Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A köztévé oknyomoz: a migráns gyerekek brutálisabbak, mint a felnőttek

2015. október 09. 14:11 dullszab 163 komment

screen_shot_2015-10-09_at_13_58_24.png

Talán emlékszik mindenki arra a kiszivárgott köztévés belsős utasításra, amely szerint nem lehet menekült gyereket mutatni a híradóban. A tiltásnak ezennel biztosan vége, az M1 most már bátran mutat fiatal migránsokat.

De még hogy!

Reggel többször is leadták, a honlapra pedig gondosan felpakolták azt a riportot, amelynek lényege, hogy milyen brutálisak a menekült gyerekek. És ezek már kis korukban fegyvert fogdosnak! És már kiskorukban részt vesznek emberek lefejezésében! Brutálisak!

A majdnem három perces anyagban alapos oknyomozással bizonyítják mindezt. A köztévé napok óta folyamatosan vizsgálja a menekültek elhagyott telefonjait, és az egyik telefonon olyat találtak a lelkes szerkesztők, hogy személyiségi jogokat totálisan mellőzve is muszáj volt bemutatniuk.

A felvételen egy gyereket látunk, aki egy ágyban elrejtett fegyvert vesz elő, majd hadonászik vele. A köztévé a biztonság kedvéért kétszer is bemutatja a felvételt 10 másodpercen belül, "hihetetlen fordulat, mutatjuk még egyszer" - mondja remegő hangon a riporter. Sajnos a nevét nem írták ki.

A köztévé szerint "rutinosan veszi elő a fegyvert, az apjának viszont sikerül elvennie tőle, mielőtt használhatná". De valójában csak azt látjuk, hogy egy gyerek hadonászik egy fegyverrel, nem tudjuk, kinek a gyereke, éles-e a fegyver, ki veszi el tőle stb... Mindez a pár részlet nem érdekelte a köztévét, annál inkább érdekelte a jól bevált Nógrádi György álláspontja.

screen_shot_2015-10-09_at_13_58_25.png

A biztonságpolitikai szakértó fegyveres migráns gyerek-ügyben is otthon van, pont ebben ne lenne, és a következőket tudjuk meg tőle a migráns gyerekekről:

  • Kiképzik őket brutalitásra, szinte belenőnek a katonaságba. (!)
  • Amint elbírják a lőfegyvert, el is kezdik a kiképzésüket. (!!)
  • Kiskoruk óta részt vesznek emberek kivégzésében, lefejezésében. (!!!)
  • Ha túlélnek néhány évet, rendkívül brutális felnőttekké válnak, akik ezt a vonalat továbbviszik. (!!!!)

A köztévé még bemutat pár gyereket, kisgyereket és csecsemőt, igen csecsemőt, fegyverekkel, kézigránáttal, a képekről csak annyit tudunk meg, hogy az interneten keringenek. A köztévé riportere a szakértő és a látottak alapján levonja a következtetést:

A gyerekek sokkal brutálisabbak lehetnek, mint a felnőttek.

Csak szólok, hogy a köztévé több mint ezer képet és videót vizsgál a menekültek elhagyott telefonjairól. Lesz még itt oknyomozás bőven.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pop40 2015.10.09. 23:34:42

Alapjáraton rühellem a fidesz közpénz milliárdokból fenntartott propagandatévéjét, de jelen riporttal nem értem, mi a gond. Igen, sajnos ott ez a valóság. Mit gondolt a kedves szerző, az a gyerek, aki az IS által megszállt területen nő fel, mivel tölti a gyerekkorát? Szerintem is jobb lenne, ha kirándulni, meg állatkertbe vinnék, de sajnos erre kicsi az esély.

Terroristák esetén meg, elnézést kedves szerző, de én speciel pont szarok a személyiségi jogaikra, jobban érdekel, hogy ott gyilkolják e egymást, ahol most vannak, vagy jönnek ide is.

Nógrádi szerepeltetésével meg szintén nem nagyon értem, mi a gond. Biztonságpolitikai szakértő, nem kis tapasztalattal. Ebben a munkakörben nem igazán tolonganak a jelöltek. Mégis, szerinted, kedves szerző, kit kellett volna meginterjúvolniuk a témában? A sarki péket? Netán a manikűrös csajt?

Pop40 2015.10.09. 23:47:46

@Virág et.:
"Ahhoz meg már fideszes magasságokba kell szárnyalni, hogy belássuk, hogy attól, hogy ráteszem a csecsemőt a kalasnyikovra, attól az gonosz és brutális lesz. "

Ahhoz valóban.

Amikor viszont az Európa, meg Merkel által totálisan elkúrt népvándorlás következményeit elemzi valaki, bizony, nem árt, ha erre is kitér. A jelenleg nem létező eu-s határokon ugyanis akadálytalanul és ellenőrizetlenül jöhet be bárki, és ha egy ilyen családot befogadnak a németek, ez a kisgyerek pl jó eséllyel a német oviba kerül, Hansi és Lottika mellé:
index.hu/mindekozben/poszt/2015/08/24/igy_fejezi_le_egy_dzsihadistanak_oltoztetett_kisfiu_a_plussmackojat/

És hát franc tudja. Nyilván nem a kisgyerek hibája, hanem azoké, akik erre nevelik. De sajnos ettől még én egy szülő helyében speciel nem örülnék túlzottan, ha a gyerekem egy osztályba járna ezzel a sráccal.

JEEEEEEEEEEE 2015.10.09. 23:52:40

Igaza van az m1-nek, pont ezert nem szabad megengedni, hogy egyetlen tetves arab vagy nigger, betegye a koszos labat a Magyarorszagra, de lehetoleg Europaba sem.

szamok embere 2015.10.10. 00:00:56

Mert muszály, hogy a gyerekeink meg tudják védeni magukat.

Pop40 2015.10.10. 00:05:31

@Thomas Dantes: Ez mind igaz, csak azt felejted el, hogy egy közösségben (óvoda, iskola) egyáltalán nem szükséges, hogy mindenki potenciális gyilkos legyen ahhoz, hogy valami gebasz legyen.

Ha csak egyvalaki az, már az is elég.

zdanee 2015.10.10. 00:17:16

Van, aki megbotránkozik azon, hogy az ókorban családokat irtottak ki gyerekestül, feleségestül a családfő bűnéért, hogy a spártaiak a saját csemetéiket dobálták le a szakadékba, ha nem voltak elég fittek, hogy a kínaiak a nagy népességszabályozás idején a lánygyerekeket eltitkolták és megölték, hogy fiú születhessen, hogy Ruandában halomra ölték a gyerekeket is. Pedig semmi új nincs a nap alatt, idegenek gyerekei ma sem fontosak senkinek és pláne nem a kedves vezetőinknek. Ha pár barna bőrű, idegen nyelvű fattyú hoz a konyhára pár szavazatot, ám legyen. Az, hogy az Orbán kormány konkrétan nem lövetett le senkit még nem jelenti azt, hogy bárki élete kedves lenne a számára, csak nem pisztolygolyóval veszi azt el, hanem inkább előtte szépen kipakolja a zsebedet és megvárja, míg vagy halálra dolgozod magad ötvenévesen, vagy éhen halsz otthon, a négy fal között. Igen, te, kedves fidesz szavazó. Azt hiszed, te érdekled őket? Azt sem tudják ki vagy. Szavazz, adózz, fizess, termelj, dögölj meg. Lehetőleg otthon, a kórház pénzbe kerül.

Pop40 2015.10.10. 00:17:22

@xm95, xm95.blog.hu:
Ha egy áldozat vágja majd át a gyerek torkát az oviban, az jobb lesz a szülőnek?

A legtöbb sorozatgyilkos épp azért lett sorozatgyilkos, mert gyerekkorában áldozat volt: ütötték, verték, erőszakolták.

Csak ez momentán 20 év múlva nem fogja boldogabbá tenni az áldozatait.

xm95 2015.10.10. 00:41:40

@Pop40: 1. Ne ítéljük már el senkit el nem követett bűnökert, meg akkor sem, ha gyerek! 2. Ha azokat a sorozatgyilkosokat oda nem figyelés helyett aldozatokkent kezelték volna, vajon sorozatgyilkossa váltak volna? 3. Apám alkoholista volt, én nem lettem az. Honnan veszed,hogy nem pl komuves lesz belőlük, hanem sorozatgyilkos? 4. Ártatlan gyerekeket beállítani leendő terroristának propaganda célból aljas, undorító dolog, és aki ezt teszi, nem méltó arra, hogy emberek között éljen.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.10.10. 00:46:37

Az olyan szellemi nyomorék néppel mint a magyar, mindent meg lehet etetni. Ezekkel 40 évig meg lehetett etetni a kommunizmust, miszerint az a világ leghaladóbb rendszere a világ legokosabb embereivel.
Majd meg lehetett velük etetni, hogy ha a magyar parasztját nemzeti faszba öltöztetik, akkor övé lesz a világ leghaladóbb rendszere és ő lett a világ legokosabb embere.

Most mi olyan furcsa azon, hogy a sötétbunkó magyar parasztjai elhiszik, hogy egy 4 éves arab gyerek tudatosan készül terroristának, de a 30 IQ-s fidesz parasztjai még idejében lerántották a leplet a nagy titokról.

Ez van gyerekek, sötétbunkó hülye magyarnak lenni ma már össznemzeti vallássá lett.
Aztán még bámul is ki nagy hülyén a magyar parasztja a fejéből, hogy miért van az, hogy az egész világ sugárban hány a fasz hülye magyar néptől.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.10.10. 00:52:29

@Pop40:

A kezedet kellett volna neked akkor levágni, amikor gyerkkorodban hozzányúltál a játék pisztolyhoz vagy kóbolyost játszottál.

Valójában az összes magyar kezét le kellene vágni, aki gyerekkorában játékfegyverhez nyúlt (mert ugye ezekből lettek a terroristák), indiánosdit meg kóbolyost játszott (mert ugye ezekből lettek az ellenforradalmi tömeggyilkosok), meg ipiapacsozott (mert ugye ezekből lettek a besúgók és 3/3-asok).

Jó ejszakát ti nagyon marhák!!!!

Pop40 2015.10.10. 01:11:47

@xm95, xm95.blog.hu:
1, Én nem ítélek el senkit.
Csak vannak, akiket nem szeretnék a rokonaim, barátaim közelében látni.
Nagy különbség.
2, Lehet, hogy igen, lehet, hogy nem. De ez már tökmindegy, mert azzá váltak. Én pedig, már megbocsáss, Európát nem szeretném egy pszichológiai kutatólabornak látni.
3, Ez mind szép, csak az a gond vele, amit fent írt valaki: ha 100 liter tiszta vízbe bekerül 1 liter szennyvíz, akkor 101 liter szennyvized van.
Ha egy iskolai osztályban csak egy potenciális gyilkos van, az már nekem bőven sok. És neked is bőven sok lenne, csak te letagadod addig, míg nem konkrét a szituáció.
4, lásd előző pont.

medium size devil 2015.10.10. 01:21:32

A migransproblema kivalo ervenyesulesi lehetoseg az un. biztonsagpolitikai "szakertoknek", elukon a ven szarhazi komcsi Nogradival aki az emberek ijesztgetesevel probal egy kis penzt keresni maganak. Eleg meghallgatni barmelyik publikaciojat (okoskodasat), ket dolog biztosan kiderul belole: 1. semmi olyat nem tud amit egy olvasottabb ember ne tudna 2. nehany konkret dologban teved

Pop40 2015.10.10. 01:23:29

@Börtönbe most már a fideszesekkel!:
"Most mi olyan furcsa azon, hogy a sötétbunkó magyar parasztjai elhiszik, hogy egy 4 éves arab gyerek tudatosan készül terroristának"

1, Hol olvastad te ezt? Ki mondta, hogy tudatosan készül? Másold már be ezt a részt, én nem találom.
2, Hitler sem tudatosan készült Hitlernek. Akkor ugye vele sincs semmi gond?

Ja. A mélymagyarok egy különleges állatfajta.
Náluk már csak a rózsaszín ködben lebegő idióták a rosszabbak, akik soha nem veszik észre, hogy gond van, csak mikor már késő.

Pop40 2015.10.10. 01:28:52

@Börtönbe most már a fideszesekkel!:
Így van, öreg. Semmi különbség nincs egy Európában fakardokkal játszó ovis, meg egy ISIS által felnevelt, napi 2-3 valódi lefejezést végignéző, dzsihádra trenírozott gyerek közt.

Nagy a világ állatkertje, ékes példány vagy benne.

Pop40 2015.10.10. 01:34:43

@medium size devil:
"A migransproblema kivalo ervenyesulesi lehetoseg az un. biztonsagpolitikai "szakertoknek"

És tényleg. Az időjárásjelentés meg kiváló érvényesülési lehetőség a meteorológusoknak. A divatbemutatók meg a stylistoknak. Érdekes.
Pedig mennyivel jobb lenne, ha a sarki fűszerest kérdeznék meg migránsügyben, nem?:)

"nehany konkret dologban teved"

Éspedig?

medium size devil 2015.10.10. 01:49:36

@Pop40: Azzal, hogy az "ugynevezett" kifejezest hasznaltam, es a szakertot idezojelbe tettem, arra celoztam, hogy nem tartom valodi szakertoknek ezeket a faszikat. A sarki fuszeres nem szakerto hanem kereskedo, es a meteorologus se a velemenyebol el meg hanem egzakt munkabol.
Nogradi "Szakerto" Gyorgy pl. teved abban, hogy Adamig es Evaig, vagy legalabbis a gyarmatositasig vezeti vissza a migracio okait.

Pop40 2015.10.10. 02:15:26

@medium size devil:
Hát, azt talán leszögezhetjük, hogy többet tud a témáról bármelyikünknél.

Láttam már pár interjúját, ennél azért kicsit byonyolultabb megközelítést alkalmaz.:)
Amúgy meg ez kicsit összetettebb kérdés annál, hogy "jönnek, mert lőnek, ahol laknak".

medium size devil 2015.10.10. 02:20:50

@Pop40: Ha tobbet tud nalad attol meg nem lesz szakerto:-) En nem erzem, hogy erdemben tobbet tudna nalam, ugyhogy csak a sajat nevedben beszelj.

Pop40 2015.10.10. 02:53:29

@medium size devil:

Hát, ne vedd sértésnek, de nagyobb összegben fogadnék rá, hogy pár nagyságrenddel jobban képben van nálad. :)

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Nógrádi_György

Gyanítom, vett már részt néhány olyan megbeszélésen, és találkozott már pár olyan emberrel, akiknek a nevéről se hallottál még soha (és nem azért, mert olyan jelentéktelenek lennének, épp ellenkezőleg.)

arncht 2015.10.10. 06:45:00

Hihetetlen, hogy csak feher es fekete van, politizalassal nyakonontve... Igen, a kiralyi tv uszit, igen, a nyugati media meg a problemakat hallgatja el. Sok esz kell hozza, hogy lassa mindenki, hogy az igazsag a ketto kozott van?

A menekultproblema van, ezeket az embereket, meg barmilyen sajnalatos is, ami veluk tortenik, sose fogjak teljesen feldolgozni. Europanak pedig nem kotelessege az egesz harmadik vilag problemajat magara venni, es plane nem megoldani. Eddig is voltak szegenyebbek, a jovoben is lesznek. Ha most ideozonlik x millio muzulman, annyi lesz a differencia, hogy nem csak ott lesz rossz, hanem majd itt is. Ezt nem csoda, hogy az itt elok nem szeretnek... tipikusan az az eset, amikor a fuldoklo lehuzza magaval a segitsegere sietot is, es akkor ket hullank lesz, es nem lesz majd aki azon dolgozzon, hogyan menthetne ki esetleg a tobbi fuldoklot is.

Nati Walter 2015.10.10. 06:45:45

Miért érzek liberális hangulatot a cikkböl vajon? :-)
Sebaj,majd ha visszatoloncoltakbol pár tucat pont a környékeden fog lebzselni,rögtön kiizadod magadbol e

szamok embere 2015.10.10. 07:44:46

@Pop40: "Ez mind szép, csak az a gond vele, amit fent írt valaki: ha 100 liter tiszta vízbe bekerül 1 liter szennyvíz, akkor 101 liter szennyvized van.
Ha egy iskolai osztályban csak egy potenciális gyilkos van, ...."

Ne állj meg félúton, vidd végig a hülyeséget.

n3spr3ss0 2015.10.10. 07:54:10

Nógrádi /besúgó,ügynök/ elvtárs a "múltkor" még barátian beszélt a hasonló emberekről.

Bafana 2015.10.10. 08:15:42

Nem az MTV vizsgálja a felvételeket, hanem a titkosszolgálatok.

FDToth 2015.10.10. 08:27:03

Az mtv tudatosan befolyasolja az amugy is ertlmileg csokkent kepessegu lakossag nagy reszet. Az emberek tobbsege elhiszi ezeket, sokan nem gondolkodnak el azon, amit latnak.
Illene olyan roportokat kesziteni, amiben nem foglalnak allast egy adott ugy mellett.
Tobbek kozott ezert is komolytalan az egesz kozszolgalati bohockodas...

vajdasagi 2015.10.10. 08:41:07

@kovacstamas1123: De az a helyzet, hogy nem robbantja fel. Csak szándékosan manipulál Téged a köztévé, hogy azt hidd: majd felrobbant. Ez a baj.

Mondj egyetlen esetet is, amikor migráns vagy menekült Magyarországon bármilyen terrorcselekményt követett volna ez, vagy betegséget terjesztett volna, vagy bármi. Én támogatom a kerítést, de az idegengyűlölet szítása az elfogadhatatlan. Amit meg a köztévé a migráns/menekülő gyerekekkel művel, az szégyen, sőt a nemzetünkkel szembeni bűncselekmény. Kérdem én: vajon van gyerekük azoknak, akik ezt kieszelik? És nyugodt a lelkiismeretük?

Virág et. 2015.10.10. 08:43:06

@Orbán Viktᴏr: Várjál, aki lelép a polgárháborús országból az csak olyan lehet, aki soha nem is harcolt? Van valami szabály, hogy ha valaki fegyvert fog legalább egyszer, akkor az az államhatáron nem léphet ki?

Te olvasod is, amit írsz vagy valami tudatmódosító hatása alatt voltál?

artisan hogwash (törölt) 2015.10.10. 08:59:24

Az azért vicces, hogy amikor amerikai redneckek vagy republikánusok akár mondjuk csak a helyi lőtérre kiviszik a gyerekeiket, hogy ott tök átlagosan, jogszerűen lőjenek céltáblára, videóra veszik és feltöltik a youtubera, akkor az index és más szélsőbalos orgánumok rögtön pszichopata amerikai fegyvermániát sziszegnek. Meg TiltsaberögtönHusseinObama!

Ha meg egy vadász tölt fel egy szarvas elejtéséről egy videót, akkor a youtube komment szekcióban jönnek ezrével a halálos fenyegetések.

Ha muzulmán gyerekek lőnek agyon foglyokat vagy néger gyerekkatonák cipelnek testméretüket meghaladó PKM géppuskát, akkor az okés, klassz, hipszter dolog. Mert multikulti.

Ma Baker 2015.10.10. 09:09:19

Drága fanyalgó kommentkom, elmehettek a csába! Majd nagy lesz a kussolás, amikor ez a migránscsürhe feldúlja Európát.

Ricordo 2015.10.10. 09:13:17

Nógrádi Gyuri bácsi teljesen elkurvult. Adott egy éles eszű, rendkívül művelt és tájékozott, kissé talán exhibicionista tudósember, aki azonban mindenkor kéjesen pettingel az éppen regnáló hatalommal és készségesen kiszolgál minden vélt, vagy valós politikai propaganda kommunikációs elvárást. Az a baj, hogy még azt se lehet mondani rá, hogy "szenilis lett", vagy "ehh, komolytalan, nem kell odafigyelni rá", mert nyilvánvalóan okos és tudja, hogy mit csinál, de állandóan kevergeti a lapokat és szinte lehetetlen megkülönböztetni, hogy mikor beszél igazat/okosat és mikor tolja az ehhez hasonló propaganda bullshitet.

Pop40 2015.10.10. 09:19:26

@szamok embere:
Ó, öreg, ne aggódj, amit írtam, nem kötelező érvényű. Te nyugodtan járathatod abba az osztályba a gyereked, ahol a padtársa az a srác lesz, aki az Iszlám Államtól kapott gyerekkorától fogva dzsihádista nevelést. Részemről ezzel semmi gond.

Csak legyél kedves, és másokat ne kényszeríts rá.

Pop40 2015.10.10. 09:31:51

@vajdasagi:
Magyarországot pont leszarják. Még.

De a németeknek kezd megjönni az eszük, és akkor gond lesz:
index.hu/kulfold/2015/10/09/az_alkancellar_es_a_kulugyminiszter_is_szembement_merkellel/

Ha ugyanis a németeknek megjön az esze, és kipaterolják a maradékot (akik nyilván nem az elit réteg lesz) a kipateroltak majd elkezdenek nézelődni, hova is lehetne menni.
Legalábbis meglehetősen kicsi az esély, hogy hazaballagnak.

És akkor majd nem csak Németo-ban, hanem máshol is jönnek a hasonló eesetek
index.hu/kulfold/2015/09/18/berlin_terrorveszely_terroristak_irak_merenylet_rendorseg_loves_rafik._y._menekultek/

Ezt a kedves embert ugye nem lehetett visszadobni Irakba, mert Európa nagyon humánus, úgyhogy inkább megvárták, míg megkésel egy rendőrnőt.

A köztévé ott cseszi el, hogy úgy jön le a riportból, mintha mind ilyen lenne.
Ugyanakkor ez a megközelítés semmivel nem rosszabb a lila ködben úszó turbóliberális megközelítésnél, ami kategorikusan letagadja, hogy akár egyetlen ilyen is lehet köztük, s ha van, akkor biza gond lesz.

