Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Egy teljes műsor stábja távozott a Hír TV-től az Echóhoz

2017. február 22. 09:37 inkeibence 80 komment

Korábban már írtuk, hogy a Riasztás című műsor vezetője, Kisléghi-Nagy Rudolf információink szerint otthagyja a Hír TV-t, és a Mészáros Lőrinc tulajdonába került Echo TV-nél folytatja.

662561_28_1.jpg

Most ezt a hírt megerősítette a Magyar Idők a diadalmas Újabb csapás érte a Hír TV-t című cikkében, sőt, hozzátette, hogy a teljes stáb is vele tart. Folytatódik tehát a trend, mely szerint az állami hirdetésekkel kitömött Echo TV magasabb fizetéseket ígérve Simicska Lajos tévéjétől csábít magához munkatársakat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CoolKoon 2017.02.22. 10:20:15

Kár, hogy kisegítő iskolából toborzott személyzettel még magasabb fizetésért se lehet nézhető műsorokat csinálni. Jó példa erre Szaniszló Ferenc esete.
Bár lehet, hogy nem is ez a cél....

laci_52 2017.02.22. 10:51:59

@CoolKoon: Éppen Szaniszló volt az, akinek jók voltak a műsorai, nekem hiányzik.

Egyébként az Echo egy nézhető adó és van néhány nagyon ügyes fiatal riportere és műsorvezetője.

Duplaxiii 2017.02.22. 11:13:04

@laci_52: Sajnos sokan vagytok, akik a napi jó ízes zsidózást, az ufókat és a mindent uraló globális összeesküvést akarjátok... Ls mindig, mindenki csak és kizárólag a hős magyarokat bántja.
A szaniszló ezekkel az ocsmány aljasságokkal kente be még azt is, amiben esetleg igaza volt.
Szívemből kívánom, hogy az életben ne láss az echonál szinvonalasabb adást. Tudod a vhs minőségű, 4:3-as zakkant stúdióbeszélgetéseket.

Mr. Neutron 2017.02.22. 11:14:20

Avéttos, múlt századi dolgok ezek.

CoolKoon 2017.02.22. 11:14:30

@laci_52: Amit Szaniszlóval kapcsolatban mondtál, azt viccnek szántad, ugye? Ugye??????

Duplaxiii 2017.02.22. 11:16:37

Szerintem meg nincs ebben semmi hiba. Az életben mindig voltak vándorlások.
Korábban politikai okokból léptekle és volt új fészek a sok milliárddal kibélelt fidesz-köztévében.
Most a lepusztult echot tatarozzák ki és alakítják így új hírtv-vé, így van pénz, lesznek akik mennek.
A Hírtv-t ez nem fogja megrengetni, a médiában rengeteg szabad ember van és számtalan vállalkozás is. A műsor meg mennyit dob az echon? Semmit, hiszen nekik csak azért kellenek ezek, mert mos nincs is valódi műsorstruktúrájuk.
Persze a bulvárnak ez jó.

igazi hős 2017.02.22. 12:43:16

Tulajdonképpen ezt a HírTV - Echo bolhacirkuszt le se szarnám, ha nem az én pénzemből csinálná a nemstróman elvtárs.

NBarbieReloaded 2017.02.22. 12:53:12

@CoolKoon: "Kár, hogy kisegítő iskolából toborzott személyzettel még magasabb fizetésért se lehet nézhető műsorokat csinálni. Jó példa erre Szaniszló Ferenc esete"

Kar, hogy ugy fikazod, hogy nem nezel utana. Szaniszlo egyetemet vegzett, kisegito iskolaba max te jartal.
Jaa, hogy csak a szokasos, hulyezni, idiotazni, iskolazatlanozni stb. mindenkit, aki nem a PC velemenydiktaturat koveti. :)

kaskala 2017.02.22. 13:00:50

@NBarbieReloaded: Hova jart a Szaniszlo?
Talan csak nem Moszkvaba:)

CoolKoon 2017.02.22. 13:09:12

@NBarbieReloaded: Képzeld, drága illiberalizmus-faló barátom, nagyon jól tudom, hogy Szaniszló egészen komoly tudósításokat is csinált, mielőtt megbolondult, és elment bohócnak. De azért a biztonság kedvéért megkérdezném tőled, hogy láttad a műsorát? Vagy esetleg lelkes rajongója vagy? Ugyanis bizony a normális emberek az első pár perc után rájönnek arra, hogy amit ott látnak, annak se füle, se farka. Az a kretén meg (ha jól emlékszek) minden héten nyomta a vadiúj agyrémeit.
Ami az Echo TV többi műsorát illeti, egyszer odakapcsoltam úgy, hogy épp nem a Szaniszló ment benne. Nos, épp egy "mágus" magyarázta éppen nagy beleéléssel, hogy az általa (méregdrágán) forgalmazott kütyü hogy állítja helyre az ember "természetes feszültségszintjeit". Ennyi pedig elég is volt belőle. Lehet, hogy te a szemellenző miatt ezt már csak elvből se látnád be, de nálam ez bizony tényleg a kisegítő szintje.

NBarbieReloaded 2017.02.22. 13:14:19

@kaskala: Es? Akkor minden Moszkvaba egyetemet vegzettet minositsunk kisegito iskolasnak? Felolem ok, de akkor a mai onjelolt demokrata (ertsd hirtelen megvilagosult eskomcsi) oldalon igen sok kisegito iskolas lesz...

NBarbieReloaded 2017.02.22. 13:23:20

@CoolKoon: Egyresz nem vagyunk baratok, masreszt a ram aggatott jelzoid nem erdekelnek, ilyet en is tudnek, ha akarnek, ahhoz nem kell esz.

Nem ismerem nagyon melyen Szaniszlo munkassagat, de par musoraba beleneztem. Azt se mondom, hogy minden szava szent, de voltak esszeru dolgok abba, amit mond.
Ismetlem, nem mondom, hogy minden igaz, vagy valoszinu, amit mond, de az szinten olcso hozzaallas, hogy a ballibak szerint meg minden konteo, amit mond es egyebkent is hulyeidiotakisegitoiskolas.

Pelda. A musora, amiert meg is buntette az NMHH. Elmondta a ciganyokrol azt, amit a megrogzott szellibeken kivul mindenki gondol. Csak o ki is merte mondani.
Na el is gurult a gyogyszer a devians es bunozo-mentegetoknel (vagy ahogy szeretik magukat szolittatni: jogvedok/ polgarjogi aktivistak) es mentek rogton feljelenteni, annyira fajt az igazsag nekik.

közösperonos átszállás 2017.02.22. 13:40:12

@NBarbieReloaded: "de akkor a mai onjelolt demokrata (ertsd hirtelen megvilagosult eskomcsi)"

Kedves troll, az MSZMP '89 októberében megszűnt; aki akkor nem volt még 18, az per def nem lehet most "megvilágosult exkomcsi". (Mutatok egy ilyet, aki nem lehet: Botka. Meg mutatok még tizenvalahányat: a fél MSZP frakció.)

De azért nagyot mondtál (még ha egyúttal hülyeséget is), öblíthetsz.

CoolKoon 2017.02.22. 13:47:57

@NBarbieReloaded: "Egyresz nem vagyunk baratok" (sic!) - Hát igen. Ezért is írtam :D
"a ram aggatott jelzoid nem erdekelnek, ilyet en is tudnek, ha akarnek" - Igen, tudom. Lássunk pár példát: "kisegito iskolaba max te jartal", "PC velemenydiktatura", "ballibak". Mindezt két, nyúlfarknyi hozzászólásban. Gratulálok.

"de voltak esszeru dolgok abba, amit mond" - Hmmm, és a cigányozós epizódon kívül melyek voltak ezek? Az, amikor azt mondta, hogy az ellenségeink "nem is tudnak olvasni. Csak pénzt megolvasni", vagy az, amikor a Kárpát-medencét övező láthatatlan védőhálóról hablatyolt, ami minden gonosznak útját állja?

Ami a cigányokról szóló monológját illeti, nagy szerencse azért, hogy ezt a holdkórost még a fogyatékosok (másnéven: szélsőségesek, neonácik, ahogy tetszik) is alig nézik. Ugyanis szemmel láthatóan "a megrogzott szellibeken kivul" mintha senki nem látná be, hogy a társadalom polarizálása, egymás ellen hangolása előbb-utóbb polgárháborúhoz vezet. Hát pedig Jugoszláviában ez történt. Ha pedig Romániában az ostoba Szekusok folytatták volna a magyarverések szervezését, előbb-utóbb ott is az lett volna. De minek is koptatom a billentyűzetemet, egybites aggyal ezek nehezen felfogható dolgok ám.... A lényeg, hogy a Szaniszló az uszításért kapta az NMHH-bírságot (és amennyit a zsidók ellen uszított a műsoraiban, kész csoda, hogy csak ezért az egy dologért kapott bírságot), nem azért, mert "elmondta a ciganyokrol azt, amit (...) mindenki gondol".

bobijub 2017.02.22. 13:49:08

@NBarbieReloaded:

a pc diktatúrája valójában "csak" arról szól, hogy egyesek azt gondolják, elég néhány szó használatát nemkívánatossá nyilvánítani. néhány szó nemkívánatossá nyilvánításának tényleg semmise értelme se sincsen.

azok, akik mostanában a pc diktatúrájáról beszélnek, azok nem azt szeretnék, hogy ezentúl zavartalanul használhassanak bizonyos szavakat, hanem azt jogot igyekszenek kikövetelni maguknak, hogy háboríthatatlanul gyűlölködhessenek, zavartalanul terjeszthessék a demokrácia útálatát és semmi se kötelezhesse őket a tények és a vélemények különválasztására (=hazudhassanak úgy a szellemi vezérjük útmutatása alapján, hogy nekik viszont bármikor legyen joguk lehazaárulózni azt, aki nincs velük egy véleményen).

számomra hogy a pc agyatlan diktatúrája kevésbé ellenszenves, mint a gyűlölködés szabadságának megkövetelése sok, de nagyon rosszindulatú tudás, ismeret felhasználásával összemérnökölt hazugságokat is bevetve.

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 14:51:08

@CoolKoon: Nem hiszem, ui. nincs egyedül ezzel (elvégre a Nahát!-ot is veszi valaki)
Íme még egy: "

Valami baj van az ECHO-TV-vel? En a Bayer-Boros-Bogár színvonalhoz vagyok hozzászokva. Na meg a Szaniszló Ferenchez. Ezek szerint szórják kifele az értékes embereket. A lejtőn nincs megállás. Ez a tróger, senkiházi, buta, tele-irányított hazaáruló, propaganda terjesztő mondókájába csak be tudta szúrni, hogy azért ilyen buta, idióta, mert nem működik az oktatasi rendszer. Ma délelőtt két olyan műsort hallgattam meg, ami Kormány-ellenes. A kormánynak csak ellenségei maradtak, minden oldalról bekerítették az árulók. Isten veled Magyarország!!"

Innen: youtu.be/L6mbjkAcNWA

Csaba Szikora 2017.02.22. 14:52:34

A HÍRTV vállalhatatlan.Örülök hogy lekerült a UPC palettáról.Olyan Gyurcsányos."nyilvánvalóan hazudtunk.Hazudtunk reggel,délben,meg este".

CoolKoon 2017.02.22. 14:54:31

@bobijub: "azok, akik mostanában a pc diktatúrájáról beszélnek, azok nem azt szeretnék, hogy ezentúl zavartalanul használhassanak bizonyos szavakat, hanem azt jogot igyekszenek kikövetelni maguknak, hogy háboríthatatlanul gyűlölködhessenek, zavartalanul terjeszthessék a demokrácia útálatát és semmi se kötelezhesse őket a tények és a vélemények különválasztására" - Pontosan. Mintha elfelejtenék, hogy ez oda-vissza működik ám: tehát igen, ők szabadon beszólhatnak bárkinek, csak hát cserébe mások is elmondhatják ám róluk, hogy mekkora aljas rohadékok, és hogy a választóikat javarészt lerobbant alkeszek meg nyigdíjasok teszik ki. Feltételezem, hogy ez már kevésbé tetszene nekik a PC-mentes világból....

CoolKoon 2017.02.22. 15:00:25

@dr. mesterséges színezék: Mondjuk szerintem se, de örültem volna annak, ha színt vall :D A youtube-os kommenthez meg hatalmas LOL: "szórják kifele az értékes embereket" :D Mondjuk abban igaza van, hogy "A lejtőn nincs megállás". Szent együgyűség....

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 15:01:38

@kaskala: Az mostan moszkovita hazaárulót jelent, vagy megfontolt keleti nyitót?
Nehezen tartok lépést a trendekkel, tudniillik.

cbc 2017.02.22. 15:16:48

Fú Bence, és az megvolt, hogy az RTL-nél Erzsike, a takarítónő fél nap szabadságot vett ki? Tényleg, miért hír egy 1%-os és egy 0.3%-os közönségarányú csatorna bármilyen személyzetének mozgása?

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 15:16:56

@CoolKoon: Azt hiszem, kamaszként találkoztam a szaniszlóizmus táptalajával.

Négy elemit végzett, már akkor is idős nagynéném dicsekedett azzal, hogy a részben általa nevelt unoka, lányának hatéves fia tud külföldiül. Fiú unokatesóm próbálkozott azzal, hogy de nem is.
- Dehogy is nem! Tud. Olyan szavakat tud, amilyeneket én nem is ismerek. Pistike, gyere ide! Mondd azt, ami mondani szoktál!
- Nákkráder (knight rider).
- Ugye, hogy tud! Olyan okos ez a gyerek...

Punxsutawney Mormota 2017.02.22. 15:19:55

@igazi hős: Csak az tud őszintén drukkolni Lajosunknak, aki nem látja a korábban ellopott közpénz vs az elmúlt három évben ellopott közpénz szembenállást.

Denise Hogyisdugják 2017.02.22. 15:25:29

majd ha a pénztáros is "gecizik" egyet, odébbállnak páran az echo-tól... :-)

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 15:27:13

@Punxsutawney Mormota: Nem hiszem, hogy bárki drukkolt volna a Lendvai utcában Szili Katalinnak vagy Zuschlagnak, de ahogy a dakota közmondás tartja: az életlen, bölényszaros nyelű tomahawk is tomahawk.

CoolKoon 2017.02.22. 15:41:08

@dr. mesterséges színezék: "-Nákkráder (knight rider) -Ugye, hogy tud! Olyan okos ez a gyerek... " - Atyaég :D
Aztán egyesek megsértődtek, amikor a Bodrogi Gyula, Tábori Nóra, és Szerednyei Béla eljátszották, ahogy pár falusi felmegy Pestre, és furcsán mondják az üzletek (meg a filmek) neveit....

Punxsutawney Mormota 2017.02.22. 15:41:45

@NBarbieReloaded: Jaaa, hogy egyetemet végzett, úgy mindjárt más. Tudtad-e, hogy Dr Mengele is egyetemet végzett? Tudtad-e, hogy Ted Kaczinsnky alias Unabomber PHD-zett alkalmazott matematikából? Tudtad-e, hogy Ted Bundy pszichológiából diplomázott és jogi egyetemre is járt?
Végtelen a sora azon gonosztevő idiótáknak, akik egyetemet végeztek, szóval azzal mentegetni ezt a félhülye Szaniszlót, hogy egyetemet végzett a lehető legrosszabb megközelítés.

CoolKoon 2017.02.22. 15:43:11

@Denise Hogyisdugják: Áh, akkor már nem lesz hova! Ugye a Butapest TV évekkel ezelőtt jobblétre szenderült, máshol pedig az ilyeneknek nem terem babér. Talán még az ATV-n, de oda ideológiai okokból szintén nem mehetnek.....legfeljebb pár vidéki csatorna, csak hát az meg derogálna nekik...

Punxsutawney Mormota 2017.02.22. 15:46:18

@dr. mesterséges színezék: Ráadásul még jobban fáj is, ha életlen. A bölényszar meg tuti vérmérgezést és / vagy tetanuszt okoz. Lassú kínhalál :D

közösperonos átszállás 2017.02.22. 15:48:17

@CoolKoon: "Aztán egyesek megsértődtek, amikor a Bodrogi Gyula, Tábori Nóra, és Szerednyei Béla eljátszották, ahogy pár falusi felmegy Pestre, és furcsán mondják az üzletek (meg a filmek) neveit.... "

Talán azért, amiért Cyrano se vette jó néven, hogy más gúnyolja ki az orrát, nem ő, ne? :-)

@Punxsutawney Mormota: "Csak az tud őszintén drukkolni Lajosunknak, aki nem látja a korábban ellopott közpénz vs az elmúlt három évben ellopott közpénz szembenállást. "

Tekintve, hogy Lajosunk gyengülése a jövőben ellopott közpénz erősödése, azért nem teljesen tökmindegy.

Punxsutawney Mormota 2017.02.22. 15:54:29

@NBarbieReloaded: "Elmondta a ciganyokrol azt, amit a megrogzott szellibeken kivul mindenki gondol"

Tudod, ifjú padawan, az általánosítás a butaság melegágya, Te meg jó alaposan bebújtál a dunyha alá.
Minden cigány ilyen, meg olyan... Akkor miért nincs 700,000 cigány rács mögött, ha mindegyik "olyan"? Ugyebár minden román szőröstalpú, minden szlovák büdös tót, minden görög nő szőrös stb.
És még csodálkozunk, hogy senki nem szavaz ránk az Eurovíziós Dalfesztiválon?

Punxsutawney Mormota 2017.02.22. 16:02:03

@közösperonos átszállás: Az eredmény akkor is 100-ra jön ki, és attól egyetlen, a jelenlegi kurzussal egyet nem értő embernek nem lesz jobb, hogy ezek ölik egymást. Kíváncsi vagyok, hogy Lajosunk elő fog-e varázsolni egy olyat a kalapjából, amellyel levágja a hidra fejét? 8-9 hónap múlva meglátjuk.
Kíváncsi vagyok, hogy kinél lehet az a felvétel, amelyről Dietmar Klodó beszélt: egy nagyon-nagyon-nagyon-nagyon magas rangú fidesz politikusról, aki még a 90-es években egymilló márkát tartalmazó táskát vett át. Ha az oroszoknál, akkor vissza is hozhatjuk Steimetzet a Szoborparkból :D
Addig viszont már egy olyan felvételen is remekül szórakoznék, ahol Tróger Tónit veri Cicike asszony.

Nzoltan 2017.02.22. 16:02:04

@bobijub: És mi van azokkal, akik a PC nevében gyűlölködnek?

CoolKoon 2017.02.22. 16:03:21

@közösperonos átszállás: Egyrészt az általad emlegetett Cyrano egy képzeletbeli alak (bár tényleg létezett egy ilyen nevű író valamikor a kora újkorban), az általam említett bohózat Youtube-ra feltett változatához pedig minden bizonnyal hús-vér emberek kommenteltek oda. Másrészt pedig tudtommal a színdarabban a nagy orr miatti gúnyolódás csak ürügy volt (a harag valódi oka szerelem volt), míg a bohózatban az együgyűséget/butaságot gúnyolták ki, és emiatt az együgyűeknél/butáknál pont betalált a jelenet....

vajdasagi 2017.02.22. 16:04:21

@Punxsutawney Mormota: Nem értek egyet. Azt kell leginkább ekézni, aki majd a jövőben tervezi lopni az adóforintjainkat. Ha ezeket már sikeresen megakadályozzuk, csak azután kerülnek sorra a múlt bűnei.

Punxsutawney Mormota 2017.02.22. 16:04:22

@Csaba Szikora: Mi a helyzet, gecó? Csak téged ért el Árpi bátyó? Azt hittem, hogy legalább Ulpius66-ot, a látens buzi soknevű iq betyárt küldik.

CoolKoon 2017.02.22. 16:05:54

@Nzoltan: Természetesen máglyára velük, az "illiberalizmus bajnokaival" (=prosztó zseb- és valódi diktátorokkal) együtt.

fillérbaszó vadász 2017.02.22. 16:07:30

@Punxsutawney Mormota: "És még csodálkozunk, hogy senki nem szavaz ránk az Eurovíziós Dalfesztiválon?"

Tehát akkor szerinted az Eurovíziós Dalfesztiválon politikai indíttatású? Tehát nem tehetség, hanem a politikai hátszél a lényeg?

Punxsutawney Mormota 2017.02.22. 16:10:08

@vajdasagi: Barátom, igazad van. Viszont azt is látni kell, hogy amíg legalább 3 millió teljesen érdektelen szavazópolgár van az országban, addig a lopást megakadályozni csak akkor lehetne, ha holnaptól én lennék a miniszterelnök, és az észak-koreai büntető törvénykönyvet tenném meg hatályosnak. Akkor a Legfelső Népi Gyűléssel hozatnék egy 1989-ig visszaható hatályú törvényt és... Mondom ezt tőrölmetszett demokrataként.

közösperonos átszállás 2017.02.22. 16:14:10

@Punxsutawney Mormota: "Az eredmény akkor is 100-ra jön ki"

Szerintem sok jel utal rá, hogy nem. A lenyúlás új rekordokat döntöget az utóbbi években, amit lehet hit- és ténykérdésnek is tekinteni (szerintem egyértelműen ténykérdés és egyértelműen igaz), de ha csak hitkérdésnek vesszük, akkor is, én így gondolom, tehát szurkolhatok Lajosnak (azaz Viktor ellen) úgy is, hogy látom, hogy mindkét bagázst alapvetően én fizet(t)em.

@CoolKoon: "Egyrészt az általad emlegetett Cyrano egy képzeletbeli alak "

Valóban, sőt egy ún. példa; arra utaltam csupán, hogy mikor tősgyökeres pestiek parodizálnak vidékieket, az már alapból joggal eshet szarul a vidékieknek, de a hitelessége mindenképpen kérdéses. (Ráadásul a pesti tájszólásról a pestiek nem is tudják, hogy tájszólás, így nem is parodizálja senki.)

vajdasagi 2017.02.22. 16:15:18

@Punxsutawney Mormota: Tudod, az a vicc, hogy valami hasonló program mentén rád szavaznék. És szerintem még kb. egy millióan vannak ezzel így. Olyan 1 millió, akik el is mennek szavazni. Csak hát senki sem meri ezt felvállalni. Pedig emlékszel még a Tiszta Kezek Pártjára Olaszországban?

Gabor Jeges 2017.02.22. 16:18:44

Ugyanaz a műsor is mehet nyugodtan ellenlábas adókon. Pl. a HAZAHÚZÓ sokszor ugyanazon része ment (talán most is megy) egy időben az ATV-n és az ECHO-n...

Punxsutawney Mormota 2017.02.22. 16:20:12

@közösperonos átszállás: A helyzet ugyanaz, mint a cirkuszban. Befizeted a jegyet, sok száz más nézővel együtt, és abból etetik az állatokat és fizetik a porondmestert. A helyzet itt is ez, Orbán porondmester lenyúlja a jegybevétel 98%-át, oroszlánviadalt hírdet, amikor valójában két szarvasbogár feszül egymásnak. Az egyiknek ráadásul legalább három lába hiányzik.
A közönségnek az a része, akit elbűvöl a porondmester sármja őrjöng, állítják, hogy ekkora oroszlánokat CGI-vel sem lehet kreálni, egy másik érdektelen részük csak magában mormog, hogy már megint bedőltek a vándorcirkusz szép színes plakátjának, míg van egy kisebbség, aki őrjöngve követeli vissza a pénzét a pénztárnál.

Pestépítő 2017.02.22. 16:26:55

ki néz még tévét nyugdíjasokon és lowlife faluszéli cigánycsaládokon kívül, leszámítva a BL közvetítéséeket ???

Punxsutawney Mormota 2017.02.22. 16:27:44

@vajdasagi: :) Csak hogy még egy kis ízt adjak a dolognak: jogot végeztem, meglehetősen magas a jogérzékem.
Az Amnesty International meg a TASZ ugyan visongana, de az kit érdekel? Amire az EU megmozdulna, már rég vissza lennének állítva a tényleges demokratikus állapotok és az államkincstárban néhány ezer milliárd forint pihenne.

És egy kis érdekesség. Tanzániában a volt korrupcióellenes miniszter az éjjeleit börtönben, míg a nappalait Dar es Salaam utcáinak takarításával tölti. Bárki odamehet és megköpködheti. Miután az új elnök lett az országban kiderült, hogy a korrupcióellenes miniszternek csak harmincvalahány szállodája van csak Tanzániában, amit a havi, kb 800,000 forintos fizetésből még egy meglehetősen spártai életmóddal is nehéz kigazdálkodni.

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 16:43:25

@CoolKoon: Sértődni, azt megy.

Pest megyei születésem ellenére valahonnan már porbafingóként tudtam, hogy mi az a "tirpák", és mindig csodálkoztam is, amikor a bunkó, tahó jelentésben jelent meg.
A Nyírségbe vetődve persze az eredeti jelentésben használva látom és hallom, és így a jó.
Történt, hogy sokadjára lett tele a tököm azokkal a vágnivaló marhákkal, akik arra lusták, hogy a rohadt palackjaikat összepréseljék, de arra nem, hogy még a kupakot is rácsavarják, hogy a szelektív konténer pár levegővel töltött szemeteszsákkal tele is legyen a kiürítés napján. Éppen tetten értem az egyik elkövetőt, és a ne így csinálja - ne szóljon bele körök után kifakadtam, hogy
- ... és akkor csodálkoznak egyesek, ha ÚGY letirpákozzák őket.

Hát hogy én ezt hogyan is képzelem...

(Azért a színészi teljesítményekhez hadd tegyem hozzá, hogy a tanári keresetét szinkronszövegek írásából kiegészítő ismerősöm szerint a le nem fordítandó részeket magyar betűkkel kell fonetikusan átírnia, mert különben a kimenetel megjósolhatatlan.)

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 17:07:59

@fillérbaszó vadász: Akkorát már senki sem tud zenében villantani 4 perc alatt, hogy tényleg az számítson.

tonyk 2017.02.22. 17:15:59

@Csaba Szikora: Addig amíg ki nem tört a geci-gate, addig gondolom az 1-es programhelyen volt nálad is?!

Gérard Duchemin 2017.02.22. 18:03:02

@NBarbieReloaded: "de voltak esszeru dolgok abba, amit mond." Már úgy érted, hogy voltak ésszerű dolgok abbaN (és nem abba), amit mond?

Mercel 2017.02.22. 18:46:57

@laci_52:

@CoolKoon: Éppen Szaniszló volt az, akinek jók voltak a műsorai, nekem hiányzik.

Egyébként az Echo egy nézhető adó és van néhány nagyon ügyes fiatal riportere és műsorvezetője.
Válasz erre

Ezt a véleményedet élőben is terjeszted vagy csak anonim módon a neten keresztül?:D
Szíved joga, hogy így gondold de tudd, hogy szaniszló esetén nagyon kényszeredetten taposnék a fékre ha az autóm elé lépne.
És nem az emberbarátság vagy a humanizmus vezérelne, pusztán és csakis az, hogy még egy ilyen féreg miatt se szeretnék gyilkossá válni.
De ez az egyetlen ok.

Mercel 2017.02.22. 18:54:31

Összegezve:

Egy korábbi fidesztévétől ami közben átállt "szabadságharcos üzemmódra" felálltak azok akik egy éve még ezerrel tolták a rezsim szekerét és átmentek egy másik rezsimtévébe.

Gondolom lelkiismereti alapon,.:)

Semmi gond, a felállásukkal helyet csináltak néhány olyan tévésnek akik esetleg megunják a szar keverését valamelyik népbutító rezsimtévénél.
Ha meg nem így lesz akkor csak annyi történt, hogy szar egyik edényből a másikba vándorolt.
Nem ügy.:)

histar007 2017.02.22. 19:50:13

Léteznek még elvek a földön? Vagy pénzért kéne valakinek az elvi ellen dolgozni? Tóta W mennyiért írna Fidesz párti cikkeket?

Halasi 2017.02.22. 20:30:03

Azt azért tudni kell ha van aki nem ért egyet vele, annak ellenében Szaniszló öt idegen nyelvet beszél.

A Momentum kiütötte orbánt 2017.02.22. 20:37:21

A Hir tv meg Echo tv, ezek a gyüjtőhelyei a magyar idiótáknak.

Az azért biztató, hogy az Echo tv-nek csak valami 130 ezer begyüjtött idiótája van. a Hír tv-nek valamivel több lehet. Ha a kettőt összeadjuk, akkor az eredmény még mindig a határtalan szellemi vákuum.

A Momentum kiütötte orbánt 2017.02.22. 20:40:05

@Mercel:

Az energia piramisokat árulják még ez Echo-n?
Jól tudta a gyártó, hogy melyik csatornán fogja megtalálni a leghülyébbek célcsoportját.

Chang Beer 2017.02.22. 20:43:57

Mekkora vesztesèg, vazze!

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 21:36:43

@Halasi: Az derék, és komolyan megsüvegelendő.
Esetleg ha tartott volna egyensúlyt és csak négy idegen nyelvet tanul meg, de azok mellé egy icipici fizikát és kémiát is, nem lett volna belőle öt nyelven beszélő hatökör.

CoolKoon 2017.02.22. 21:47:41

@dr. mesterséges színezék: Ó, én életemben nem találkoztam egyszerre annyi sötét bunkóval, mint amikor egyszer a Szigeten voltam, és tudtommal az is Pesten van. Épp csak biztonságiaknak hívták őket....
Igen, a sértődöttség mindenhol megy. Minden sötét barom kikéri magának, amikor valaki elmondja róluk, hogy azok, amik. Itt is rögtön akadt valaki, aki vehemensen védelmébe vette az Echo TV-seket, védve a védhetetlent....

CoolKoon 2017.02.22. 21:50:54

@Halasi: Jó, én csak kettőt. De inkább vállalom, hogy kevesebb idegen nyelvet beszélek, mintsem hogy heti rendszerességgel etessem agyhalott baromságokkal azokat az ártatlan áldozatokat, akik véletlenül kapcsoltak arra a csatornára, ahol dolgozok.

CoolKoon 2017.02.22. 21:57:58

@közösperonos átszállás: "mikor tősgyökeres pestiek parodizálnak vidékieket, az már alapból joggal eshet szarul a vidékieknek, de a hitelessége mindenképpen kérdéses." - Ami azt illeti, Tábori Nóra konkrétan temesvári volt. Ami városnak mondjuk város, de mégiscsak egy kisváros. És természetesen túlzott (attól volt bohózat), de a dolog lényege (az együgyűség, idegen szavak furcsa kiejtése) bizony elég hiteles volt.

"(Ráadásul a pesti tájszólásról a pestiek nem is tudják, hogy tájszólás, így nem is parodizálja senki.)" - Nem egészen. A városi tájszólásokat szlengnek hívják. A tájszólás ab ovo vidéki, már csak a nevéből adódóan is :P

közösperonos átszállás 2017.02.22. 22:32:48

@CoolKoon: "mi városnak mondjuk város, de mégiscsak egy kisváros."

Milyen értelemben? Rohadt nagy különbség van mondjuk egy Szeged és egy Hódmezővásárhely között városiasságban, az első Pesttel igencsak rokon (és Temesvár pont akkora). De oké, fél pont jár (a másik felet visszatartom, a kabaréjelenetben a "vidéki" nem a "falusi" értelemben volt használatos?).

"A városi tájszólásokat szlengnek hívják."

Véletlenül sem, szleng az azonos érdeklődési körű vagy helyzetű emberek által beszélt változat (tehát pl. programozók, taxisok, bringás futárok, LOL-ozók stb.). A "közért" vagy a "bealudtam" viszont az ország egyes, jól behatárolható részén használatosak (nyilván, a médiabeli jelenlét miatt ez terjed, a "beszéltem _a_ Józsival" pl. már országosan mindenhol van, húsz éve itt délen még nem volt); érted, az ország egy TÁJán (=tájegységén).

Amúgy pont a boltnevek jó példák; ott van pl. a magyarul nyelvtörőnek számító Lidl, az hivatalosan természetesen Lidl, helyileg meg ahogy épp alakul; nálunk hosszas ingadozás után pl. a "lidi" állt be, de pont a hivatalos változat hivatalossága miatt ez földrajzilag eléggé behatárolt (el nem tudom képzelni, melyik pesti ismerőssel beszélnék úgy, hogy szóba kerüljön az adott bót). Az Ósant is a rosseb tudta, hogy kell kimondani, amíg nem volt helyben is (meg a tévéreklámjaiig).

Mindenesetre adtál egy ötletet, pestiek lejönnek az én kis falumba (vagy mi ennek a cuccnak a címe) és keresik a közértet, a helyiek meg kiröhögik őket, hogy beszéljenek már magyarul. Vicces? Ugye nem? :-)

"A tájszólás ab ovo vidéki, már csak a nevéből adódóan is :P"

Mondjuk itt az Alföldön táj, na az nincs (hacsak a húszhektáros kukoricatáblákat nem vesszük annak), akkor itt nincs és nem is volt soha tájszólás? :-) Ugyan már.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.02.22. 23:19:58

Kálmán Csbecsőr Olgikát nem viszik?
Már teljesen átszoktam a Hir Tv-re, nem hiányzik!

CoolKoon 2017.02.23. 10:06:28

@közösperonos átszállás: Oké. valami miatt azt hittem, hogy Temesvár kisebb. Ha a kabaréjelenetben a "vidéki" nem a "falusi" értelemben volt használatos, akkor mégis milyen értelemben?

"Véletlenül sem, szleng az azonos érdeklődési körű vagy helyzetű emberek által beszélt változat" - Ami azt illeti, egyes értelmezések szerint bizony a szleng "a modern nagyvárosok – elsősorban fiatalok által beszélt – alacsony szintű népnyelve", vagyis de. Amúgy meg én inkább a "köszcsi" meg "uncsi" meg hasonló borzalmakra gondoltam.

Ami az áruház nevét illeti, én következetesen Lidlinek ejtem (és sokszor írom is, az eredetit nemcsak kimondani, de ragozni is képtelenség), és leszarom, hogy maga az áruház hogy erőlteti. Az ő bajuk, hogy ilyen idióta nevet választottak maguknak.

Már miért ne lenne az Alföldön táj? Az mindenhol van, nem?

