Ráncfelvarrástól várják a csodát az F1-ben

2015.07.31. 14:54

Giorgio Piola autósport-szakíró idén is elkészítette a 2017-re tervezett változtatások alapján az akkori lehetséges autók modellképét, ami a világbajnok Mercedes idei kocsijával vetett össze.

Ezek változnak

  • A hátsó kerék szélessége 380-ról 420 mm-re nő
  • Az orr csúcsa 200 mm-rel lóg majd túl az szárny profiljánál
  • A hátsó szárny tetejét 945 mm-ről 800 mm-re hozzák le, az alja 740-ről 600 mm-re kerül

A 2017-es szezonra szélesebb hátsó kerekeket, hosszabb orrokat és szélesebb első szárnyakat szeretnének bevezetni. Emellett alacsonyabb lenne a hátsó szárny, és a diffúzor hosszát is megnövelnék: mindet a gyorsabb tempó és a magasabb leszorítóerő érdekében.

Az idei és a két év múlvára tervezett kocsik kötött talán az agresszívabb orrkiképzés és a hosszabb kocsifelépítés a legszembetűnőbb, ugyanakkor az F1-kocsik tényleges magasságán nem terveznek változtatást.