Újabb zseniális kampány az IKEA ötletgyárából
Az IKEA marketinges csapata valószínűleg a világ legjobbjai közé tartozik és nem hagyják, hogy ezt bárki elfelejtse. Most éppen az emberek közti problémákat vették célba, IKEA Retail Therapy névre hallgató új kampányuk célja az, hogy a ház minden szegletében jobbá tegyék a kapcsolatokat.
A kivitelezés pedig tényleg zseniális: a leggyakoribb kapcsolati problémákkal összefüggő google keresésekre alapozva átnevezték egy csomó terméküket, méghozzá sokszor elég kreatív módon. Csak néhány példa:
- "Hogy hívjak el randizni egy lányt" bárszék
- "A világ legszebb embereinek listája" tükör
- "Anyukám nem tud főzni" mikró
És még sok másik, hasonlóan ötletes elnevezés. Ezek persze az IKEA szerint sem feltétlenül oldják meg a problémát, de nem is ez a céljuk vele. Ők csak azt szeretnék, hogy az emberek érezzék, a termékeiket az ő életük inspirálja. Emellett pedig ki ne mosolyodna el, ha rákeresne arra, hogy "Hogy győzzem meg a szüleimet", az első találat pedig egy ikeás seprű lenne?