B1 blogcsalád



Durva szócsata volt az úszóválogatott csapatgyűlésén

2016. december 04. - nickgrabowszki

Előbb a Nemzeti Sport számolt be róla, hogy Hargitay András szövetségi kapitány nekiesett Hosszú Katinkának azon a csapatgyűlésen, amelyet békítési szándékkal hívott össze a kanadai Windsorban, a rövidpályás világbajnokság előtt.st.jpeg

A sportlap anonim informátorra hivatkozva azt írta:

Csütörtökön, magyar idő szerint péntek hajnalban az edzők megbeszélésén Hargitay András kemény szavakkal esett neki háromszoros olimpiai bajnokunknak, Hosszú Katinkának, aki egyébként csak azért tartózkodott ott a megbeszélésén, hogy férjének, Shane Tusupnak fordítson.
„Ez akartad, Katinka? Örülsz neki? Ez volt a célod?" – szóltak a kapitány első szavai Hosszúnak, aki a férjével egy ideig tűrte az emelt hangot, aztán idő előtt távoztak a helyszínről...

Hargitay ezt utóbb tagadta.

(És nem cáfolta, mint a magyar sajtó szinte egésze írta.) Közleménye szerint

  • az NS ellenőrizetlen forrásból teljesen hamis állításokat jelentetett meg.
  • Valamennyi kollégája tanúsíthatja, hogy az idézett mondatok semmilyen formában nem hangzottak el a válogatott edzők windsori megbeszélésén.
  • Nem volt emelt hangnem, és egyáltalán nem támadt Hosszú Katinkára sem ekkor, sem a megbeszélés előtt, sem azután.

Sőt, inkább őrá támadtak. Hargitay a 24.hu-nak adott interjút, amelyben azt mondta békítéssel próbálkozott, ám

Shane (Tusup, Hosszú amerikai férje és edzője - B1 blog) erre úgy reagált, hogy ő nem fog nekem letérdelni és megcsókolni a gyűrűmet, mert én az ő szemében egy senki vagyok, nem becsül semmire, nem ismer el engem. Nem volt kiabálás, nem volt indulat benne. Csak simán közölte. Később aztán felálltak és elmentek.

ha_4.jpgA kapitány ezen meg is sértődött, és külföldizett egyet, alkalmazkodva a mai magyar viszonyokhoz:

Nézze, engem bárhol a világon lesenkizhetnek, mert nyilván sok helyen nem ismernek. De Magyarországon? Az úszósportban? Ráadásul egy külföldi? Szerintem nem.

Most akkor ott tartunk, hogy nem tudjuk, mi az igazság. Hargitay esett-e Hosszúnak, vagy Hosszú férje Hargitaynak? De

az nem kérdés, hogy nekiestek egymásnak. 

Hargitay amúgy olimpia bronzérmes, háromszoros világ- és Európa-bajnok vegyesúszó volt. Széchy Tamás első neves és sikeres tanítványa. Ám még a 70-es években.

Azóta leginkább az ezoterikus ostobaság, az ún. Szent Korona-tan terjesztésével foglalkozott.

Az úszáshoz és a szövetséghez nem sok köze volt. Ezért is volt meglepetés, amikor Gyárfás felkérte utánpótlás szövetségi kapitánynak, a nemi erőszak botránya miatt azóta lemondott Kiss László felnőtt kapitány kijelölt utódjának.

Shane Tusupnak viszont idén lett egy háromszoros olimpiai bajnok sportolója. Ha úgy tetszik, Hosszú olimpiai aranyait ő adta Magyarországnak.

A kapitány szerint korábban jóban volt Hosszúékkal, például hozzá fordultak, amikor tavaly kudarcba fulladtak a vébé promófilmjéről szól tárgyalások az úszónő és Gyárfás elnök között. Ám szerinte úgy ítélték meg, hogy nem segített nekik, ezért azóta haragszanak rá.

Úgy látja, a nézeteltérésük Hosszú windsori eredményességét nem fogja befolyásolni. Már az olimpiai aranyakat is úgy nyerte hosszú, hogy

nem beszéltek egymással.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6712021359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viragildi 2016.12.04. 13:11:08

...mielőtt Tusupot szentté avatnátok; egy azaz egy db. versenyzővel, és meglehetősen speciális körülmények között tudott valóban komoly eredményt elérni. De, valszeg az összes tanítványát nem tudja feleségül venni, szóval a fene se tudja, hogy az edzésmódszere kiállja-e az idő próbáját.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.04. 13:23:36

@viragildi: Sztem akárhány versenyzőt tud doppingolni, nem kell ahhoz összeházasodni.

NemodaBuda 2016.12.04. 13:31:44

Én már abban is kételkedem, hogy egyáltalán volt értekezlet. Minden sajtós másképpen tálalja, még véletlenül sem használják ugyanazokat a szavakat, ergo vagy nem volt ott senki, vagy nem is volt értekezlet. Csak az MTI tett közé egy rejtélyes kommünikét ! Piréz nyelven és a szabad fordítás miatt lett ennyi változata ! Az meg, hogy brandet alapított és egyesületet hozott létre, nem azt mutatja - kedves vaksi feleim - hogy egyetlen versenyzőt kívánt edzeni egész életében az a Tusup ! Ám az is igaz, hogy nem csípi a nagy szent koronatant, meg aztán, mivel hogy nem is ismeri. Hja, és nem is kell, hogy ismerje !

s.g.l. 2016.12.04. 15:34:29

Hargitay nagy csalódás, hamar lejáratta magát, az meg hogy hazudozott, végképp betett!

morph on deer 2016.12.04. 17:37:51

"Nézze, engem bárhol a világon lesenkizhetnek, mert nyilván sok helyen nem ismernek. De Magyarországon? Az úszósportban? Ráadásul egy külföldi? Szerintem nem."

De hiszen ilyen nem is történt Magyarországon!
A tudósítás szerint a purparlé "a kanadai Windsorban" zajlott - az meg ugye Kanadában van...

Tehát "bárhol a világon," ahol ráadásul "lesenkizhetik".
Akkor most mi is a gond?

laci_52 2016.12.04. 22:49:13

Szögezzük le: a Szent Korona-tan nem ezoterikus ostobaság.

has 2016.12.04. 23:02:25

@laci_52: Nem ezoterikus az tény.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.12.05. 00:46:07

@NemodaBuda: erdekes less ahogy Magyar gyerekeknek angolul magyaraz ez a thusuo, miert magyarorszagon csinalnak uszo iskolat, miert nem itt amerikaban? ja itt nincs TAO

dare 2016.12.05. 01:59:31

Én már lassan fluimucil Ádám leszek ebben a történetben.
Mi szükség van még erre?
Lemondott Kiss, lemondott Gyárfás, most Hargitaynak is be kell dobni a törülközőt?
Eddig minden rossz okozója Gyárfás volt, ő volt a megtestesült gonosz, többen jelezték neki, hogy nem oké a szitu, hát lemondott ő is.
Én is próbáltam nem elfogultan figyelni a történéseket, ezért egészen addig a pontig, amíg nem sorakoztak fel az úszók Katinka mögé, az edzők vagy úszóberken belüli emberek pedig nem somolyogva mondták bele a kamerába, hogy nem foglalnának állást, de a mindig az úszóknak van igazuk, azért oda lett biggyesztve a végén (addig nem nagyon), addig még védtem is.
Na nem azért, mert rokonszenves, vagy egyáltalán bármi szimpátiát éreznék vele szemben, mert nem, viszont nem vagyok híve a középkori módszereknek.
Egy szimpatikus bevádol egy nem szimpatikusat, és már tudjuk is kinek van igaza módszer, már a mai korban nem dívik (legalábbis nem kéne).
A boszorkány, égessük meg helyett bejött a nézd már az arcát, monnyonle.
Oké, sok esetben árulkodó, de tudok ellenpéldát is, szóval jobb ha meghallgatjuk a másik felet is módszer híve vagyok.
Ebben az esetben még csak a szövetség véleményét ismerem.
Abban voltak ugyan ellentmondások, de mivel csak azt tudjuk véleményezni aki beszél, addig elég egyoldalú ez az egész.
Azt nem lehetne, hogy az utcán lerohanni egy kamerával meg egy mikrofonnal valamelyik úszót, és kihámozni belőle valami nyilatkozatfélét?
Na jó, tudom hogy nem, de nagyon zavaró és nehéz csak egyoldali nyilatkozatokat hallgatni, amiből ki kell mazsolázni a tartalmat.
Jó lenne Gyurtával beszélni, mit mondott Hargitaynak, mert aki ott hazudott, az a mostani eseményeket is könnyebben érthetővé tudná tenni.
Persze 10-ből 9-8 ember így is tudja mi az igazság, szóval akár le is mondhatna már rögtön, ha folytatjuk a tendenciát.
Ha az úszók sérthetetlenek, én nagyon örülnék annak is, ha valamelyik edző lenyomna mondjuk egy tévés vitát Hargitayval vagy Gyárfással, hogy könnyebben megértsem és átlássam az egészet.
Akkor már legalább lenne valami támpont, amihez igazodni lehet, le lehetne vonni valami következtetést, könnyebb lenne figyelni a válaszokra adott reakciókat, láthatnánk ha valaki elbizonytalanodik...
Eddig csak Gyárfás és Kiss voltak falhoz állítva (most Hargitay is), és nagyon üldöztetésnek tűnik eddig ez az egész.
Csak emiatt a nso-s Szőllősi miatt van ez a furcsa érzés már megint bennem.
Ha ő nem lenne, már igazat adnék mindenben az úszóknak (hisz már ők a többség), de mivel ilyen lelkesen tevékenykedik, már megint ott tartok: DE MIÉRT?
Valaki megjósolhatná mikor lesz ennek vége?
Bár van sejtésem, csak nem szeretném ha beigazolódna.

dare 2016.12.05. 02:09:55

Még annyit:
"Azóta leginkább az ezoterikus ostobaság, az ún. Szent Korona-tan terjesztésével foglalkozott."
"Shane Tusupnak viszont idén lett egy háromszoros olimpiai bajnok sportolója."
Ez sok mindenre feljogosítja ugyan őt, de ugyanúgy sok mindenre nem is.
Szóval ha lehetne másképpen fogalmazni, az nagyon jó lenne.

Arthur Bloch 2016.12.05. 05:32:25

@dare: Számomra az egész gy.t. ügyben az a legfontosabb,hogy vajjon miért lett gyárfás szerint anno a legjobb magyar edző Tusup , ha nem a legjobb???! A másik probléma,ha Hargitay jó edző is,sőt jó ember is,akkor miért kellett épp a világverseny helyszinén,a versenyt megelőző időben tetemre hívni Katinkáékat??! Jószándékú ? Nem !tényleg egy senkiházi, dr. ide vagy oda,sültparaszt.

n3spr3ss0 2016.12.05. 06:09:00

Az amerikai semmi újat nem mondott,csak az igazat.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2016.12.05. 06:33:42

...az amerikai menjen Amerikába okoskodni. Otthon legyen ilyen nagy valaki. Tőlem viheti a Katinkát is, megleszünk nélküle.

nick papagiorgo 2016.12.05. 07:04:11

Engem ez kicsit a francia forradalomra emlékeztet, ahol először megbuktatták a burzsoákat, aztán nagy lelkesedésükben ilyen-olyan indokokkal egymást is szépen lefejezgették, amíg csak a leghülyébbek/legszélsőségesebbek nem maradtak.

Shane Tusupnak, ha jól tudom, egy úszója van, Katinka, ráadásul nem is Magyarországon készülnek fel. Ennek fényében a magyar állapotokba való belepofázás kb olyan, mint amikor pl. egy 56-os amerikás magyar akarná megmondani, hogy ma mi itthon mit csináljunk. Nem tudom, mit akarnak elérni meg meddig akarnak elmenni, de nem vagyok benne biztos, hogy csak szakmai szempontok mozgatják őket, illetve hogy ennek jó vége lesz.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.12.05. 07:13:57

Bizony ez a Tusup ez ilyen zseni.

Katinka 1 év kivételével végig Magyrországo edzett.
EGyre jobb lett, és már aranyakat hozott javából kisebb címmérkőzésekkel, mikor Tusup feltünt.
A hazaáruló ballib meg parancsszóra megtagadja a magyar érdemeket.
Ennyit tudnak.

gigabursch 2016.12.05. 07:59:52

A sok-sok Katinkát kokszolással vádolónak csak annyit tudnék mondani, hogy Katinka alakjához mérten nézze meg mondjuk Ian Thorpedót (56-os vagy 57-es láb), vagy magát a megtestesült Spock Kapitányt azaz Phelpset (nézd meg a fejét).
Na azok kölyök koruk óta masszívan kokszolnak. Márcsak az összes külső jegyük alapján.

Van kivételesen tehetséges emberek, akiknek megy koksz nélkül vagy sokkal-sokkal kevesebb koksszal. S a csúcsra érnek, s ott is maradnak.
Vagy csak nagyon lassan érnek a csúcsra.

Hogy Katinkéra melyik igaz, nem tudom, de én őt valahová oda teszem, mint Birgit Fischer-Schmidtet, vagy épp Kolonics Gyurit.
Az, meg hogy kiáll az igazáért és szembe megy a seggfej hegyekből álló vezetési hordával, az leginkább nálam Balczó Andráshoz emeli őt fel.
Van egy gyanúm, hogy a Küldetés c. filmet többször is látta Katinka.
S ne feledjük: Balczó is gyakorlatilag úgy lett Münchenben olimpiai bajnok, hogy gyakorlatilag tök egyedül készült.

MACISAJT 2016.12.05. 08:34:17

Mutasson nekem bárki bármely sportágban, beleértve a focit is olyan világsztárokkal mint Messi, C.Ronaldo vagy Griezmann, szóval egy olyan esetet ahol egy sportoló és edzője így viselkedik országa szövetségével illetve szövetségi kapitányával szemben ahogyan itt azt teszi Mr. és Mrs. Tusup.

Semmilyen érem nem indokolhatja egy nemzeti válogatott, szövetség módszeres szétverését, bomlasztását.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.05. 08:35:50

@gigabursch: "azok kölyök koruk óta masszívan kokszolnak."

Igen. Katinka még csak pár éve kezdte, de nézd meg az állát, a kezeit, már így is jelentősen nőttek.

Amíg a Phelps elviszi az aranyérmeket Cseh Laciék elől, addig Katinkára sincs egy rossz szavam se. Ha megengedik, hát csinálja!

Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft (törölt) 2016.12.05. 08:39:05

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Meg az eredményeit és a körülményeket. 3 olimpián nem fér fel a dobogóra, aztán jön az amerikai férj és 1 mp-cel megver mindenkit. Elég gyanús, hogy dopping. De ne legyen igazam!

vakapad 2016.12.05. 08:44:14

1./ Mint az köztudott, Hargitay NEM hatszemközt beszélt Tusupékal, hanem edzői körben, tanúk előtt.
2./ Eddig csak Hargitay szólalt meg az ügyben. Se Tusupék, se az edzők nem mondanak semmit.
3./ A Nemzeti Sport valami névtelenre hivatkozva dobta be a Hargitay szöveget. A névtelen jelenleg kussol. A Nemzeti Sport is. Az edzők is.

Ebből nekem egyértelmű, hogy egyedül Hargitay mond igazat.
És hogy Tusup lesenkizte, és ezt meg szabad neki tenni, "merkülömbennemleszarany, jajjaj!", az egy kicsit idegesít. Illetve nem kicsit. Nagyon.

MACISAJT 2016.12.05. 08:54:27

@vakapad: ("És hogy Tusup lesenkizte, és ezt meg szabad neki tenni, "merkülömbennemleszarany, jajjaj!", az egy kicsit idegesít. Illetve nem kicsit. Nagyon. ")

Hát ez az...
Már az első támadáskor, jóval az olimpia a szövetségnek fel kellett volna függesztenie Mr. és Mrs. Tusup magyar válogatottságát.
Mert nincs a világon olyan sportág és szövetség amelyik ezt eltűrné.

De hát győzött a "jajakkormilesz"... Mi lesz, mi lesz...
Hát ez lett.

És nem mondja nekem senki, hogy Gyurta vagy a Verrasztó testvérek azért szerepeltek(le) csúfosan az olimpián, mert Gyárfás tönkretette a felkészülésüket..

vakapad 2016.12.05. 08:54:34

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:

A sportban ma már közhely, hogy a tehetség nem elég, kegyetlenül sok munka is kell a sikerekhez (régen a tehetségesek egy átmulatott éjszaka után ugrottak be a medencébe, hogy világcsúccsal nyerjék az olimpiát).

Hosszú bődületes tehetség, hihetetlen állóképességgel (még a pályafutása elején, itthon mérték meg). De nem szeretett edzeni. Három olimpiára vitte ki a MÚSZ, amelyen a saját tehetségéhez képest elég gyengén szerepelt.

Ma már van valaki, aki motiválja (a férje), és elvégzi azt azt az edzésmunkát, amellyel a ő tehetségét figyelembe véve a negyedik olimpiáján a világ úszósportjának csúcsára röptette. Tusup megtalálta az aranytojást tojó tyúkot, és neki arra is sikerült rávennie, hogy tojjon. Még egyszer ilyen szerencséje az életben nem lesz, úgy hogy jobb lenne, ha kissé visszafogná magát.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.05. 08:56:41

Tisztázzuk, ki a ballib, a Hargitay vagy a Kattinka? Mert ezen adat nélkül nem lehet megmondani ki a hős...

high up! 2016.12.05. 09:05:02

@MACISAJT: "Már az első támadáskor, jóval az olimpia a szövetségnek fel kellett volna függesztenie Mr. és Mrs. Tusup magyar válogatottságát.
Mert nincs a világon olyan sportág és szövetség amelyik ezt eltűrné."

te tényleg nemcsak játszod a hülyét, hanem az vagy. Mondjuk Orbaneszku udvari seggnyalójaként ez alapkövetelmény.

Hábammeg képzeld el, hogy a civil (európai, polgári, stb) élet nem olyan mint az Orbaneszku rendszer, hogy majd a vezérürü képére lesz formálva egy egész ország. Oszt aki nem akar bólogató birka lenni, azt majd szankcionálják.

