3,8 milliárdért kommunikálják Kuna Tibor cégei a vizes világbajnokságot

2017.05.19. 08:10

Az uniós közbeszerzési értesítőben csütörtökön jelent meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal legutóbbi időszakban kötött szerződéseinek 25 milliárdos csomagja. Amiből kiderült végre az is, hogy mennyi pénz áll rendelkezésre a nyári vizes világbajnokság kommunikációjára. Próbáltuk már megtudni korábban többször is, de a Bp2017 nem méltatta válaszra kérdéseinket.

Most viszont kiderült, hogy bruttó maximum 3,8 milliárd forintot költhet a szervező cég a verseny népszerűsítésére. Ebből 2,66 milliárd az alapkeret, amit további 1,14 milliárddal egészíthetnek ki, ha szükség lenne rá. Van egy olyan érzésünk, hogy lesz.

A megbízásokat három cég vitte el, a Trinity Communication, a Young&Partners és a SPRINT nyomdaipari Kft. Mindhárom Kuna Tiboré, aki Szijjártó Péter barátja. Kuna cégeiről, és azok páratlan sikereiről az állami hirdetési piacon többször is írtunk.

A vizes világbajnokságon sem ez az első nagy dobásuk, korábban a FINA Market Street és kapcsolódó rendezvényekre bruttó 2,5 milliárdos szerződést nyert el a Trinity Communications. Nyugodtan mondhatjuk, hogy Kuna Tibor a világbajnokság egyik legnagyobb győztese. Meg persze akik mögötte állnak.

A 3,8 milliárd forint elköltéséhez ugyanakkor nagyon oda kell tenniük magukat a cégeknek, mivel a szerződést csak világbajnokság kezdete előtt négy és fél hónappal írták alá.