"pestiek lejönnek az én kis falumba (vagy mi ennek a cuccnak a címe) és keresik a közértet, a helyiek meg kiröhögik őket, hogy beszéljenek már magyarul. Vicces? Ugye nem?" - Én tudok még jobbat. Pestiek idetévednek a szomszédba, a Csallóközbe, és megkérdezik az embertől, hogy hol tanult meg magyarul. És csodálkoznak, amikor ezért nagyon csúnyán néznek rájuk....

NBarbieReloaded 2017.02.23. 11:54:59

@közösperonos átszállás: Hat meg neked mennyire nem sikerult okosat irni.
"Kedves troll, az MSZMP '89 októberében megszűnt; aki akkor nem volt még 18, az per def nem lehet most "megvilágosult exkomcsi". "

Tehat azt mondod, hogy ha vegignezek mondjuk az mszp parlamenti padsorain, akkor csupa kb. 80 elott szuletettet fogok latni? Na ne rohogtess. Elvetve ha van olyan.
Igy "per def" ok igenis kommunistak, akik sajat akarutaknal fogva leptek be a tomeggyilkos, magyarok szazezreinek eletet megkeserito mszmp JOGUTOD partjaba.
Es ezek jatszak most az ejropai demokratat, meg ok akarjak eldontani, hogy ki lehet demokrata meg ki nem. Kozrohej.

NBarbieReloaded 2017.02.23. 11:56:37

@Gérard Duchemin:
"Már úgy érted, hogy voltak ésszerű dolgok abbaN (és nem abba), amit mond?"
Ha nem tudsz erdemben reagalni valamire, akkor legalabb nyelvtannaciskodj. :DDD Jellemzo. :)

NBarbieReloaded 2017.02.23. 12:04:53

@Punxsutawney Mormota:
"Tudod, ifjú padawan, az általánosítás a butaság melegágya"
Hogyne tudnam, az altalanositas a ballibek kizarolagos joga. A magyarok nacifasisztarasszistahomofobgyulolkodok...stb stb.
Ez nyilvan nem zavar. De ha a ciganyokrol, par szaz ev tapasztalat (ismetlem, tapasztalat, nem rosszindulatu, hazug vadaskodas, mint a ballibek jelzoi) alapjan elmondjak az igazat, az rogton nem tetszik. De meglepodtem. Ja, nem.

NBarbieReloaded 2017.02.23. 12:09:25

@Punxsutawney Mormota:
"Jaaa, hogy egyetemet végzett, úgy mindjárt más."
Latom a szovegertes nem az erosseged.
Valamelyik haverod mondta ra, hogy kisegito iskolas. Erre irtam valaszul. Nagyon bonyolult, mi? :D
Mentegetem. :DD Ha egy ledegradalo megjegyzest kijavitok, az mentegetes. Nincs tobb kerdesem. :)

NBarbieReloaded 2017.02.23. 12:13:43

@CoolKoon: Aranyos, ja, nem is, inkabb szanalmas, ahogy te lekisegitoiskolasozol valakit, de ha visszakapod az mar rogton nem tetszik. :D
A tobbi csak a szokasos: mindenki fogyatekos gyulolkodo meg uszito, aki nem a PC mantrakat vallja. Unalmas.

NBarbieReloaded 2017.02.23. 12:18:50

@bobijub:
"azok, akik mostanában a pc diktatúrájáról beszélnek, azok nem azt szeretnék, hogy ezentúl zavartalanul használhassanak bizonyos szavakat, hanem azt jogot igyekszenek kikövetelni maguknak, hogy háboríthatatlanul gyűlölködhessenek, zavartalanul terjeszthessék a demokrácia útálatát és semmi se kötelezhesse őket a tények és a vélemények különválasztására (=hazudhassanak úgy a szellemi vezérjük útmutatása alapján, hogy nekik viszont bármikor legyen joguk lehazaárulózni azt, aki nincs velük egy véleményen)."

Milyen jo, hogy te itt vagy nekunk, es megmondod a frankot, hogy valojaban ki mit is szeretne. :)
En meg ugy latom, hogy egyesek meg azt a jogot akarjak kikovetelni maguknak, hogy bizonyos (nekik) kenyes temakrol egyszeruen ne lehessen beszelni, sot meg megemliteni se, aki megis megteszi, az rogton kapja a szokasos ordas nagy kamu jelzoket. Mert attol a problema biztos megoldodik vagy eltunik. Ja, nem.

CoolKoon 2017.02.23. 12:52:05

@NBarbieReloaded: Látom, komoly nehézségeid vannak a sorok közti olvasással, ezért elmagyarázom: azt írtad, hogy tudnál, ha akarnál sértegetéseket a fejemhez vágni. Aztán pár sorral lejjebb bebizonyítod, hogy akarsz is. Én leszarom a sértéseidet, csak hát vicces, ahogy önmagadat hazudtolod meg.

Nekem nincsenek "PC mantráim". Egyetlenegy mantrám van: az idióták menjenek a francba (és még az, hogy "aki hülye, szenvedjen"). Ezeket vallom már nagyon régóta, és ezért kívánom a pokolba többek között a hozzád hasonló, gondolkodási nehézségekkel küzdő, szélsőjobbos fidesz-droidokat is. Na, ennek a mondatnak melyik része volt PC?

CoolKoon 2017.02.23. 12:55:08

@NBarbieReloaded: "egyesek meg azt a jogot akarjak kikovetelni maguknak, hogy bizonyos (nekik) kenyes temakrol egyszeruen ne lehessen beszelni, sot meg megemliteni se" - Mégse kellett volna otthagynod a kisegítő iskolát. Nekifutok akkor még egyszer: ha te kiköveteled magadnak azt a jogot, hogy másokat prosztó módon pocskondiázhass, akkor azzal együtt megkapod azt a "jogot" is, hogy esetleg rólad is kimondják, hogy agyatlan bunkó vagy. Ez már csak így megy. Árukapcsolás 2 az 1-ben...

