A Blizzard nagyon ért hozzá, hogyan tereljék vissza azokat, akik kicsit már ráuntak a játékaikra
Hetes-hónapos kihagyás után (kinek volt ideje a menekülthelyzet alatt játszani? hahh.) ültem le most újra a Heroes of the Storm elé, mert megjelent a legújabb karakter, a Starcraft univerzumból importált Lt. Morales. Gondoltam kipróbálom, de nem hittem volna, hogy ennyire jó lesz.
Amióta online játékokkal játszom, mindig gyógyító / support karakterekkel szerettem játszani. Én vagyok az a típus, aki az elmúlt évtizedben szinte csak úgy gyűjtött barátokat, hogy csendben, a háttérből gyógyítgatott mindenkit a pályán, és a mitéltünktúlaztazeget! felkiáltások után kapta a friend invite-okat.
A HOTS-al lassan egy éve játszom, de az utóbbi hónapokban kezdett már nagyon ellaposodni, és ezt valahol a Blizzard is megérezte. Ezért dobták be most ezt az új karaktert, ami semmi mást nem tud csinálni, csak a többieket megmenteni a leglehetetlenebb helyzetekből. Morales pedig annyira jó ebben, hogy biztosan fel fogja borítani a játékban működő fékek és egyensúlyok rendszerét néhány hétre (aztán majd nerfelik).
Morales egyedül teljesen életképtelen, kb csak béna kacsa módjára lehet vele szaladgálni az ellenfél elől, viszont elképesztően jól lehet vele más játékosokon segíteni. Visszahozta az okos csapatjátékot a csapatjátékba, ami kezdett eltűnni a HOTS-ból. Azt a hangulatot, amit utoljára akkor éreztem, amikor Wowban bejöttek az első battlegroundok, és megállíthatatlanul lehetett rombolni, ha összeállt egy healer és egy valaki, aki tudott mit kezdeni a segítséggel.
Nagyon hosszan tudnék fanboykodni arról a pár meccsről, amit tegnap este lejátszottam Morales-sel, de nem szeretném sokáig nyújtani ezt a posztot. Menjetek, próbáljátok ki! (Vagy ha találkoztok eggyel a pályán, maradjatok körülötte és segítsetek neki, az Isten szerelmére!)
(A Heroes of the Storm egyébként ingyenes. Ha még nem próbálták, miért nem?!)