Teccik tudni egy normális demokratikus rencerben avvan, olyan, hogy aki eredményt tesz le az asztalra, annak lehetnek igényei!
De te ezt má sose fogod ésszel megérteni.

FOLYTASSUK!

MACISAJT 2016.12.05. 09:08:22

@maxval bircaman BircaHang szerk: "Tisztázzuk, ki a ballib, a Hargitay vagy a Kattinka? Mert ezen adat nélkül nem lehet megmondani ki a hős... "

Ez itt egyáltalán nem releváns..A törésvonalak nem itt húzódnak.(Amúgy Hargitay András teljes bizonyossággal nem ballib, ismerem mint állatorvost és mint korábbi világbajnok úszót, ő egy köztiszteletre méltó patrióta).

önhordó 2016.12.05. 09:08:33

Az alapképzettségű cikkírónk egyben a Szent korona tanról is elmondja a véleményét .Miért keverjük ide?

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2016.12.05. 09:09:24

@MACISAJT: Most hirtelen két dolog jut eszembe:

1 - Az amerikai kosarasok és a kosárlabda szövetség között rendszeres az adok-kapok a VB-kel és az olimpiákkal kapcsolatban (kik menjenek, milyen körülmények között stb.)
2 - Elég látványos volt Rehágel menetelése a görögökkel fociban (Európa-bajnokok lettek) és ennek az volt az előzménye, hogy Rehágel megérkezésekor rendet tett nem csak a játékosok, hanem a szövetség környékén is és közölte, ha nem tetszik, ki lehet őt rúgni.

Pan Modry 2016.12.05. 09:10:19

ez itt az urambatyam vs tisztazott viszonyok harca...

Aki az urambatyam helyzet ellen megy azt tamogatom, es az eszkozokbe nalam sokkal tobb belefer mint amennyit eddig Tusup/Katinka hasznalt...

ugyhogy Katinka/Tusup, csak igy tovabb, aki az urambatyam rendszert tamogatja az ellenseg akivel le kell szamolni!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.05. 09:18:05

@MACISAJT: "Ez itt egyáltalán nem releváns..A törésvonalak nem itt húzódnak."

Márpedig a blogot elözönló fizetett fideSS fasszopók hada ez alapján orientálódik. Így nem tudnak ideokádni válogatott hazugságokat, és nem lesz meg a napi kvóta.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.05. 09:22:38

@MACISAJT:

Ja, akkor nem érdekes az egész. Csak addig számít, míg lehet politikai vetülete, Vicces, hogy a ballibák most belekapaszkodtak Kattinkába, mintha ő lenne az új feketeruhás Bajnai.

vakapad 2016.12.05. 09:22:41

@Pan Modry:

A kisember sose tudja, milyenek a "viszonyok" ténylegesen, és milyen "viszony" vezet a leginkább célra, ezekről a leghalványabb fogalma sincs, csak azt tudja, hogy melyik a nagyobb, melyik a kisebb, attól kezdve tökmindegy neki bármi más érv, úgy utálja a nagyobbat, ahogy csak bírja. Pláne, ha erre a média rá is játszik.

És ilyen kisemberből elképesztő mennyiség található kies hazánkban.

MACISAJT 2016.12.05. 09:26:07

@stoic79:

Bevallom, nem nagyon értem a két példád hogyan passzolna ide.
Az USA kosarasai ha már mennek a Dream Team-ekbe, akkor ott zokszó nélkül beállnak az éppen soros szövetségi kapitány csapatába és tolják a nemzeti szekeret, bármekkora sztárok is.
LeBron James nem közli a szövetségi kapitánnyal hogy ő egy senki és nem áll vele szóba.

Otto Rehagel pedig szintén kinevezett szövetségi kapitány volt. És nem egy focista.(úszó)

MACISAJT 2016.12.05. 09:31:03

@maxval bircaman BircaHang szerk:

A ballibák belekapaszkodnak mindenbe, olyanok mint az alkoholisták: mindegy csak ártson.
Minél rosszabb annál jobb a jelszavuk.

Úszó VB-re kiutazott magyar válogatottban anyázzák egymást és a magyar szövetségi kapitányt a résztvevők?
Zene füleiknek... Különben is , láthatod Hargitay el van intézve "leginkább az ezoterikus ostobaság, az ún. Szent Korona-tan terjesztésével foglalkozott. Az úszáshoz és a szövetséghez nem sok köze volt"..

Kiss László kinyírva, Gyárfás kinyírva, Hargitay elintézve, a magyar úszó válogatott szétverve/bomlasztva, jövő évi VB a levegőben..hát nem csodás?(nekik).

Amúgy meg rég meg kellett volna indítani a fegyelmiket:

musz.hu/fajlok/szabalyzat/2016-04-08/72cda9ed_musz_sportfegyelmi_szabalyzat.pdf

high up! 2016.12.05. 09:43:03

@MACISAJT:

te, Orbaneszku multifunkciós trollja, magyarázd már el, hogy hogy van az, hogy te itt 10-20 évig anyáztad Gyárfást, a te szavaidal élve: "A Napkeltés ballib maffiát", meg elszámoltatást követeltél rája, most meg a seggét nyalod itt majd 2018-ig?

Tiveletek fideszes birkákkal hát tényleg minden szart fel tud etetni Orbaneszku gazdi?

Nálatok nincs olyan, hogy ebbe a szartengerbe nem ugrok fejest, hiába parancsolja meg orbi gazdi, mert ez már mégiscsak égés, ha csak ennyi eszem lenne.

FOLYTASSUK!

vakapad 2016.12.05. 09:44:47

@MACISAJT:

Szomorúan kell közölnöm, hogy egyre erősödő (immár > 90 %) véleményem szerint Gyárfást a jelenleg regnáló csapat intézte el, akik nem a ballibák. Valakinek kell az a pozíció "Csak beleülök a készbe, oszt aratás" alapon. Czene, Szabó Tünde, mittomén. Egyébként elterelő hadműveletnek is kiváló, a HVG például nem bír leszállni róla, és állandóan adja a lovat a katinkások alá.

A Nemzeti Sport ebben hatékonyan működött közre, hogy ki tüzelte a háttérből az úszókat, az majd kiderül, az meg, hogy a liberális sajtó (amilyen hülye) teljes mellszélességgel kiált "amikatinkánk" mellett, csak a hab, attól még Gyárfás vidáman elnökösködhetne.
Na ja. Az az ostoba liberális sajtó víz alatt tartja a jelenlegi demokratikus ellenzéket is, pedig bármilyen összeállításban jobbak lennének az országnak, mint a jelenlegi szerencsétlenek. Vagy tévedek, és a liberális sajtó nagyon is okos? Az egykulcsosról lenne szó?

MACISAJT 2016.12.05. 09:54:34

@vakapad:

Mint már mondtam, a felszíni politikai törésvonalak nem itt húzódnak.
Gyárfás is Pártkeltés korában akkora ballib volt hogy a fal adta a másikat az Angol utcában. De
az is tény- amit 2010 után a Fidesz is elismert, hogy ő a jelenleg leghatékonyabb magyar sportdiplomata, aki ráadásul az elmúlt 23 évben mikor bizony nemegyszer volt ínség a sportágban, egyedülálló módon tudta biztosítani kapcsolataival, munkabírásával és tehetségével a sportág ellátását és fejlődését.

Az más kérdés, hogy a mainstream ballib politika/média próbál a mostani sajnálatos események farvizén evezni, a minél rosszabb annál jobb elvük alapján.

feribácsi 2016.12.05. 09:55:27

@MACISAJT: Ez a ballibázás nagyon beakadt neked is és bircának is. Szerintem keressetek együtt egy jó terapeutát és járjatok közösen hozzá! Akár kinőhetnétek már a gyermeki mesekorszakból, ahol van a jó és a gonosz. Hallottatok már róla, hogy a világ nem fekete-fehér, hanem színes?

high up! 2016.12.05. 09:56:25

@MACISAJT: "Kiss László kinyírva, Gyárfás kinyírva, Hargitay elintézve, a magyar úszó válogatott szétverve"

Kiss László egy förtelmes bünöző volt (ha a te anyáddal szórakozott volna, szeretném ha akkor is ilyen empatikus lennél vele), gyárfás a tipikus magyar politikai "kéz-kezet mos" maffiájának a kipusztulásra ítélt fajzata, Hargitay szerencsétlen meg bemutatta, hogy akármekkora bajnok is volt, enniyt tud egy Kádár rendszerben cocilaizálódott illető, aki aztán a dempokráciában is annyit tudott, hogy beleszokjon a tipikus magyar szoft-diktatórikus rendszerekbe, aki aztán a nép első igénylistájakor sokkot kap és összeomlik mind idegileg mind IQ-ilag.

Az úszósport meg mitől lenne szétverve? Ugorj be te meg gyárfás meg Kisslászló meg Hargitay a vízbe, aztán ússzatok úgy mint Hosszúék, aztán megmentettétek az úszósportot. Ti vagytok a jövő!!!!

Amúgy IQ bajnokkám, nem az úszósprot lett tönkretéve, hanem a tehetségteleneknek jött el az ideje a távozásra. Mint ahogy (te is tudod), Orbanszku gazdidnak is egy napon pont úgy végzi mint gyárfás. HosszÚ Katinka megmutatta, hogy a legmagabiztosabb diktátorokat is ki lehet penderíteni 3 nap alatt.

Na ettől vagy a múlt hét óta teljesen befosva. Hogy a nép szeme kinyílik, hogy ilyen is lehetséges!

FOLYTASSUK!

MACISAJT 2016.12.05. 10:00:28

@high up!: "FOLYTASSUK! "

Inkább ne.
Ugyanis manifeszt elmebetegekkel csak a legritkább esetekben folytatok kommunikációt.
Ez itt nem egy ilyen legritkább eset.
Ugorgyunk by Pósalaky bácsi.

vakapad 2016.12.05. 10:04:19

@MACISAJT:

Én nem politikáról írtam, hanem zsákmányszerzésről. Manapság az a normális. felkészül baráth Etele.

MACISAJT 2016.12.05. 10:12:58

@vakapad: (". felkészül baráth Etele. "

Őt is ugyanúgy sajnálnám mint Gyárfást és Kiss Lászlót.
Pedig igazán nem szoktak ballib szimpátiákkal vádolni.

De egy dolog a politikai irányultság és egy másik a valós teljesítmény elismerése.

Pan Modry 2016.12.05. 10:19:08

@MACISAJT:

baromsag, akik a mutyizos urambatyam rendszert kepviseli cselekedeteivel azoknak neki kell menni, partfuggetlenul.

Csak a magadfajta kommunista tolvajok nezik partszemuvegen keresztul a vilagot.

gyurmicsek 2016.12.05. 10:35:59

@Pan Modry: Akkor mist a FIDESZ-ről beszéltél? Minden szó rájuk illik.

sas70 2016.12.05. 10:48:50

Az alap probléma az, hogy Tusup nem érti a magyarokat és Magyarországot. Nem így, nem itt szocializálódott. Neki nem megy a mutyi, a viszontszívesség, a tenyérbecsapás, a háttéralkuk stb. Ő egy dolgot ismer, ha valaki sikeres, annak minden jár, az mindent megkap, alkuk, egyezségek nélkül, mert mögötte van a teljesítménye. Ő egy sikeres sportoló edzője és nincs más aspektus! Nem megy le kutyába, nem nyal, nem hagyja magát szopatni, nem hajlandó lefeküdni senkinek. Lehet azt mondani, hogy semmi diplomáciai érzéke nincs és ez biztosan igaz is. Csak amíg olimpiai bajnokot edz és sikert ér el, addig ő ezt le is szarja, le is szarhatja. És ez mutyiországban kurvára gáz!

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2016.12.05. 11:00:06

@önhordó: talan azert, mert a fent emlitett ostobasag hivei ha valamire alkalmatlanok, az pontosan a versenyeztetes?

mivel egy olyan tant vallanak magukenak, amikor is valaki mar attol mekkora istenkiralybajnokcsavo, hogy megszletett. szemben a valosaggal es a sportok szellemisegevel.

ezen kivul remek jellemrajz, hogy mennyire lehet teljesitmeny- es versengesorientalt az, aki epphogy kihuzza a fejet kadar valagabol, maris egy kepzelt kiraly seggebe cuppantja be, nehogy veletlenul a maga valosagaban es egyeni ertekei alapjan megmerettessek es pihekonnyunek talaltathassek...

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2016.12.05. 11:03:43

@sas70: na igen...

az ilyen gyarfasok, hargitayk, orbanok csakis egy ilyen szemetdombon tudnak kapirgalni...

ahol nem a kontraszelekcio, a seggnyalas es a mutyi a kiraly tenyleg egy senkik. es hargitay elmeallapotarol remek kepet ad az a mondata, hogy mi az hogy egy kulfoldi velemenyt mer alkotni. beltenyesztett ostoba pocsfej...

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2016.12.05. 11:16:26

@MACISAJT: "egyedülálló módon tudta biztosítani kapcsolataival, munkabírásával és tehetségével a sportág ellátását és fejlődését."

az biztos is, hgy egyedulallo modon.
igaz, mashol ezekert az egyedulallo modokert elhajtanak a francba. egyaltalan nem erdem mutyival, korrupcioval sikerre vinni valamit.
sot...

high up! 2016.12.05. 11:26:17

@MACISAJT: "Ugyanis manifeszt elmebetegekkel csak a legritkább esetekben folytatok kommunikációt."

ne röhögtess már paksi mogyorókám! Hiszen a mi orosz ügynök bulgár birkánkkal is meg magaddal is milyen jól elbeszélgetsz. Már csak a bizonyító erejü 1996, os MaNem cikkek bekopizása hiányzik, oszt ma megint jól megvoltál önmagaddal. Gyógyszer nélkül.

Jól megmagyaráztad (önmagadnak), hogy a Napkeltés maffia gyárfás miért nem maffia ha benyal az Orbanszku rendszerbe. Sőt, a gy´rfás eftárs egyenesen pótolhattlan, sőt, nömzöti kincs!!! Néküle nem lenne úszósport siker, mert itt mindenki hülye lenne ahhoz, hogy hogyan kell(ett volna) a kapott milliárdokat effektíven és nem a világ mögött kullogva befektetni.
Egerszegiék - Hosszúék sikere i m indezek ellenére született meg.

Azért az jó, hogy a genetikai alávalóságot élőben mutatod be, oszt nem kell hozzá hosszú bizonyítási eljárásokat kezdeni. Ha Orbenaszku eftárs azt parancsolja hogy a Napkeltés gyárfás eftárs jó kommunista maffia, hat akor az. Nem kérdezünk, hanem felsorakozunk birka menetbe.
Úgyhogy ugorgyál is Póslaki bácsi, előbb utóbb úgyis jön valami újgenerációs ugrasztás, aztán nem árt ha magaskészültégben maradsz, ha eljön az idő, hogy nektek mozdulni kell. Moszkva felé, sprintben.

FOLYTASSUK!

high up! 2016.12.05. 11:31:15

@MACISAJT: "ő a jelenleg leghatékonyabb magyar sportdiplomata, aki ráadásul az elmúlt 23 évben mikor bizony nemegyszer volt ínség a sportágban, egyedülálló módon tudta biztosítani kapcsolataival, munkabírásával és tehetségével a sportág ellátását és fejlődését."

De szép kommunista nyelvezeted van ám néked! Sztálin meg Ceaucescu udvari költői tudtak csak ilyen magasztos ódákat írni a vezér mindenki felett álló képes´segeiről, mukabírásáról és pótolhatatlanságáról.

Kádár efti PB-jében teccett dógozni mielőtt fel teccett venni az Orbaneszku vallást?

FOLYTASSUK!

Netuddki. 2016.12.05. 11:41:56

Ez van amikor valaki nem áll be a pávatáncba eljátszani valakiről, hogy ért ahhoz amit csinál, miközben szinte mindenki tisztában van vele, hogy nem, csak a pénzért nevezték ki oda ahova. Ennyike. Le kéne már számolni ezzel a komcsi rendszerrel egyszer és mindenkorra! Ez húzza vissza mindig a magyarokat a dagonyába.

Netuddki. 2016.12.05. 11:43:49

@MACISAJT: "az is tény- amit 2010 után a Fidesz is elismert, hogy ő a jelenleg leghatékonyabb magyar sportdiplomata"

Hát a shitpalibácsival mi van? Csókoltatom!
Muhaha!

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2016.12.05. 11:48:46

@high up!: azon gondolkodom, tud-e valaki akkora kommunista, bunozo, maffiozo, barmilyen undorito fereg lenni, hogy ne kelljen a fidesznek ha benyal melegszarig...?

pozsgay, csintalan, szilikati, gyarfas, zuschlag....

szepipiktor 2016.12.05. 12:03:02

@dare:
Most szándékosan csinálod?
1) Kiss a múltja miatt távozott, plusz az ügyének a nyilvánosságra kerülése után végzett további prosztó és a hazug viselkedéséért.
2) Gyárfás a folyamatos és mára már széleskörűvé vált JOGOS támadások, meg a sokadik bizonyított szarrágása (mutyifil, boldog botrány és a most a műfasz-reklám), a ki nem fizetett támogatások sokadik kiderülése stb. miatt takarodott.
3) Hargitayt Gyárfás nevezte ki, ha új elnök lesz, neki is mennie kell, mert ilyenkor új szavazás is lesz...
.
De igazad van! Hosszú erőszakolta meg a lányokat, Hosszú intézte, hogy keveset kapjon Kiss, Hosszú az oka, hogy egy nemierőszak miatt elintélt visszakerülhessen a saját közegébe, Hosszú miatt nincsenek kifizetve az olimpiai pénzek, Hosszú miatt nincs megfelelő uszoda a felkészülésekhez, Hosszú miatt lett mára 100 milliárd az VB...
Mindenért Hosszú a felelős, és gondolom az amerikai zsidó liberális meg még mittudomén miért gyűlölt férje.

