Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Kantar Média adatai alapján az idei év első félévében az egy évvel korábbinál másfélre többet, listaáron 36,4 milliárd forintot költött az állam reklámokra. A pénzek felét mindössze tíz kormányközeli tulajdonosi kör birtokában lévő médiumnál költötték el – írja a G7.hu.
Az adatok alapján 2017 első felében a JCDecaux, az Origo-adnetwork, a Duna TV, az M1, a Rádió 1, a Petőfi Rádió, a Kossuth Rádió, a Lokál Extra és a Ripost kapta a legnagyobb értékű állami reklámmegbízást. Az ábrán jól látszik, hogy egyes piaci szereplőknél már az idei első félévben több reklámpénz landolt, mint tavaly az év egészében.
A legtöbb pénzt a TV2 kapta, bár az 5,92 milliárdos összeg arányosan még így is jóval kevesebb, mint amennyit a csatorna tavaly ugyanebben az időszakban kapott. Ez megnehezítheti a csatorna dolgát az idén, ugyanis a TV2 tavaly az egy évvel korábbinál háromszor nagyobb listaáras állami költéssel sem tudott eredményt termelni, és 7,2 milliárdos veszteséget hozott össze.
Andy Vajna másik médiaérdekeltsége, a Rádió-1 viszont jól járt, ugyanis filmügyi kormánybiztos rádiója a semmiből robbant be a tíz legkedveltebb állami hirdetési felület közé, konkrétan 923 millió forintot költött el az állam reklámokra a csatornánál. Szintén jól rajtolt Ómolnár Miklós lapja, a Ripost, aminél 650 millió forintot költöttek el listaáron az állami hirdetők.
A cikkből kiderül még, hogy:
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM