, mintha a fideszbűnözés szimbóluma, a totál lebukott, többszörösen bizonyított, full védhetetlen trafikmutyi nem is létezett volna :)

Ezzel csak magadat minősítetted, le a béka segge alá. A legaljasabb leggátlásatalanabb, leghazugabb fideszesek közé tartozol. Te még anyádat is megtagadnád Orbánért, bárikor, simán....
süti beállítások módosítása