Az arcforma mutatja, mennyire hűséges a férfi - Megdöbbentő, mi derült ki

A szexuális élet egyéb részleteiről is árulkodik a kutatók szerint.

Hűtlen férfi arca
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Az biztos, hogy a külső rengeteg mindent sejtet egy férfiról, például a cipője és még az alsónadrágja is elmondja, hogyan viselkedik általában. Ezek ugyanis sokat elárulnak arról, hogyan látja, és hogyan akarja láttatni önmagát, sőt, arról is, hogy mi a fontos számára a magánéletben és a kapcsolataiban.

De nemcsak az öltözködés, hanem, úgy tűnik, az arcforma is leleplezi a pasit: egy új kutatás szerint már ebből megtudhatod, hogy hűséges lesz-e, sőt, még a szexuális szokásait is leolvashatod belőle.

Arcforma és hűtlenség

A kanadai Nipissing Egyetemen 145 embernek tettek fel elég intim kérdéseket, például, hogy milyen gyakran kívánják a szexet, vagy hányszor maszturbálnak havonta. A válaszok összesítése és vizsgálata után kiderítették, hogy azok, akiknek rövidebb és szélesebb az arca, sokkal gyakrabban végeznek önkielégítést, és sokkal nagyobb a szex iránti vágyuk is. A további kutatások során arra is fény derült, hogy az ilyen arányokkal rendelkező férfiaknak jóval magasabb a tesztoszteronszintjük az átlagnál, sőt, arra jutottak, hogy hajlamosabbak a hűtlenségre is.

A sztárok közül például Brad Pitt és Ashton Kutcher arca is ilyen.
A sztárok közül például Brad Pitt és Ashton Kutcher arca is ilyen.

Nem ez azonban az első alkalom, amikor az arcforma és a tulajdonságok vagy a viselkedés összefüggését vizsgálták. Nemrég ugyanis például arra is rájöttek, hogy a szélesebb arcú, markánsabb vonásokkal rendelkező férfiak a magasabb tesztoszteronszint miatt hajlamosabbak az agresszióra is. De persze nem kell megijedni, ez nem azt jelenti, hogy minden pasi esetében igaz az, amit a kutatás kiderített.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük