A Brexit még a pornót is legyőzte

2016.06.30. 00:03

Közhelynek számít, hogy az interneten nehéz felvenni a pornóval a versenyt, ha arról van szó, hogy mire kattintanak a legnagyobb tömegek, de az EU-tagságról szóló népszavazás sok biztosnak látszó dolog között ezt is megkérdőjelezte.

Az Independent cikke szerint ugyanis a népszavazást követő reggelen, amikor már lehetett tudni az eredményeket, az Egyesült Királyságban háromszor annyian kerestek Google-ön a "Brexit" kifejezésre, mint ahányan arra, hogy "pornó". Mindez egyébként nemcsak az Egyesült Királyságból indított keresésekre volt igaz péntek reggel, hanem az egész világra.

Szombaton és vasárnap viszont már voltak olyan időszakok, amikor többen kerestek pornóra, mint a Brexitre. A cikk szerint a Brexit egyébként még a focinál és Taylor Swiftnél is jobban érdekelte az embereket, és csak vasárnap este körül kezdtek visszatérni a dolgok a normális kerékvágásba.  A Brexit egyébként annyira érdekelte az embereket, hogy még Kim Kardashian Paper Mag címlapjára került meztelen fenekére is hat százalékkal kevesebben kerestek 2014 novemberében, mint most a Brexitre.

Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport