Még annál is nagyobb barmok a britek, mint eddig gondoltuk
Miután a brexit-népszavazáson győztek a kilépéspártaik, nyilvánosságra hozták visszadobott plakátötleteiket azok a reklámügynökségek, amelyek a bennmaradás mellett kampányolóknak dolgoztak.
Amiből az derül ki, hogy nagyobb a baj, mint gondoltuk: egy csomó elég erős kép nem kellett a kampánystratégáknak. Ami már csak azért is meglepő, mert - a vádak szerint - a gazdasági oldalon eleve a félelemkeltésre játszott a bennmaradási kampány, szóval azzal nem lehetett baj, hogy túl rémisztőek (meg amúgy nem is azok).
Ilyet amúgy még soha nem csináltak az érintett ügynökségek, most is csak azért tették meg, mert nagyon ki vannak borulva, hogy így alakult az egész.
Egy-két hónappal a voksolás előtt egyébként még elég kényelmes előnye volt a bennmaradásnak felmérések szerint, az utolsó egy-két hétben fordultak meg az erőviszonyok. És nyilván nem ártott volna, ha a kampány végére marad még egy kis puskapor.