NBarbieReloaded 2017.02.23. 13:51:15

@CoolKoon: Felfogasi nehezsegekrol en a helyedbe melyen hallgatnek. Te kezdtel sertegetni masokat, ugyanazt kaptad vissza, de az mar felhaborit, "apro" kis kulonbseg, ami megint micsoda meglepetes, nem tunt fel neked, hogy te ismeretlenul kisegito iskolasozol mast, en meg a sajat jelzod mondtam rad vissza. Ennyi, felesleges tovabb mentegetni magad ezzel kapcsolatban.

Az meg mar megint csak sajat ideologiai mantraid megcsufolasa, hogy a PC ertelmeben nem tetszik az altalanositas, de te meg a fajtad ezt is megteheti, ilyenekkel, hogy akinek nem tetszik a PC az " gondolkodási nehézségekkel küzdő, szélsőjobbos fidesz-droid"
Ilyet en is tudok: mondja az ertelmezesi nehezsegekkel kuzdo, ezerszer megdolt PC dogmakat ismetelgeto szelsoliberalis, magyarellenes gyurcsany droid.

NBarbieReloaded 2017.02.23. 14:04:33

@CoolKoon: "ha te kiköveteled magadnak azt a jogot, hogy másokat prosztó módon pocskondiázhass"

Kar, hogy mar az elmeleted is hazugsag. Itt arrol van szo, hogy a PC ellenzoi kikovetelnek maguknak a jogot, hogy eddig szonyeg ala soport temakrol lehessen beszelni - es most figyelj nagyon - azert, hogy meg lehessen oldani.
Mert barmennyire is szeretnek ezt lattatni a hozzad hasonlo elmebeteg ballib idiotak, a magyaroknak (meg a romanoknak, szlovakoknak, spanyoloknak stb. stb. ahol mondjuk ugyanezek a problemak vannak pl. a ciganysaggal, de erdekes, ja, tudom, mind kisegito iskolas agyatlan szeljobb bunko :DD) nem minden alma es vagya tovabb szenvedni peldaul a ciganybunozestol, hanem el akarjak mar vegre felejteni. Mert tudod az nem olyan jo.
Es a PC dumaval te meg a hozzad hasonlo ertelmi fogyatekosok, mar csirajaban elfojtjak a megoldas lehetoseget is, pontosan azzal, hogy tiltanatok meg az erre valo gondolatot is.
Mert, mint ahogy a hozzaszolasod is bizonyitja, aki ezeket a sulyos problemakat meg csak szoba is meri hozni, az rogton kapja az unalomig ismert hazug ballib jelzoket. Biztos nacizassal meg szeljobberezessel megoldodnak ezek a problemak. Ja, nem, csak segghulyek vagytok ezt felfogni.

CoolKoon 2017.02.23. 15:02:22

@NBarbieReloaded: Úristen, te mintha egy teljesen más műsort néznél (magyarul: más világban élsz), úgyhogy szerintem fölösleges is ezt tovább folytatni. Amikor az érveid logikája annyira fals, hogy még magyarázni is kínos, akkor úgy érzem, hogy nincs értelme tovább folytatni. Igen, igen. Négy láb jó, két láb rossz.

Punxsutawney Mormota 2017.02.23. 17:50:55

@NBarbieReloaded: Magyarok? Nem. Te sokkal inkább. Ha ezt meggyőződésből teszed, szánlak a végtelen butaságodért és mélyűri sötétségedért. Ha a munkád miatt játszod a hülyét, akkor azt javallom, hogy keress egy tisztességesebbet. Tudod, Mo jobban teljesít. Aldi vagy Lidl pénztárosként akár 300,000 forintot is megkereshetsz :D

Punxsutawney Mormota 2017.02.23. 17:54:40

@NBarbieReloaded: A szövegértés tényleg nem az erősséged PISA-negatív barátom. Azzal jöttél, hogy egyetemet végzett. Erre írtam, hogy tömeg- és sorozatgyilkosok is végeztek egyetemet. Az intelligencia született képesség / adomány, amely nem minden Barbienak adatott meg.
Apropó, tudtad-e, hogy a druszád, bizonyos Klaus Barbie teológia diplomát szerzett? :D

NBarbieReloaded 2017.02.24. 10:44:57

@CoolKoon:
" az érveid logikája annyira fals, hogy még magyarázni is kínos,"
Hja, persze, mondja ezt az, akinek mar a problemafelvetese is hazugsagon alapszik...:D

NBarbieReloaded 2017.02.24. 10:54:11

@Punxsutawney Mormota: Jaaa, hogy a magyarok ugy kollektiv mar nem, vagy most nem. De erdekes, pedig hany ilyen hozzaszolast lattam agyhalott ballib fanoktol. :)
Persze, persze, tudom, mindenki nacifasisztarasszistahomofobgyulolkodo meg buta is meg kisegito iskolas is meg melyuri sotet is, aki a kedvenceitekrol megmondja az igazat. Unalmas, lapozzunk.

"Azzal jöttél, hogy egyetemet végzett. Erre írtam, hogy tömeg- és sorozatgyilkosok is végeztek egyetemet."
Nem hiszem el hogy nem fogod fel es meg te ugatsz szovegertesi nehezsegekrol.
Mar egyszer leirtam, megprobalom megegyszer, a leheto legegyszerubben fogalmazva, hogy meg te is megertsd.
Igen, azzal jottem, hogy egyetemet vegzett. De miert jottem azzal? Nem csak ugy beirtam minden elozmeny nelkul, hanem arra VALASZUL, hogy a haverod kisegito iskolasozta.
Na, megvan? Ha meg igy se, akkor, bocs, nem tudom egyszerubben leirni, ezt mar rgy atlag 3 eves is felfogna.
süti beállítások módosítása