Virág et. 2015.10.10. 09:34:25

Kapjatok már a fejetekhez emberek! Milyen padtárs? Milyen feldúló csürhe? Idén 73 fő kapott státuszt a százezrekből, akik jöttek. 73 fő.

Nem kéne Alsóbivalybasznádról aggódni a bonni meg oslói iskolások miatt. Majd ők aggódnak maguknak, ha akarnak.

Pop40 2015.10.10. 09:34:58

@Ricordo:
Hát, amit eddig mondott, jobbára bejött.
Mit mondott, ami szerinted bullshit?

Mert attól, hogy valami nekem nem tetszik, még nem lesz bullshit. (Ne a tükröt hibáztasd, ha a képed ferde, ugyebár.)

Pop40 2015.10.10. 09:39:18

@Virág et.:
Most akkor ezzel azt mondod, hogy tulképp csak azért nincs gond, mert Vitya rendszere automatikusan kihajít mindenkit, aki jönne?

Franc tudja. Én valamiért nem vagyok 100%-ig nyugodt akkor se, ha egyelőre csak a szomszéd háza ég, s az enyém -még- nem.

Jozsef Liszkai 2015.10.10. 09:44:18

A cikkíró meg túl naiv! Vszínű még nem élt arab orszàgban, és fiatal!

Nzoltan 2015.10.10. 09:49:40

@Pop40: Eddig egyetlen egy dolog nem jött be: hogy a migránsáradat a hideggel alábbhagy.
A hideg szíriából nézve nem feltűnő.

Virág et. 2015.10.10. 09:51:47

@Pop40: Vitya módosításai idén szeptembertől léptek hatályba, ezek a számok még az első félévet tartalmazzák, tehát nem, nem ezt mondom. Ezek még a régi szabályok szerint kerültek elbírálásra. Egyébként egybecsengnek a korábbi évek adataival is arányaiban.

A megoldás nem Vitya, meg a nyomorult kerítés, hanem hogy az országunk nem vonzó célpont senkinek. Még az ide születettek is menekülnek innen, az érkezők meg csak azért kerülnek velünk kapcsolatba, mert erre visz az útjuk.

Helyén kéne kezelni a problémát végre.

­DezInf 2015.10.10. 09:56:49

Szánalmas..

- Nincs migráns válság csak ez csak terelés. - hazudták az indexes bérbloggerek, és újságírók.

Majd rá 1-2 hónapra napi 6-8 ezer migráns áramlik az országba.

- Nincs is a gyerekeknek fegyveres képzés, és fanatikus iszlám hit elsajátítása. - hazudják az indexes bérbloggerek, és újságírók.

Majd rá 10-20 év múlva lángba borítják az Európai fővárosokat az illegális bevándorlók első generációs gyermekei, kialakítják a NO GO ZONE-ákat, megerőszakolják gyermekeinket, asszonyainkat, ahogy tették ezt eddig is Európa városaiba.

----
lehet cenzúrázni

­DezInf 2015.10.10. 09:59:58

@Virág et.:

Kapj már a fejedhez !

Hová fogják visszapaterolni a németek azokat a migránsokat akiket meguntak ?

Dublini rendelkezés értelmében oda ahol beléptek az EU-ba.

Ez amióta van kerítés, szerencsére nem mi vagyunk, hanem a horvátok.
De elötte mi voltunk.
És ha a hazaáruló ballib hordán múlna ma is mi lennénk azok.

cybericius 2015.10.10. 10:10:26

Az index egy illiberális-liberális, migránscumizó bulvárselejt. Ennek megfelelően is kell kezelni szélsőséges böfögéseit. Ugyebár, más szemében a szálkát...

Bafana 2015.10.10. 10:16:02

@­DezInf:
"Hová fogják visszapaterolni a németek azokat a migránsokat akiket meguntak ?
Dublini rendelkezés értelmében oda ahol beléptek az EU-ba.
Ez amióta van kerítés, szerencsére nem mi vagyunk, hanem a horvátok.
De elötte mi voltunk.

Magyarországra pedig repülővel érkeztek és ejtőernyővel ugrottak ki.

Pop40 2015.10.10. 10:17:52

@Nzoltan:
Ez még bőven bejöhet. Ami most van, az egyelőre csak az augusztusi 35 fokhoz képest hideg.
@Virág et.:
Én értem ezt, világos. Vitya országa szar, és menekül innen mindenki, ezt nem kell elmesélned, magam is írtam már itt pár száz, de lehet h pár ezer kommentet is erről.

Csak ez nincs összefüggésben azzal, hogy jelenleg ellenőrizetlenül, nem létező európai határokon keresztül áramlanak be olyanok, akiknek nagyon nem kéne.
És ugye relatív, hogy Vitya országa mihez képest szar. Egy skandináviához, vagy Németo-hoz képest nyilván az.
De ha a migránst innen már kivágták, és marad az, hogy vagy ez, vagy megy haza, már egész más lesz az ország vonzereje.

Gizella Bottyán 2015.10.10. 10:18:28

@Virág et.: A gyerek azt játssza, amit lát, tapasztal. Innen lehet tudni, hogy háborús övezetből jön. Biztos szívesebben játszanának kisautóval, legóval, babával. Ha láttak volna már olyat. Sajnálom ezeket a gyerekeket.

Pop40 2015.10.10. 10:22:57

@Virág et.:
Ja, és még valami: Én vagyok annyira Európa-párti, hogy érdekeljen a sorsa.
Nem szívesen nézném végig, hogy egy eltorzult, rosszul értelmezett tolerancia miatt kinyírja magát (még ha ez a folyamat lassan is megy végbe.)

Ez éppúgy zavar, mint mikor Európát a ruszkik, Vitya, vagy valami gazdasági válság teszi tönkre. (Sőt, még jobban. Azokon ugyanis úrrá lehet lenni, de ha itt megjelennek milliós integrálhatatlan tömegek, azokat később már ki nem rakod, lásd francia, meg angol gettók.)

medium size devil 2015.10.10. 10:24:42

@Jozsef Liszkai: Es ha elt volna a cikkiro arab orszagban (melyikben) akkor szerinted tudna azt hogy: ... ?

medium size devil 2015.10.10. 10:39:26

@Pop40: Kicsit naiv vagy es egyugyu, es elmisztifikalod a dolgokat. Miert kuldesz wiki linket, mibol gondolod, hogy nem olvstam mar el, es minek a link, miert nem eleg ha hivatkozol ra? Nekem ebbol az jon le, hogy onallo gondolkodas helyett inkabb szukseged van valamire ami "hivatalos" es beallhatsz moge.
Pl. milyen az "olyan" ember, meg az "olyan" tanacskozas?:-) A migracionak (mindegyiknek) egyszeru es ertheto okai vannak, nem kell hozza egy kivenhedt allambiztonsagi ugynok, hogy megmagyarazza.

medium size devil 2015.10.10. 10:44:41

@artisan hogwash:

"Ha muzulmán gyerekek lőnek agyon foglyokat vagy néger gyerekkatonák cipelnek testméretüket meghaladó PKM géppuskát, akkor az okés, klassz, hipszter dolog. Mert multikulti."

Te hulye vagy. Honnan ideztel? USA-ban meg ki a szelsobal?

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.10.10. 10:55:10

@Pop40: "igy van, öreg. Semmi különbség nincs egy Európában fakardokkal játszó ovis, meg egy ISIS által felnevelt, napi 2-3 valódi lefejezést végignéző, dzsihádra trenírozott gyerek közt"

Hehe te szerencsétlen hülye, akkor tehát te is terrorosta vagy, mert életedben már játszottál indiánost!

Aztán most akklor mész és felrobbantod magad, vagy szólsz a rendőrnek, hogy csukjon le mert, közveszélyes terrorista vagy?

Hogy mekkora söetbunkó hülye nép ez a magyar, hogy ezt minden korszakban minden baromsággal az orránál fogva lehet nekivezetni a falnak!

hamahama 2015.10.10. 10:57:51

@Thomas Dantes: Senki nem állította, hogy az arab gyerekek gyilkosok. Nem kell a hazugság!
De ha egy közösség bizalma meginog hitében, pláne, ha sebességük és méretük miatt amúgy is ijesztőek ezek a betoakodó-cunamik (ki hívta őket, mi nem?!), akkor egyáltalán nem lehet nyugodtnak lenni.
Aki még mindig azt meri állítani, hogy nincs miért óvatosnak lenni és hogy minden idekevergő kamaszt a keblünkre kell ölelni, akiről azt se tudjuk, kicsoda és honnan jött, az finoman fogalmazva is tökfej. Kívánom, hogy igya meg a levét óvatlanságának!
Arra már gondolni se merek, hogy szándékosan adja a hülyét, mert láthatja, hogy milyen keveseket lehet már csak megtéveszteni.

Pop40 2015.10.10. 11:01:13

@medium size devil:
Hú, öreg, neked konspirációs teóriákat kéne írnod.
Tehát mindenki, aki belinkeli azt, amit elolvasott, az együgyű, irányításra szorul, egyebek?
:D

Az, hogy neked nem szimpi Nógrádi, nekem tulképp közömbös.
Az, hogy te magadról azt hiszed, hogy a fotelből épp úgy képben vagy, mint ő, megmosolyogtató, de közömbös.
Ez a mostani eszmefuttatásod viszont már nem közömbös, hanem állati röhejes. :D

Az "olyan" emberek a világ vezető biztonsági szakértői. Vagy a nato fejesei, akik összerántják őket egy kis tanácskozásra. Amiken Nógrádi részt vesz, te meg nem.
De nyilván jobban képben vagy nála. :DD

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.10.10. 11:01:56

@Pop40:

te teljesen hülye vagy megérteni azt, hogy a menedékjog kérőt megilleti a tisztességes elbírálás biztosítása, ez a nemzetközi egyezmény, aminek Magyarország is az aláírója. Aztán majd az elbírálási folyamatban kiderül, hogy ki kaphat menedékjogot és kinek kell elhagynia az országot. És hogy ezt lehet civilizáltan csinálni, nem pedig úgy ahogy a sötétbunkó magyarok, akik az egész világ előtt lejáratták magukat. És nem előre mondod meg szögesdotos kerítés mögül.kalasnyikovokkal az emberekre célozva, hogy itt aztán kérem senki sem menekült.

Az egész világon sikreült a barom magyarjának lejáratni a magát, az egész világnak magyarországról rögtön László Petrát, a szögesdrótos kerítést, meg a menekülteket verő rendőrök ugranak be.

Pop40 2015.10.10. 11:07:55

@Börtönbe most már a fideszesekkel!:
Pajtás, te már elsőre is egy agyhalott hülye benyomását keltetted, de hogy valaki ne vegyen észre egy akkora iróniát, ami kilóg a kommentboxból, az tényleg fenomenális.

Kiscsillag, az a mondat irónia volt. Sőt, hovatovább már gúny.

Neked is leesett volna, ha egy káposzta IQ-jánál több lenne abban az okos kis fejedben.
De sajnos nincs.

Most akkor fuss neki újra az említett kijelentésnek, úgy, hogy most már tudod: épp az ellenkezője az igaz.(mint erre gyaníthatóan rajtad kívül mindenki más rájött.)

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 11:12:49

@Börtönbe most már a fideszesekkel!: Magyarországról a világnak pontosan nem ez ugrik be, ne az indexet olvasgasd, hanem a Mo. szóló youtube videók alatti kommenteket, mert az a "világ".

csak véletlenszerűen:

www.youtube.com/watch?v=xtbFV7MEaGM

www.youtube.com/watch?v=dbfvtT6rGz0

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 11:16:25

@Pop40: Nekünk nagy szerencse, hogy Orbánék Nógrádit választották szakértőjüknek és nem valami olcsó libsit.

Persze ez a köztudottan mindenben szakértő libsik számára felháborító. Péniszirígység, ahogy egy másik blogban fogalmazott valaki.

Pop40 2015.10.10. 11:21:49

@Börtönbe most már a fideszesekkel!:
"te teljesen hülye vagy megérteni azt, hogy a menedékjog kérőt megilleti a tisztességes elbírálás biztosítása"

Jaj, de édes vagy, kiscsillag. Biztos újdonság lesz, de tudod, a zöldhatáron át keresztül-kasul kóborló embercsoport nem számít ám hivatalosan menedékkérőnek.

"És hogy ezt lehet civilizáltan csinálni, nem pedig úgy ahogy a sötétbunkó magyarok, akik az egész világ előtt lejáratták magukat."

Na ne mondd. És hogy lehet civilizáltan csinálni? Mint a horvátok, akiknek a rendszere 1 (egy) nap után összedőlt?
Vagy mint a németek, akik lassan belefulladnak a nagy wilkommenbe?
Mesélj!
És most akkor arra nem is kérdezek rá, hogy szerinted az egész világ összes rossz sorsú emberének az életét Európának kéne megoldania?

László Petrát ne nekem magyarázd, szidtam itt egy hónapja eleget.

A "menekülteket verő rendőrök" alatt meg kiket értesz?
Azokat, akik a videóban szerepelnek?
gepnarancs.hu/2015/09/romania-tiltakozik-a-kerites-miatt-hatarellenorzes-az-osztrak-hataron/

Mert én csak a zsarukra rátámadó köztörvényes bűnözőket látok.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.10.10. 11:22:16

@♔bаtyu♔:

nagy szerencséje ám orbánnak, hogy ez is megtalálja a maga a pár millió sötétbunkó náci batyujait, mint ahogy Gyurcsány egykoron megtalálta magának a sötétbunkó komcsi batyukjait.

A ti primitív fajtátok a záloga annak, hogy ez az ország örökös lúzer Európában!

Reszelő Aladár 2015.10.10. 11:23:03

@Börtönbe most már a fideszesekkel!:
Tökre igazad van. László Petra kapjon nagyons sok évet ezért, a gyerekeit se láthassa többé. Rezesova hozzá képest tényleg ártatlan.
Ez a mindenkit megillet a civilizált eljárás bullshit kicsit már uncsi. A nagybefektető, a bank és minden okos ember megpróbálja biztosítani magát és minimalizálni a kockázatot. Ilyen eljárás az hogy nem engedünk be boldog-boldogtalant szabadon. Ez a Magyar Állam feladata. Még az alaptörvény is erre kötelezi. Persze te kérheted, hogy téged ugyan ne védjen, mert nem szorulsz rá, de ez sajnos/szerencsére pont nem így működik.
Ha pedig ő szavatolja a biztonságodat, akkor jog van eldönteni, hogy hogyan teszi.

Az egész dédelgetett Willkommenskultur az embereknél már kezd megdőlni, a politikus is addig áll majd ki mellette, amíg védhető. Elég egyetlen komoly atrocitás, merénylet, vagy valami, ahol ártatlan nők és gyerekek halnak meg. Onnantól egyre nehezebben lesz az egész PC sztorit megtartani. A legtöbb józan eszű ember nem óhajt terroristákkal együtt lakni.
Márpedig ekkor az egyszerű ember számára feláll a bevándorló=terrorista képzet. Utána jönnek majd választások, ahol a mérsékelt erőket elzavarják majd a búsba, és olyanok jönnek akikhet képest a Jobbik a Magyar Gárdával együtt is csak egy hagyományörző sportegyesület. A bevándorlók pedig pláne megpróbálják megvédeni magukat.

Ha a magyar-román meccsen nem gáz a kerítés, akkor a határon sem az.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.10.10. 11:24:26

@Pop40:

szerencsétlen, te itt egy blogban maygarázhatod a sötétséget, de odakint a világ sok milliárd embere nem a te magyarázataiadat olvasgatja, hanem látja a magyar náci valóságot.
Ennyit ér a te erőlköesed, de még ennyit sem.

Pop40 2015.10.10. 11:26:04

@♔bаtyu♔:
Nógrádi, a tapasztalata meg az életrajza alapján logikusan adódott, nem Vitya választotta. Ezekkel a "de miért ő"- jellegű hülyeségekkel én sem tudok mit kezdeni - mégis kit kéne ilyen helyzetben megkérdezni, egy tapasztalt biztonságpolitikai szakértő helyett? Mari nénit a teszkóban?

body_andras 2015.10.10. 11:32:34

Az Európába beözönlő tömegben lelketlen gyilkológépek vannak, ill. erre a funkcióra nevelt purdék. Lehet tagadni meg babusgatni őket egészen addig, amíg karóra tűzik első európai áldozatuk fejét. Kíváncsi leszek ekkor a "menekültpártiak" véleményére.

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 11:33:07

@Börtönbe most már a fideszesekkel!: Szerencsére a magadfajta ballibsik az örökös lúzerek. Itt hosszú évekre esélyetek sincs és ahogy elnézem, még pár országban kuka lesz a magadfajta.

Ez egyébként köszönhető az olyan primitív alakoknak mint te vagy. Mondhatni a magadfajta ostoba gyurcsánycsicska ennek a záloga.

Pop40 2015.10.10. 11:33:41

@Börtönbe most már a fideszesekkel!:
Öreg, nézd már meg azt a kurva videót, jó?
A saját szemednek hiszel majd? Vagy annak se?

Az meg engem hangyafasznyit nem érdekel, hogy a magadfajta tájékozatlan hülyék hogy interpretálják a valóságot.
A röszkei attakban csak azok láttak náci rendőri rohamot, akikkel elfelejtették közölni a zsarukat a duty free shop tetejéről kővel dobáló migránsok képeit.

Steve 2015.10.10. 11:42:24

@Sergei Alexis: Azt érted, hogy ezek az emberek közül sokan azok elől menekülnek, akikről te posztoltál linket, ugye, és akikre általánosítva azt mondja a Fidesz propaganda hogy nem menekültek, hanem gazdasági bevándorlók.

Steve 2015.10.10. 11:44:16

@­DezInf: Oda ahol regisztrálták őket. Ugyanis csak innen tudni hol léptek be az EUba.

Sziszifusz 2015.10.10. 11:45:02

Hát ez a kedves kis beszámoló legalább olyan távol van a valóságtól, mint a köztévé. Vagy távolabb, szerintem.

Steve 2015.10.10. 11:45:22

@Steve: Pontosítok. Ahol regisztrálták őket. Azt nem lehet tudni honnan léptek be az EUba.

monddazigazatmar 2015.10.10. 11:51:58

2015.08.19. 17:51 a Földes András nevű kopasz balfasz ezt írta:
Új hisztielem a gyűlöletkampányban, mert hogy azt hazudja a rohadtfidesz, hogy ezek az orvosok meg rakátatudósok agresszívabbak. Ja, még szavazás is volt, hogy mivel fognak ijesztegetni.
index.hu/velemeny/2015/08/19/itt_az_uj_hisztielem_a_menekultellenes_kampanyban/

Aztán ugye volt már röszke, meg vonulgatás az autópályán, kerítésrongálás, gyerekkel földön hőzöngés. A L. Petra halálos fenyegetéséről nem is beszélve. A németeknél naponta vannak tömegverekedések.
Jelen pillanatban 30.000 külföldi harcol az IS oldalán, ezek mind második/harmadik generációs migráns. Volt csárli hebdo, meg vonatrobbantás.
DE EZ MIND HÜLYESÉG, mert az M1 azt mondja.
Az indexesek frankón hülyék.

Dick - Nick 2015.10.10. 12:04:48

Értelmetlen értelmiség, aki nem látja a veszélyt. Annyira civilizált és elfogadó, hogy már nem képes megvédeni magát. Biztos csak a gonosz náci kormány képzeletének torz szüleménye hogy ezek az "emberek" jelentik pillanatnyilag a legnagyobb
valós veszélyt az európai értékrendre.

vajdasagi 2015.10.10. 12:07:15

@Reszelő Aladár: "Ha a magyar-román meccsen nem gáz a kerítés, akkor a határon sem az. "

1. A magyar románon gáz a kerítés: azt mutatja, hogy bunkó mind a magyar mind a román drukkerek jelentős része. És ez baj, de már hozzászoktunk évtizedek alatt. Sajnos emiatt nem vihettem szinte soha meccsekre a gyerekeimet, pedig szívesen tettem volna. A focink minősége is gyalázatos - de mégsem az tartott vissza, hanem az oda járó emberek többségének az érzelmi intelligenciája - akinek nem inge, ne vegye magára.

2. A határon nem gáz a kerítés, csak nem ilyen buta erőszakos módon kellett volna bevezetni, hanem szépen, megfontoltan, diplomatikusan. De hát mi sosem voltunk ügyesek a diplomáciában, és azt az évszázados nagyon alacsony színvonalat is most jelentősen alulmúljuk - akarnok vezérünknek és futsalos pincsikutyájának köszönve.

3. A köztévé agymosása gáz, és ha gyerekekkel manipulálnak (egyszer ne mutassuk őket, máskor meg sugalljuk azt, hogy mind terrorista lesz) - az bűn. Aki ezt teszi az a humanizmust csak hírből ismerheti. Az a szememben nem ember. Aki ezt bekajálja: az manipulálható, és manipulálva van, és én sajnálom.

vajdasagi 2015.10.10. 12:12:23

@Dick - Nick: Az európai értékrendre sokan jelentenek veszélyt. Nyilván a migránsok is. De sajnos a mi királyi televíziónk is. És itt most erről van szó. Mert amúgy minden jó dolgot sok-sok módon fenyegetnek külső körülmények. De amúgy üdítő dolog európai értékrendről hallani. Mert elegem volt már a keleti szél meg az "Európa hanyatlik", meg az éljenek az illiberális demokráciák szlogenekből.

Chalky White 2015.10.10. 12:15:14

Most jövök rá milyen rohadt nyomorult egy kis terrroristát neveltek a szüleim belőlem. Volt csúzlim, meg rugós puskám, sőt még egyszer rózsapatronos pisztolyt is kaptam.

Azóta is trotilnak álcázott gyurmával az övemen járok kelek mert csak úgy élvezek el. Pont mint Orbán amikor azt hiszi hogy bármilyen tényező is lehet Európában.

látjátok feleim szümtükkel 2015.10.10. 12:24:57

Ehhez a riporthoz illene hozzá tenni azt is, hogy ez elől ( mármint a gyerekek ilíen kiképzése elől ) menekülnek azok, akiket a magyar állam olyan tisztességtelenül megaláz. De ehhez már ész kéne. Az meg nálunk sem mindenütt terem.

sassa 2015.10.10. 13:06:36

A szerző tudja talán cáfolni ezeket az egyébként ismert és valós tényeket? Nyilván nem, ezért belekezd a szokásos stílusú libsi ajvékolásba! Takarodjatok már el a k..... anyátokba!

Kolompár Csubakka 2015.10.10. 13:07:52

Ja itt meg itt egy kis huncut nézd, hogy kapálózik ragaszkodik a fejéhez. Nagyon nem akart videó lenni. www.liveleak.com/view?i=37b_1422444724
Viszont aztán az Alahuakbár bácsik elintézik. Utána közbehordják a fejet és gondolom mindenki elélvezett. A gyerekeknek meg ez a matiné. Utána ide jön és a te gyerekeddel űl egy padba.

Kolompár Csubakka 2015.10.10. 13:16:06

Ez meg ilyen mókás!
Srác könyörög, hogy ne vágják le késsel a fejét.
Ök meg győzködik, hogy ne hisztizzen már.
Utána csak levágják. Pedig itt mindkettő alahú akbározott. Késsel mondjuk elég sokáig tart.
www.liveleak.com/view?i=ccd_1407931049
Tudom, én vagyok a hibás, hogy ilyenekből nem kérek az országomban, és nem segítek nekik.

Kolompár Csubakka 2015.10.10. 13:21:09

Ja itt meg a kis kölkök is milyen ügyesen kapják le egy ember fejét. www.barenakedislam.com/category/beheadings-graphic

Szavamra aranyos gyerekeket nevelnek ezek.
Mondjuk először úgyis a liberálisokat, buzikat, meg a leszbiket, meg jogvédőket ölnék meg.

Dr.Démonmac1 2015.10.10. 13:44:41

Gyrmekként és is hadonásztam játékfegyverrel, aztán felnőve mégsem lettem gerilla..:D

Mercel 2015.10.10. 14:18:51

@Attila János Nagy:

"Olyanok dolgozhatnak csak az MTVA-ban, akik pontosan tudják mit várnak tőlük és azt pontosan teljesítik is. :("
Válasz erre 

Igen, és ez eddig sem volt titok.
Egyébként sajnos nem új dolog, volt már olyan rendszer ami közszolgálatinak alcazta a saját médiát - úgy hívták, hogy kommunizmus később és "szalonképesebben" pedig szocializmus.
Ennek fényében külön vicces a szocikkal szembeni retorika..:)

Mr. Neutron 2015.10.10. 14:32:14

@Pop40: Olyan dologban nyilatkozott, ami nem a szakterülete. Ez eleve szakszerűtlenné, komolytalanná teszi a dolgot.

Pop40 2015.10.10. 14:34:09

@Kolompár Csubakka:
Nincs ezzel gond. Majd Merkel integrálja őket, és onnantól boldogan melóznak a gyárban, minimálbérért.

Vagy nem.

Pop40 2015.10.10. 14:35:49

@Mr. Neutron:
Mire gondolsz?

A migrációs veszélyeknél kevés dolog vág jobban a szakterületébe.

Mr. Neutron 2015.10.10. 14:52:42

@Pop40: A gyermekneveléssel és pszichológiával kapcsolatos állításai kívül esnek a szakterületén, ami a kül/biztonságpolitika. A riportban csócsált téma jó része olyan, amiben tudtommal nem kutatott, nem publikált és nem felel meg a végzettségének.

medium size devil 2015.10.10. 15:29:48

@Pop40:
Wikit azert egyugyuseg linkelni mert mindenki ismeri es tudja hol talalja.
Nogradi szemelye nekem kozombos, sajtomegnyilvanulasai szamomra sekelyesek, feluletesek, nem eleg informativak, ez a "biztonsagpolitikai szakerto" titulus kb. olyasmi mint a teologus, egy kitalalt, fiktiv semmilyen egzaktumhoz nem kotheto valami.
Egy puszta leteben fenyegetett, polgarhaborus orszagban elo, egzisztencialisan (munka, stb.) ellehetetlenult emberek reszerol teljesen ertheto a motivacio, hogy miert probalnak bejutni es boldogulni egy stabil joleti orszagba (meg ha ez nekem ellenemre van). Ennek a megertesehez nem kell szakertonek lenni.
Nogradi feluletessegerol es tenyszerusegerol csak annyit, hogy mivel a komcsi ideologian szocializalodott a regi klisek szerint kizarolag a Nyugatot hibaztatja a jelenlegi migracios hullamert (a lokalis okokat, valamint a komcsik szamara tovabbra is szent tehen Oroszorszag szerepet szinte negligalva).
Ha ennyire el vagy ajulva a fickotol szopd le a faszat de nekem ne reklamozd tobbet.

medium size devil 2015.10.10. 15:33:17

@♔bаtyu♔: Az mit jelent konkretan, hogy "Orbanek Nogradit valasztottak szakertojuknek?". Kormanyzati megbizast kapott? Tudtommal nem.

Pop40 2015.10.11. 00:31:03

@Mr. Neutron:
Gyermeknevelés csak olyan szempontból került elő, hogy milyen veszélyt jelentenek azok, akiket gyerekkoruktól fogva az IS, vagy valami hasonló terrorszervezet nevel. Ez messze nem ugyanaz, mint mikor pl egy pedagógus beszél a gyereknevelésről.

Pop40 2015.10.11. 00:53:07

@medium size devil:
"Wikit azert egyugyuseg linkelni mert mindenki ismeri es tudja hol talalja."

Szuper. És ebből levezetni egy komplett személyiségi profilt, az már gondolom nem együgyűség, ugye? :)

" Nogradi szemelye nekem kozombos, sajtomegnyilvanulasai szamomra sekelyesek, feluletesek, nem eleg informativak"

Nos, ez kb olyan szintű érv, hogy "a mogyorós csoki szar, mert én nem szeretem".
Kár a témát tovább ragozni (mint írtam, nekem aztán tökmindegy, szereted e vagy sem) ettől függetlenül kissé nagyobb tapasztalata és rálátása van a témára, mint neked.

"Ennek a megertesehez nem kell szakertonek lenni."

Ennek a megértéséhez tényleg nem. Csak ahhoz, hogy ezeket a folyamatokat előre lásd, mint ahogy Nógrádi már jó ideje mondja, mondta akkor is, mikor mindenki csak röhögött rajta. Utólag nyilván már nem nagy kunszt okosnak lenni.
Mellesleg egy biztpol szakértő szerepe nyilván nem merül ki a migrációban. Most épp sokat van előtérben, mert sokakat foglalkoztat egy, a szakterületébe vágó téma. Ettől még a szakterülete egy egész kicsit komplexebb a migrációnál.

