A Fradi főnökének cége kampányolhat az olimpiáért százmilliókért

2016.06.29. 12:55

Egyetlen egy pályázatot adtak le arra a nyílt közbeszerzésre, amit a "Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016" nevű kommunikációs kampány stratégiájának kialakítása és lebonyolítására írtak ki - írja a Világgazdaság.

Az egyetlen pályázó  a Media Insight Médiaügynökség és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. párosa volt, amelyek így el is nyerték a feladatot. Ez utóbbi cég tulajdonosa Orosz Pál, a FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója. Az 2024-es olimpia médiakampányára első körben 700 millió forintot költhetnek, ami viszont 900 millióra duzzadhat. 

A budapesti olimpia társadalmi párbeszédével kapcsolatban amúgy az az érdekes, hogy míg közel egymilliárd forintot hajlandó rááldozni a Budapest 2024 Nonprofit Zrt., a társadalmi párbeszéd egy kicsit interaktívabb módját, a népszavazás kiírását nem engedte a Kúria.

Frontvonal

Érdekel a sport? Szereted a sikersztorikat?
Most 184 olimpiai arany történetét olvashatod el féláron!

MEGVESZEM

Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

JEGYVÁSÁRLÁS

Szerezze be
jegyét most!