szepipiktor 2016.12.05. 12:14:16

Ugye tudjuk, hogy a "senkizés" sem így volt, ezt is Hargitay és a bulvár hazudja!?
A "senkizés" onnan indult, hogy Hargitay számon kérte az ameriakin, hogy az uszodákban, a versenyeken miért nem köszön, meg hasonlók? (Azt hogy kinek, mikor nem, az peszre Hargitay nem mondta meg...)
Erre reagált a férj egy általánosságban IGAZ példával.
Miszerint minden esetben az adott helyzet határozza meg a "valaki" és a "senki" pozicíót!!! És erre mondta, hogy PÉLDÁUL, ott, Kanadában, a VB elején Hargitay is "senki"...
(A Hargitay hősmagyar hisztije erre jött, hogy őt, senki, de főleg egy külföldi ne...)
Pedig ST-nak igaza volt. Ha bemegyünk az orvoshoz, akkor ott a szintén megyei párttitkár "senki", hiszen ő is csak a kezelésre vár. Nekem ő senki, az orvos valaki.
Ha a párttitkár előszobájában üldögélünk, akkor meg a szintén várakozó orvos a "senki"...
ST-nak ott a többi ellenfél és azok edzőik a valakik, és a többi nézelődő a "senki"...
ST egy precíz világból jött, ott az eredmények határozzák meg a "senki" és "valaki" viszonyokat. Ő nem ismeri a magyar "felségsértési" előírásokat...

Lucifer Morningstar 2016.12.05. 12:20:51

@hagyma:

Amerikában jó ha a tizedét kapja az aranyakra.
Jobban ismered, de ott meg lehet azt tenni, hogy a közösség által összedobott pénzen épült uszodában 7 pálya le van zárva a térítés nélkül úszkáló "bajnokoknak", a közösség meg úszik a maradék egy pályán?

gigabursch 2016.12.05. 12:38:27

Kedves nickgrabowszki!

Az, hogy neked lövésed nincs a Szent Koronához és a agyar alkotmányosság alapjához a Szent Koron Tanhoz, az nem az én bajom, hanem a tied.
Javaslom olvasgass sokat Kocsis István vagy Tót Zoltán József műveiből.

Akkor kevesebb baromsággal járatnád le magad.

legális 2016.12.05. 12:48:47

@Pan Modry: Butaság. Amit majd ők felépítenek az igazán urambátyám lesz, csak másként

élhetetlen 2016.12.05. 12:49:04

@vakapad: „Ebből nekem egyértelmű, hogy egyedül Hargitay mond igazat”. Ezt hogy hoztad össze? Így utólag Hosszú nem mondott semmit, tehát hazudik Tusup sem mondott semmit, tehát hazudik, az edzők sem mondtak semmit, tehát ők is hazudnak. Sőt én sem mondtam semmit, tehát én is hazudok. Egyébként a Hargitay féle előadást, hogy, mivel Tusup ezt valamire válaszolta, „hogy ő nem fog nekem letérdelni és megcsókolni a gyűrűmet, mert én az ő szemében egy senki vagyok, nem becsül semmire, nem ismer el engem.”. úgy is lehet érteni, hogy Hargitay Tusupnak senki, azaz nem a főnöke, nem az apja, nem a pápa, nincs rá semmi oka, hogy gazsuláljon. Ez is egy változat, nem? És ez akkor csak annyi, mintha azt mondta volna, hogy hagyj békén, nem vagy az anyám.

legális 2016.12.05. 12:53:13

@sas70: Tusup abban akörnyezetben pont semmit nem ért el, sem úszóként, sem edzőként. Emiatt nem is ismerheti, milyen ott sikeresnek lenni.
A lédi 2012-es edzőjének volt a segítője, ami ugye nem volt egy sikertörténet.
Azt már többen írták, mindkettőjükre (mármint tusup meg a lédi) milyen jó hatással volt a házasélet, de erre sem szövetséget sem szövetségbuktatást nem szabad alapozni

sas70 2016.12.05. 13:16:49

@legális: Nem az a lényeg, hogy Tusup korábban mit ért el, hanem az, hogy most milyen helyzetben van. És nem a korábbi sikereiről szóltam, hanem arról a tényről, hogy másként szocializálódott. Lehet, hogy amikor még Amerikában lófaszjancsi volt akkor kussolt. Most viszont már nem kussol.
Amúgy meg anno Széchyt ketyósnak nézték az uszodában, amikor a stoppert nyomkodva hümmögött magában és egy füzetbe jegyzetelt. Csak ami másnak hülyeségnek tűnt, az neki kemény szakmai munka volt és amikor azt mondta, hogy egy fordulóban lehet 3-5 tizedmásodpercet nyerni, akkor lestek rá bambán. Ez persze nem azt jelenti, hogy Széchyhez hasonlítom Tusupot, csak annyit jelent, hogy ami, aki elsőre nem tűnik normálisnak, az attól még lehet az.
Amikor meg mindent átsző a korrupció, a mutyi, a sógor-komaság, akkor előfordul, hogy bár mindenkinek elege van belőle, csak senki nem emeli fel a szavát. Most van aki hangosan kimondja, hogy elég. Talán máshol is erre lenne szükség!

high up! 2016.12.05. 13:31:50

@gigabursch: "Kedves nickgrabowszki!
Az, hogy neked lövésed nincs a Szent Koronához és a agyar alkotmányosság alapjához a Szent Koron Tanhoz, az nem az én bajom, hanem a tied."

Jaj ne baszogasd már ezt a liberális ügynököt, hogy mert ő 2016-ban él, ahelyett hogy vissza fejlődné magát 1000 évvel.
Hát van ennél szebb nyelvezet, magasabb logika, mélységesebb hit, boldogabb jövő, mint a mi élő Szent Korona vallásunk? Jó is hogy épülnek a maTRollcsi egyetemek, legalább lesz válasszunk a liberális álközgazdaságra és áltársadalom tudományokra!

FOLYTASSUK!

A Szent Korona és Alkotmánya

MINDEN IGAZ MAGYARNAK és TESTVÉREMNEK!!!

A Történelmi Alkotmány védelme alatt senki nem tehető adósrabszolgává!!!

Magyarország Szent Koronájáról és a Szentkorona-tanról már sokan, és sokat írtak. Az ajánlott irodalom keretében felsoroltakon kívül még számos forrásból tájékozódhatunk a Szent Korona tanával kapcsolatban. Itt röviden, és korántsem a teljesség igényével némi ízelítőt állítottunk össze, a Szent Korona misztikus és közjogi tana iránt érdeklődőknek.

