Sose akart szelfiző divatblogger lenni

bence csalar-pepsi collab-COVER
A cikket a Telekom támogatta
2017.12.18. 17:21
Alig múlt huszonhat, de már saját üzleti alapú online divatmagazinja, kreatív stúdiója és webshopja van Csalár Bencének, aki 2012-ben egy mikrobloggal kezdte. Komolyabb ajánlatokkal a kezdetekkor is megtalálták olyan márkák és cégek, akik az önmagukat fotózó bloggerek helyett valami másra vágytak.

Borítókép: Jámbor Zsófia

Bevallása szerint tudatos és szívós munkának köszönhető, hogy karrierje lassan, de stabilan ível felfelé.

“Arra különösen figyelek, hogy a közösségi platformjaim ne legyen olyanok, mint a legtöbb influencernek, mert hiszek abban, hogy megalkuvás nélkül is lehet minőségi tartalmat gyártani, és igenis van rá igény.”

- magyarázza Csalár, aki elmondása szerint a kezdetektől fogva igyekezett elkerülni, hogy egy magát fotózó divatbloggerként váljon ismertté, ezért rendszeresen jelentetett meg blogján  interjúikat, kritikákat, szakmai beszámolókat.

Fotó: balra Martin Wanda, jobbra Debreczeni Zita
Fotó: balra Martin Wanda, jobbra Debreczeni Zita

“A látogatottságot mérő statisztika adataiból elég pontos képet kapok arra vonatkozóan például, hogy milyen készülékről vagy épp milyen alkalmazáson keresztül érik el az oldalaimat. Azt bátran kijelenthetem, hogy a mobilos forgalom rendkívül jelentős, aminek csak részben örülök, mert úgy gondolom, hogy az az élmény, amit például a megújult felületünk tud nyújtani sokkal élvezetesebb egy laptopról vagy asztali gépről” - magyarázza Csalár, aki jelenleg több projekten dolgozik az üzlettársával, Lovas Anettal és csapatukkal.

Nemrég mutatták az online webshop márkájukat, az Edgy Apparelt is, és a blogból kialakult online magazin felületüket, ahol nemcsak divatról, hanem művészetről, projektekről, alkotókról, kulturális hírekről is lehet olvasni. De mostanában indult el a Studio Csalar elnevezésű kreatív stúdiójuk is, amely többek között kampányfotózást, stylingot, kreatív szövegírást, tartalommarketinget, social media managementet és self brandinget kínál.

Mindemellett még arra is marad energiájuk, hogy havonta kerekasztal-beszélgetéseket szervezzenek főleg művészet, divat témakörökben, vagy hogy minden szezonban ellátogassanak a londoni, milánói vagy párizsi divathétre, ahol szelfik helyett szakmai beszámolókat készítenek.

Brand & Content Brand & Content
A cikket a Brand & Content készítette az Telekom megbízásából, nem az Index szerkesztősége. Arról, hogy mi is az a támogatói tartalom, itt olvashat részletesebben.