"hogy mivel a komcsi ideologian szocializalodott a regi klisek szerint "

Ez önmagában semmit nem jelent. Aki 30 évesnél idősebb jelenleg, az mindenki a komcsi ideológián szocializálódott.
A 20 éves, de 40 éves tapasztalattal rendelkező biztpol szakértő meg viszonylag ritka.

A ruszkiknak valóban van szerepe a helyzetben, de annyira nem ismerem N minden egyes felszólalását, hogy ezt eldöntsem. A nyugatnak ( mármint jórészt az usának) valóban jó nagy szerepe van a jelenlegi helyzetben.

"Ha ennyire el vagy ajulva a fickotol szopd le a faszat de nekem ne reklamozd tobbet."

1, Mondtam már, nem vagyok "elájulva", elismerem a tapasztalatát, meg a szakértelmét, ennyi.
2, Eddig se reklámoztam, többedszerre mondom: ívben leszarom, mi a véleményed róla.
3, Lehet, hogy te egy olyan közegben élsz, ahol egyből egy barátságos szopással fejezed ki, ha valakinek elismered a szakértelmét, de felénk ez nem szokás, így ezt a különleges elismerési formát meghagynám neked. :)

medium size devil 2015.10.11. 02:14:52

Ha leszarod a velemenyemet a fickorol akkor mondjuk nem igazan ertheto miert veded ilyen szakdolgozat meretu kommentekben. Mindenesetre a faradozasodat viszonozva kerestem Neked egy gyongyszemet az oreg tokostol:

"Észak-Afrikában eltávolították az Európa-barát diktátorokat, és most olyan demokráciák kerültek a helyükre, amelyek utálnak bennünket."

Nagy koponya nem? Egy mondatban tomoren benne van a lenyeg. Olyan apro kis korulmeny, hogy ez a kijelentes de facto egyaltalan nem igaz, figyelmen kivul hagyhato egy ekkora "szakember" eseteben:-)

Pop40 2015.10.11. 05:09:49

@medium size devil:
A leszarom-ot ne sértésnek vedd, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a te szubjektív ellenvetéseiddel szemben N mellett objektív érvek szólnak (tapasztalat, életút, eddigi jóslatai, stb stb.)

A komment meg azért lett hosszú, mert beleraktam az idézeteket is, amire válaszoltam, s ezek nyilván dobtak a hosszán (pláne, h ezek miatt még bekezdésekre is kellett tagolni, h ne folyjon össze.

Az idézett mondatban én nem látok problémát. (Jó, a "demokráciákat" idézőjelbe tenném.)
Ezen túl mi baj van vele?

medium size devil 2015.10.11. 11:26:25

Nogradi nem tette idezojelbe.
Tunezia, Egyiptom egyaltalan nem EU ellenes kormanyok, Libia meg nem konszolidalodott, egyelore nincs demokratikusan valasztott kormanya, de nem EU ellenes. Az "utalnak bennunket" amugy is ez megfoghatatlan altalanosito kijelentes. Azt hiszem mas baj nincs is ezzel a mondattal, mondjuk vegig is vettuk.

Mr. Neutron 2015.10.11. 13:44:45

@Pop40: Tiszteletben tartom a véleményedet,de én meg azt mondom, hogy abban a kérdésben, hogy miként hatnak bizonyos élmények a gyermekekre és miként befolyásolja a személyiségfejlődésüket, nem egy kül-és biztonságpolitikai szakértő autentikus információforrás, hanem egy fejlődéslélektanban járatos szakpszichológus vagy esetleg pedagógus.

kovacstamas1123 2015.10.11. 19:44:25

@vajdasagi: "Mondj egyetlen esetet is, amikor migráns vagy menekült Magyarországon bármilyen terrorcselekményt követett volna ez, vagy betegséget terjesztett volna, vagy bármi. "
Te most komolyan gondolod, hogy ha eddig nem történt pl. terrorcselekmény, akkor ezután sem fog?!?!?! Ilyen logikai bukfenc után azt hiszem felesleges bármit is mondanom, de mégis megpróbálom. Annyit mondtam, hogy ne engedjünk be olyan embereket, akik ÖNHIBÁJUKON KÍVÜL olyan közegből jönnek, ahol mindennapos az erőszak, mert akkor mi választhatunk majd: vagy mi is erőszakosak leszünk, vagy áldozatok. Prevenció! Ennyi erővel a pedofilokat, vagy az erőszakos bűnözőket sem kéne rács mögött tartanunk, hanem próbáljuk meg integrálni őket. Vagy próbáld meg a politikusokat becsületességre/igazmondásra tanítani! Tanítani, és nem kényszeríteni! Ugye, hogy lehetetlen?

kovacstamas1123 2015.10.11. 20:21:48

@Steve: @látjátok feleim szümtükkel: Törökországban, Líbiában, Görögországban, Horvátországban, Szerbiában, Albániában, Bulgáriában NINCS gyerekeket kiképző Iszlám Állam, de biztosan tudjuk, hogy Magyarországon sincs, mégsem jó nekik itt, de gondolom Ausztriában sincs, ám ezeknek a "menekülőknek" még a fent felsoroltak sem elég biztonságos országok, ezért erőszakkal és bűncselekményekkel követelik, hogy nekik CSAK Svédország, Norvégia, Finnország, vagy Németország a jó.
Jól meglendültek a menekülésben.

Ha ez így van, és az a pár százezer ember valóban menekült, akikkel olyan csúnyán bánik a Magyar állam, akkor KÖVETELEM én is, hogy fogadjon be engem is Ausztrália, vagy Luxemburg mondjuk, nehogy elérje a gyerekemet az Iszlám Állam!!! Kíváncsi lennék mi lenne a reakciójuk!

NEM! EZEK BEVÁNDORLÓK, NEM MENEKÜLTEK! Törökországban vannak a menekültek!!!

vajdasagi 2015.10.12. 21:45:34

@kovacstamas1123: Én sem akarom "beengedni" őket. És ők sem akarnak ide jönni. Németországba meg Svédországba akarnak menni. Térjetek már észhez: mi annyira jelentéktelenek vagyunk, hogy nem is érdekeljük őket.

És figyelj csak: nekem még a kerítéssel sincs bajom (pláne ha az diplomáciai érzékkel párosul - ez sajnos nem igaz).

Én csak azt mondom, hogy a muszlimok, különösen a muszlim gyerekek kriminalizálásának az égadta világon semmi haszna. És hogy szégyen. Mindezt a mi agymosásunk érdekében csinálják. Ezzel ugyan a Fidesz rövid távon népszerűséget szerezhet, de az országunk számára ez káros.

Ami pedig az ország számára káros, azt tilos lenne megtennie még a politikusok seggnyalóinka, a királyi tv munkatársainak is. Hát csak ennyi.

vajdasagi 2015.10.12. 21:50:24

@kovacstamas1123: Itt nem arról folyik a beszélgetés, hogy ezek menekültek vagy gazdasági bevárdorlók. Itt arról van szó, hogy a királyi TV a mi alantas ösztöneinket próbálja felkorbácsolni. És mindezt a Te és az én pénzemért. No: ezt nem szabad hagyni.

Idegen gyerekek gyűlöletére nevelni: az bűn. Összemossa ez a műsor a bevándorlót meg az IS-t. Erről szól a cikk. Másutt vitázzunk a kerítésről: ott én is azt fogom támogatni.
süti beállítások módosítása