A Szent Korona tanának első és legfontosabb tétele, hogy a Szent Korona a misztikus és közjogi utalásokban nem tárgynak, se nem szimbolikus erejű jelképnek, hanem élő és szent személynek tételeződik. Ez az isteni eredetű szentség, és az ebből következő hatalom a Szent Korona sajátja, semmilyen más tárgyra, élő személyre vagy közösségre (beleértve a nemzetet is) nem ruházható át!

1038. év augusztus 15-én, Nagyboldogasszony napján, Szent István király az országot a Szent Korona személyében a Szűzanyának felajánlotta. Ez az Ég és Föld között létrejött Szövetség földi hatalom által érinthetetlen, keresztény magyar ember ezt a Szövetséget nem hagyhatja figyelmen kívül, és nem bonthatja fel.

Ezen felajánlás következtében Szűz Mária az ország királynője (Regina Hungariae), Magyarország pedig a Boldogasszony országa (Regnum Marianum). Ezért Magyarországon a misztikus hatalmat Szűz Mária gyakorolja a Szent Koronán és annak akaratán keresztül..

Attilajukkaja 2016.12.05. 13:34:18

Ha Shane VALOBAN ilyeneket mondott Hargitaynak, akkor az nagyon csunya dolog volt es ez utobbinak adok igazat. Viszont komolyan ketlem, hogy ilyesmi tenyleg elhangzott volna Shane szajabol. Miert mondana ilyesmiket? Nem szorul ra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.05. 14:48:40

@Attilajukkaja: Biztos nem mondott, mert nem tud magyarul az istenadta. Katinka fordított.

Sén: - I'm sorry captain, that I missed a hello.
Katinka: - Azt mondja, menny a p...csába!

Attilajukkaja 2016.12.05. 14:56:17

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
"nem tud magyarul az istenadta. Katinka fordított."
:o)) Gonosz vagy! Katinka sem mondana ilyet SOHA. Vagy tevedek?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.05. 14:56:22

@Attilajukkaja:

Kihallgatás folyik a rendőrségen, a vádlott egy migráncs. A rendőr azt mondja a tolmácsnak:
- Ha a vádlott bevallja, hol található a kincs, akkor kisebb büntetéssel megússza, ha pedig nem, akkor kivégzés lesz a vége.
A tolmács lefordítja a gyanúsítottnak, mire az elmondja a tolmácsnak, hogy hol található a kincs. Erre a tolmács ezt feleli a rendőrnek:
- Nem fél a haláltól.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.05. 14:57:12

@Attilajukkaja: Nem tom, nem voltam ott. De nem tévedsz, nagyon gonosz vagyok. :))

2016.12.05. 15:52:04

Ezt az úszós balhét nem lehet popcornal bírni!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.05. 16:13:41

@Dr. Trejo: :)) És még a szentkorona tanaiból is kikupálódunk. Már csak egy UFÓ fejtágító hiányzik.

Attilajukkaja 2016.12.05. 16:18:35

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
"nem tévedsz, nagyon gonosz vagyok. :))"
Hal' Istennek, en is. :o)

Amugy egy migrancs vallomasat nem mosnam ossze azzal, amit Tussup mondhatott. Szerintem Hargitay is jol beszel angolul, ... meg amugy sem!

"Már csak egy UFÓ fejtágító hiányzik."
Bocsi, de szerintem mar megkaptuk!

gigabursch 2016.12.05. 16:35:55

@gigabursch:
Ehhh, de utálom az elgépeléseket.

Na mindegy...
Aki ezen tornaszik, ám tegye.
agyar => magyar
Tót Zoltán József => Tóth Zoltán József

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.05. 16:53:59

Tusup akar lenni az atyaúristen itt.
Egyszerű a terve, és egészen elképseztően egyszerű Tusup maga is, az eszközeit illetően.

A kérdés hány úszó legendán sikerül még átgázolnia ahhoz, hogy valaki pofánbassza ?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.05. 17:00:14

@Attilajukkaja: "Azt hiszem, rosszul irtam Tusup nevet. Bocsanat. "

Az haggyán. De rosszul is mondtad. :))

Csup... Tcsup... Tsuáp... Tusáp... ehhh...

Nzoltan 2016.12.05. 17:06:23

@sas70: Na, nemár.... Az egész usa a pénzrōl és az odáig vezetō háttéralkukról szól.

Attilajukkaja 2016.12.05. 17:10:39

@Ballib cenzúrázók réme 19:
"Tusup akar lenni az atyaúristen itt."
Szazszor inkabb o, mint Gyarfas!!! Ez egyertelmu.

Attilajukkaja 2016.12.05. 18:49:04

Kozulunk senki nem tudhatja, pontosan mi is hangzott el azon a bizonyos csapatgyulesen.
Amit tudunk, az, hogy Hargitay egy vilagklasszis uszo, de az utobbi evekben nem nyujtott ertekelheto eredmenyt. Sportdiplomata vagy edzokent sem. Viszont beepult a MUSz legbelso koreibe. Nyilvan, azt vedi foggal-korommel. Meg a sajat fizeteset!
A MuSz-t viszont ruhellik a versenyzok. Miert is?

megamedve 2016.12.06. 06:13:35

@high up!: aztakurva....és ez a 21. század...

VaradiJanos 2016.12.06. 10:48:20

Gyárfásnak már régen kotródnia kellett volna, a Kiss nevű féreg is megérdemelte. Azért utánuk dobnám ezt a hipszter nagyarc Tusupot is, de elotte feltolnam a seggébe a nickgrabovszki álnevű senkit is.

Attilajukkaja 2016.12.06. 18:22:46

@VaradiJanos:
" utánuk dobnám ezt a hipszter nagyarc Tusupot is, de elotte feltolnam a seggébe a nickgrabovszki álnevű senkit is"
Mielott barkinek a seggebe feltolnal barmit is, jarj utana, hogy valoban olyan nagy arc-e, mint ahogy azt Gyarfasek megprobaljak beallitani.
süti beállítások módosítása